Goede uitleg en goed geholpen door meneer Koppen

Meneer Koppen heeft mij duidelijke uitleg gegeven en mij goed geholpen en zelfvertrouwen gegeven. Hierdoor ben ik vrij gesproken! Hij heeft mij altijd alles goed uitgelegd en de communicatie was top!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Goede, fijne manier van helpen. Doet wat nodig.

Tijdens de zitting geholpen door Guy door middel van op de hoogte zijn van de rechten. Weten hoe alles werkt. Goede communicatie en een luisterend oor. Fijne advocaat.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Graag spreek ik mijn waardering uit voor de hulp die ik heb ontvangen van Koppen & Lut Advocaten. De communicatie was erg duidelijk en ik voelde me altijd goed geïnformeerd gedurende het hele proces. Ze heeft me uitstekend geholpen bij mijn strafzaak en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Hun deskundigheid en professionaliteit waren duidelijk merkbaar en ik zou hun zonder aarzeling aanbevelen aan anderen die juridische hulp nodig hebben. Nogmaals bedankt voor alles!

Rijbewijs terug na invordering

Het was een fijne samenwerking, heel duidelijk in contact en transparant. Advocaat houdt je ook goed op te hoogte en is goed bereikbaar via email/Nr. Dit heeft er naar toegeleid dat ik mijn rijbewijs weer snel terug heb omtvangen. İk raad het sterk aan.

Professionele ondersteuning

In een spannende periode adequaat en goed ondersteund. Als tip zou ik willen meegeven om iets eerder voor de zittingsdag contact te leggen over wat cliënt kan verwachten.

Top advocaat!

Top advocaat! Op redelijk korte termijn had ik een advocaat nodig. Mw. Lut is meteen gaan schakelen, heeft duidelijke en snel gecommuniceerd en gehandeld. Heel erg vriendelijk en heeft mij ontzettend goed bijstaan. De communicatie was duidelijk en snel en heeft mij alles goed uitgelegd. Ik ben erg tevreden!

SUPER!!!

Heel blij met mevr. Mr Lut. Ik kan haar altijd bereiken zelfs s'avonds of als ze op vakantie is. Ze is zo lekker gewoon in de omgang en ze heeft mij met alles wat ze heeft verdedigt. Wat uiteindelijk heeft geresulteerd in een zeer bevredigende uitspraak. Bij deze nogmaals bedankt en ik raad advocaten kantoor Coppen en Lut dan ook ten zeerste aan voor juridische bijstand. Ron

Uitstekende doortastende begeleiding!

Noortje heeft onze zoon uitstekend begeleid. Ook wij als ouders zijn perfect betrokken gehouden. Haar warme, maar doortastende en kordate hulp is ene groot support geweest voor ons!

Bijzonder hulpzaam én deskundig

Het kantoor is bijzonder hulpzaam, mevrouw Lut is doortastend, deskundig en prettig in de omgang.

Geweldige ervaring!

Ik 40 mijn moeder 64 zijn bijgestaan door mevrouw lut omdat ik was neergestoken en de rotzak ons als dader had aangegeven. Door professioneel optreden van mevrouw lut zijn wij vrijgesproken. Wat mevrouw lut zo krachtig maakt is het prachtige team waarmee ze werkt. 1 dingetje zijn aardige mensen het koppen en lut team maar die wil je niet tegen je hebben.

Duidelijk en behulpzaam

Betrokken, behulpzaam en duidelijke uitleg over het proces.

• Geholpen door: N.v.t.

Weet waar ze het over heeft

Ze wist precies waar ze het over had en heeft me goed voorbereid voor de zitting

Goede advocaten

Echt een super super advocaten echt super goed doet haar werk goed en is zo lief tegen haar klanten en natuurlijk een goede Babel dat waneer ik ook zeker als iemand een advocaten zoekt zou ik echt bij kop en lut gaan echt een geweldige advocaten kantoor

Toegankelijk sociaal ,punctueel en kundig

Spannend maar door de menselijke kant toch plezierig

Fantastisch advocaten kantoor

Zowel met Guy Koppen als Noortje Lut een zaak gehad, allebei geweldige advocaten. Vooral de betrokkenheid en persoonlijke benadering hebben wij als zeer prettig ervaren. Zeker aan te bevelen.

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Honderd procent vertrouwen bij mijn advocaat.

Snel en direct bereikbaar, juiste advies, beste uitkomst!

Advocaat met kennis!

Erg jammer dat je maar 5 sterren kunt gegeven, want dit is absoluut te min voor deze advocaat. Daarom toch het max aantal *. Daar waar andere advocaten steken lieten vallen, pakte dhr. Koppens vol overtuiging zaken op. Hij zei letterlijk: "ik ga het geld voor je terughalen". En hij hield woord! Op dat moment had ik zelf nog twijfels vanwege eerdere ervaringen met advocaten. Guy Koppens is absoluut een aanrader als je vast zit in een complexe zaak. Hij is kundig, legt alles in Jip en Janneke taal uit en pleit als een leeuw voor je. Ik hoop hem niet meer nodig te hebben, maar mocht dit toch zo zijn dan weet ik hem te vinden! Guy, bedankt voor je inzet, vertrouwen en integriteit. Heel veel succes in de toekomst!

super

Alles wordt netjes geregeld en lekker snel. In de communicatie zou het iets persoonlijker mogen. Kort om, uitstekend!

Dankbaar en gelukkig

Ik ben door mvr. Mr lut zo geweldig geholpen. Ze was echt betrokken bij mijn zaak. Altijd kon ik haar bereiken, overdag zowel als savonds en zelfs als ze op vakantie was. Als ze er eens niet was dan was er altijd iemand van haar kantoor die mij verder hielp. Mvr. Lut gaf mij het gevoel dat ze ECHT!! betrokken was. Ze was perfect op de hoogte van mijn dossier en liet dat tijdens mijn zaak ook duidelijk merken in de rechtbank. Ik ben haar dan ook eewig dankbaar als mens en als advocaat. Een kundige, betrokken vrouw. Ik hoop dat het nooit meer nodig zal zijn maar als dat toch zo is is zij de eerste die ik bel. Nogmaals bedankt Mvr. Lut

Uitstekend geholpen!

De heer Koppen was mijn advocaat voor een zaak en hij heeft mij uitstekende begeleiding gegeven en heel goed geholpen.

Betrokken en professioneel

Menselijk, onderlegd, strategisch. In een hele moeilijke emotionele periode geholpen door een heel fijn en warm persoon. Samenwerking als zeer prettig en professioneel ervaren.

Edwin stokkermans.

Altijd duidelijk, blijft knokken, zeer direct maar eerlijke antwoorden gewoon fijn zo een advocaat..

zeer goed

Altijd bereikbaar, handelt alles netjes af. Zeer goed en ervaren advocaat.

Koppen & Lut advocaten

Dhr. Koppen is een geweldige advocaat. Hij heeft mij bijgestaan in een dubbele zaak en beide met een goede uitslag. Dhr Koppen weet van wanten en voert zijn werk met perfectie uit. Ik raad een ieder dit kantoor aan.

Goed werk!

Snel geschakeld, goed advies en vriendelijk!

Over Advocaatscore.nl