Perfecte hulp en goede communicatie. De heer Koppen heeft heel snel gehandeld en mij enorm geholpen. Binnen een week had ik mijn rijbewijs terug. Echt super bedankt!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Mr. Lut is KEI-goed: deskundig, begripvol, duidelijk en eerlijk.

Het contact met Mr. Lut was vanaf de kennismaking heel prettig. Ze voelde de situatie goed aan; geen vraag was te veel. Ze is invoelend en stelde ons echt gerust door haar duidelijke antwoorden, advies en het bijstaan bij mijn zaak.

n topper!!!

Dhr Coppen heeft alles op alles gezet om in mijn zaak vrijspraak te krijgen. Het is een advocaat die eerlijkheid en rechtvaardigheid op de 1ste plaats zet! en hij vecht door totdat ze echt horen wat hij te vertellen heeft! Ieder die nog n advocaat nodig heeft beveel ik hem zeker aan!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Eerlijk naar klant toe en betrokken.

Ik ben zowel door Mr. Koppen en Mr. Lut vertegenwoordigd tijdens mijn strafzaak en kan alleen maar vol lof spreken! Goede en eerlijke communicatie, betrokken naar klant toe en bekwaam in hun vak.

• Geholpen door: N.v.t.

Concreet, efficiënt. 1000 maal bedankt en tot nooit meer ziens!!!! (Hopelijk)

Concreet en efficiënt. 1000 maal bedankt en tot nooit meer ziens!!!! (Hopelijk)

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Zeer bekwaam advocaat met groot oog voor het menselijk aspect

Mr Lut heeft ons op een zeer menselijke duidelijk toegeweide manier bij gestaan in onze zaak. Mr Lut heeft ons geadviseerd zonder verkeerde verwachtingen te scheppen. Mr Lut heeft veel oog gehad voor het menselijke en emotionele vlak in de voorbereiding maar ook tijdens de rechtzaak. STEUN, RAAD en DAAD met hoofdletters. Ik gun iedereen die juridische hulp nodig heeft dezelfde steun zoals wij die hebben gekregen. heel veel dank ....

Daadkrachtig en vakbekwaam

Zeer prettige samenwerking ondervonden. Vakbekwaam en professioneel. Met vrijspraak als beste resultaat zeker een aanrader!

Duidelijk snel en deskundig

Kon snel terecht. Goed overleg en advies gehad. Leuk persoon!! En sinds kort prachtige locatie in de mooiste straat.

Heel professioneel en menselijk

Ik ben heel correct en vriendelijk ontvangen. Mede dankzij uw hulp is alles tot het juiste einde gebracht. Ik zal u dan ook bij iedereen aanbevelen. Met vriendelijke groet en mijn hartelijke dank! Jolanda vd Heuvel en Wesley Opheij

Fantastisch!

Heel fijn menselijk contact, snelle reactie op mail en goed bereikbaar ook telefonisch. Fijne afhandeling en positieve uitslag! Zeker een dikke aanbeveling! Bedankt hiervoor!

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Goed advies en hulp op alle fronten

Snel en deskundig advies gekregen en bijstand tijdens de zitting. Aanvraag voor toeslag snel geregeld. Voor tijdens en na de zitting goed advies gekregen en geruststelling voor m’n eigen gemoedstoestand.

mr. Noortje Lut gaat voor winst voor haar client

Oplettend, zorgvuldig, volledige en parate dossierkennis, realistisch, oprecht, communicatief uitgebreid en compleet. Empatisch, warm begripvol. Kortom een veilige en super sympathieke reddingslijn.

gewoon goed

direct to the point goed bereikbaar

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Erg prettig en professioneel bijgestaan!

Mevrouw mr. Lut heeft zich heel erg ingezet om mijn zaak tot een goed einde te brengen. Het contact en de communicatie is steeds erg prettig en snel verlopen. En dit alles op een heel persoonlijke manier, die ik als bijzonder fijn heb ervaren. De goede afloop van de zaak maakt dat ik echt geen fijnere advocaat had kunnen treffen, Kortom: erg goed. Mevrouw Lut: nogmaals dank!

Goede ondersteuning

Ben door Dhr. Koppen goed begeleid en ondersteund en voorgelicht wat er komen ging. Ook de communicatie tussen cliënt en advocaat is zeer goed.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Prettige ervaring en professionele dienstverlening

Mijn rijbewijs was ingevorderd door het te hard rijden. Dankzij de deskundigheid en inzet kreeg ik mijn rijbewijs na 2 maanden terug terwijl 6 maanden was opgelegd. Ook in de voorbespreking en de voorbereiding van de hoorzitting is het maximaal haalbare gerealiseerd. Kortom erg tevreden. Mevrouw mr. Lut heel erg bedankt

Professioneel en persoonlijk

Mevrouw Lut heeft mij gedurende mijn juridisch proces bijgestaan en ondersteund op een manier die ik als prettig heb ervaren. Het mailverkeer verliep snel en soepel, en ook het persoonlijk contact heeft op mij een positieve indruk gemaakt. Ik hoop dat het niet meer nodig zal zijn, maar mocht er zich in de toekomst een situatie voordoen waarbij juridische ondersteuning aanbevolen is, dan keer ik zeker terug naar Koppen & Lut.

Goed werk geleverd

Verwachte uitspraak conform de verwachtingen.

Deskundig en betrokken!

Enorm tevreden over de deskundigheid en betrokkenheid van mw. mr. Lut. Een dikke 10 en zéér aan te bevelen! Mocht het ooit nog nodig zijn dan is er geen twijfel om haar nogmaals in te schakelen.

• Geholpen door: Mevrouw mr. C.G.J.E. (Noortje) Lut

Noortje is open in haar communicatie, luisterd en gebruikt dingen als zij die nodig acht. Wanneer zij een andere mening heeff, dan zal zij deze ook uitspreken.

Proffesionele hulp

In de ingewikkelde juridische wereld ben ik prima geholpen door meester Koppen. Ik zou hem aanbevelen aan iedereen die zich wil laten bij staan door een professional.

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Zeer fanatieke en persoonlijke advocaat!

Guy is een betrokken, kundig en fanatieke advocaat! Hij heeft mij erg goed bijgestaan in mijn moeilijkste periode ooit. Guy, nogmaals bedankt!

Goede advocaat!

Goede advocaat welke de juiste strategie heeft bepaald om alles tot een goed einde te brengen!

• Geholpen door: De heer mr. G.W.L.A.M. (Guy) Koppen

Helemaal top zeer blij mee

Top service.

Noortje heeft mij goed geholpen met het bij staan van mij zaak. Heb het als zeer prettig ervaren goed luisteren is ook belangrijk. Noortje bedankt voor je zorgen en zet hem op.

Over Advocaatscore