Zeer betrouwbaar adres, nooit verrassingen mbt kosten en zeer flexibel bij halen, brengen, vervangend vervoer etc. Niet echt dichtbij voor ons, maar we denken er niet aan een ander adres te zoeken voor ons onderhoud!

betrouwbaar, deskundig en gezellig

Jan uit Barneveld Vele jaren klant bij jullie Eerlijk en betrouwbaar en uitermate deskundig

Dit is de eerste garage die mij op zaterdag heeft gebeld om mijn probleem, dat ik diezelfde ochtend via de mail heb gemeld, op te lossen diezelfde dag. De heren staan altijd klaar en denken mee! Kortom: prettig in omgang, deskundig en behulpzaam met een goede prijskwaliteitsverhouding. Ik ben tevreden.

Eerlijk,betrouwbaar, meedenkend personeel

Reeds 5 jaar heb ik mijn Peugeot 406 in onderhoud bij Autobedrijf Arissen en geen moeite is ze teveel.

Goede afspraken te maken, duidelijkheid over de uit te voeren werkzaamheden en bijbehorende kosten.

Goede Service , Betouwbaar , en zeer klantvriendelijk.