Maakt alle verwachtingen waar!

Goede en professionele begeleiding/service bij het importeren van een auto uit het buitenland.

• Betrouwbaarheid

Mijn ervaring met eenautoimporteren.nl/koolaard is super

Mijn ervaring met eenautoimporteren.nl en koolaard is super. Voor de 2e keer een auto door ze laten importeren en het is weer goed bevallen.

• Betrouwbaarheid

Zeer prettig om een auto te kopen.

Verstand van zaken, klantgericht. Ook na levering nog net zo behulpzaam en vriendelijk. Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Een hele goeie service van begin tot eind

Mijn vriend heeft dit bedrijf gevonden die alles uiteindelijk ook super goed heeft afgehandeld. Ze waren beleefd en netjes vertelde ook hoe alles in z’n werk ging, hoelang het ongeveer zou gaan duren en wat de kosten gemiddeld zouden zijn. Uiteindelijk hebben ze zich goed aan hun woord gehouden en kon ik de auto binnen een week weer rijden. Ik ben super tevreden over de service en de snelle afhandeling. Ik zal zeggen laat zeker je auto hier achter!!! want hun regelen alles voor je. En de prijs is ook niet duur wat je hun moet betalen. Het is zeker de moeite waard!!! En als laatste!!! Zat er een mooie strik op mijn auto ... echt top geregeld echt super tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

De auto stond met strik op ons te wachten :)

Na een eerste gesprek met Cindy direct een prijsopgave voor de importkosten en servicefee ontvangen. Wij hadden de auto al zelf aangekocht en konden meteen de volgende dag terecht met de auto en papieren voor de inportprocedure. Geen gedoe, zelf helemaal geen RDW of andere instanties hoeven bezoeken of bellen. Alle contacten verliepen voorspoedig, de auto stond klaar op de afgesproken dag. Inclusief grote strik :)

• Betrouwbaarheid

Fijne afhandeling van zaken!

Inmiddels is dit al de tweede auto die ik via eenautoimporteren.nl heb aangeschaft. Net als vorig jaar, is dit weer tot in de puntjes geregeld. Goede communicatie en vooral erg snelle service. Op dinsdag is de auto ingevoerd bij de RDW, vrijdag had ik het kenteken al binnen!

Top team..!

Goed en erg vriendelijk geholpen door Cindy... Prijstechnisch erg scherp... Knap werk!

Uitstekend geregeld!

Mijn auto hier gekocht. Super tevreden en helpen je graag. Top service

Gewoon top service

Zeer professioneel en goede service. Van A tot Z Bart & Cindy Dank voor jullie ondersteuning en expertise bij de aanschaf van mijn nieuwe auto uit Oostenrijk.

Excellent honest service!

I found eenautoimporteren online after speaking to a couple of large importers as I found them to be charging a high import service cost and also stating a high BPM. Which i found out that in order to guarantee the BPM they tend to estimate it high. With eenautoimporteren I found: 1. Extremely reasonable costs // also for transport (they use professional car transporters) 2. Lowest BPM (about EUR 2000 lower than what the leaders of the market quoted) 3. Promot and friendly service 4. Knowledgeable about cars and car imports, hence trustworthy I will definitely recommend them to everyone looking to import cars into NL and also will use them for my future cars.

• Would you recommend us? Yes

Een echte aanrader voor het importeren van een auto.

Een auto importeren heeft me goed geholpen. Ze gaven een eerlijke mening over de dealer waar ik mijn auto wilde importeren. Vervolgens ging het importeren erg snel en transparant. Er bleef goed en snel contact. Aldus een echte aanrader voor het importen van een auto. Als nog hartstikke bedankt.

• Betrouwbaarheid

De service was top en zeer klantvriendelijk

Advies was top en begeleiding was goed

• Betrouwbaarheid

Een hele complete service.

Ik ben met mijn wensen bij eenautoimporteren naar binnen gelopen. Zij hebben mij vanaf dat moment in alles begeleid. Ik ben uiteindelijk toch zelf de auto gaan bekijken en de deal gesloten met de dealer. Daarna heeft Cindy alles overgenomen en stond de auto binnen een week in NL en een week daarop reed ik rond in mijn nieuwe auto. Echt een top service!!

Professioneel

Geweldige service ,op iedere vraag antwoord, en een positieve uitstraling. Bij het invoeren waren meerdere bedrijven betrokken en alles werd geregeld en uit handen genomen. Ook de eigenaren waren erg vriendelijk. dit was een hele relaxte ervaring, en voor herhaling vatbaar..

• Betrouwbaarheid

Ze helpen bij de zoektocht en voorkwamen zo dat ik een schade auto zou kopen. Het hele proces van importeren verliep verder soepel met een duidelijke communicatie. Extra dingen zoals blinderen poetsen van de auto en andere velgen monteren is geen probleem. Voor mij was het een top ervaring en als ik ooit weer een auto ga importeren zal ik hun zeker opnieuw benaderen.

Super service!

Met enig argwaan binnengestapt voor een auto die helaas net voor mijn neus was verkocht. Bart en Cindy hebben me daarop uitgenodigd om uit te leggen hoe ze werken en zodoende een andere auto in D gevonden welke binnen 2 weken op naam/kenteken stond! Super goede service/begeleiding van A tot Z!!

Alles perfect geregeld.

Eenautoimporteren heeft het importeren van de door mij zelf gevonden auto vanaf de Duitse garage tot de aflevering, inclusief inbouw alarm, perfect voor mij geregeld.

• Betrouwbaarheid

VW Golf GTE laten importeren. Super geregeld.

• Betrouwbaarheid

Ontzorgende en zeer prettige service

Onze ervaring met eenautoimporteren.nl was super. Voor een volgende auto zou ik hen zonder twijfel weer inschakelen. De service was uitstekend, begripvol, betrouwbaar, proactief. Ik zou niet iets kunnen noemen wat echt beter had gemoeten.

• Betrouwbaarheid

Zij hebben met mij een zéér tevreden klant erbij!

Het team van dit bedrijf is zeer behulpzaam en niets is hun teveel. Meerdere keren heb ik een offerte opgevraagd waarbij ik niet de indruk kreeg dat het wel eens genoeg moest zijn. De aflevering van mijn auto liep voorspoedig en de auto stond schoon glimmend in de showroom op mij te wachten. Ik heb alleen maar lof voor alle medewerkers van Eenautoinporteren.nl. Mensen, nogmaals bedankt!

Super geholpen

Ik ben werkelijk heel goed en adequaat geholpen door de mensen van eenautoimporteren.nl, ze hebben onderhandeld alle zorg uit handen genomen van transport, inklaring en op kenteken zetten. Ze hebben zelfs ongezien mijn eigen auto ingekocht.

Vriendelijke en snelle communicatie

Ik had niet verwacht dat ik een paar weken na m’n eerste e-mail met wat algemene vragen nu al in bezit zou zijn van mijn nieuwe VW Beetle. De vragen die ik had werden vaak diezelfde dag beantwoord en de import van de auto werd goed en snel geregeld. Het is fijn dat je precies weet wat het je gaat kosten en dat er dus geen extra, verrassende kosten bij kwamen.

Prima informatie!

Bij het eerste contact voelde het gelijk al goed. Cindy communiceerde vakkundig en kan de informatie goed verwoorden. Vol spanning wachtte we op Bart om de auto af te leveren en een duidelijke uitleg gaf over hoe alles werkt.

• Betrouwbaarheid

Goede service en open kaart

Persoonlijk contact, snelle reacties en goed bereikbaar. Je krijgt een eerlijk verhaal met inzicht in alle kosten. Geen verassingen.

Perfecte Service

Diverse occasions gevonden in Duitsland. Cindy heeft goed meegekeken en per auto een duidelijk kostenplaatje gemaakt. Ook eerlijk advies. Volledige onderhoudshistorie ontvangen. Goed en duidelijk contact, erg behulpzaam en komen afspraken na. Leuk! Werden continu op de hoogte gehouden met status en foto’s.

Over Eenautoimporteren.nl

Zoekt u een auto voor de beste prijs? Afkomstig van een officiële Duitse merkdealer? Eenautoimporteren regelt het voor u! U betaalt pas bij aflevering.