Op zoek naar een nieuwe auto! Na zelf enkele auto's bekeken te hebben bij dealers in Nederland kwam bij mij het idee 'waarom kan ik zelf geen auto gaan importeren'? Maar dan wel met ondersteuning. Zo gezegd, zo gedaan... leek het. Via eenautoimporteren.nl (EAI) is het contact gelegd met een duitse dealer. Deze was zeer traag in het hele traject, wat uiteindelijk langer duurde dan verwacht. Toch heeft EAI volgehouden en toen dit eenmaal rond was, is binnen 2 (!) dagen de auto gehaald. Het import traject met de RDW, belastingdienst en taxatie ging gelukkig sneller dan verwacht. EAI helpt in het traject, ondersteunt en licht toe, in een proces dat toch vaak onbekend is. Het grotere en complete aanbod en gunstiger prijzen in het buitenland maken dit traject met hulp van EAI zeer de moeite waard!

• Betrouwbaarheid

Vlekkeloze service bij Eenautoimporteren.nl!

Mijn recente ervaring met het importeren van een auto was simpelweg uitstekend. Vanaf het eerste contact tot de levering voor mijn deur, was de service ongeëvenaard. Het team was vriendelijk, deskundig en transparant. Geen verborgen kosten, regelmatige updates en vlekkeloze afhandeling bij de douane. Kortom, een betrouwbare en professionele partner. Mijn droomauto staat nu voor de deur, dankzij hun buitengewone inzet. Een absolute aanrader voor iedereen die een auto wil importeren!

Top mensen. Top service. Top auto

Inmiddels mijn derde auto via dit bedrijf geïmporteerd. Een aanrader voor iedereen. Ruime keuze (veel meer dan in Nederland), scherpe prijzen, vaak met (fabrieks-)garantie en naar Nederland gehaald onder de beste service en hulp. Is er dan helemaal geen kritiek? Jawel hoor, doordat het zo makkelijk is en alles voor je geregeld wordt wil je veel te snel weer een andere auto...........dus nummer vier komt er in de toekomst vast ook aan.

Heel professioneel

Wij zijn het gehele proces goed geholpen. Medewerker Tim is professioneel en zeer vriendelijk. In korte tijd is onze auto geïmporteerd. Zeker een aanrader.

boven verwachtingen

alles liep soepel en word rekening gehouden dat je zsm je auto op kenteken wilt, dus daar doen ze ook hun best voor.

• Betrouwbaarheid

Ik sluit mij geheel aan bij de ervaringen van Jan. Compliment aan Tim. Kundig persoon.

Top bedrijf

Ik heb koolaard ervaren als een top bedrijf Niks is voor deze mensen teveel je kan er binnenstappen voor een simpele vraag of een auto invoeren en alles wat daarbij komt kijken word voor je uit handen genomen Wij waren zeer blij met Tim die alles netjes voor ons heeft geregeld tot aan de aflevering toe Top bedrijf die ik iedereen kan aanbevelen Jan

Top bedrijf

Meerdere auto’s laten importeren, altijd vlot en snel verlopen dus een dikke 10 voor dit bedrijf

• Betrouwbaarheid

communicatie en afhandeling perfect geregeld !

Alles prima geregeld!

We hebben zelf online een auto uitgezocht en die door Tim van eenautoimporteren.nl laten importeren. Het proces was vooraf duidelijk en de communicatie verliep soepel en persoonlijk. Na 2-3 weken was de auto al binnen. Omdat onze vakantie ertussen zat mocht de auto nog een paar weken in de showroom blijven staan voor de aflevering. Superservice. Nogmaals dank Tim en collega's!

• Betrouwbaarheid

Uitstekende begeleiding en hele goeie service!

Samen met Tim mijn nieuwe auto uitgezocht in Belgie. Door de brede keuzes die je kunt kiezen bij eenautoimporteren.nl heb ik er voor gekozen om mijn auto zelf op te gaan halen. Wat natuurlijk een genot was. Alles kwa papierwerk en het regelen er omheen word uit handen genomen en allemaal snel geregeld. Nogmaals bedankt voor alles Tim en Bart!

• Betrouwbaarheid

Vanaf het zoeken tot aflevering zeer fijn geholpen

Wat een fijn bedrijf!! Vanaf het zoeken naar de juiste auto tot aan de aflevering zijn we goed begeleid. Alle zorgen worden uit handen genomen. En ondanks mijn ongeduld hebben Tim en Bart ons met zeer veel geduld te woord gestaan. De Lexus 250h is zeer netjes afgeleverd. De volgende auto wordt zeker weer zeker weer via dit bedrijf gekocht

Goede ervaring

Al vaker overwogen om een auto uit Duitsland te importeren. Via internet eenautoimporteren.nl gevonden, navraag gedaan, positieve reacties gekregen en bedrijf ook dichtbij. Al snel een auto gevonden die ons aanstond en verder werd alles netjes geregeld. Het heeft wel bijna 6 weken geduurd tussen tekenen van het koopcontract en de auto daadwerkelijk kunnen ophalen. Maar Tim van eenautoimporteren.nl heeft altijd snel gereageerd, dus daardoor is er geen tijd verloren gegaan. Al met al zijn wij erg tevreden over hoe e.e.a. geregeld is. Wij hebben een hele nette auto tegen een bedrag waar je hem in Nederland echt niet voor kan vinden. Dus met een beetje geduld rijd je met een mooiere auto en tegen een lagere prijs.

• Betrouwbaarheid

Ik ben erg tevreden over de afhandeling. Alle contacten met de dealer gingen via Eenautoimporteren.nl. Daarbij hebben ze naar mijn idee een goede prijs weten te onderhandelen.

netjes opgelost

De heer Koolaart heeft mijn klacht netjes opgelost dus mn ervaring is veranderd met dit bedrijf, helaas dat we niet tot een deal zijn gekomen!

• Betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar en goed geregeld

Na een belletje plegen gingen ze gelijk aan de slag, alles is netjes uitgelegd en zoals belooft liep het ook allemaal. Dikke aanrader alles is goed geregeld en heel duidelijk. Verder niks op aan te merken behalve dat hij soms zo druk is dat hij een beetje te laat reageert dan gewens.

• Betrouwbaarheid

Zeer prettig geholpen om mijn prachtige bolide te kopen

Vriendelijk en professioneel. Heldere communicatie. Ik heb goed geholpen aan een prachtige ‘nieuwe’ auto. Ze helpen mee met zoeken, maar in mijn geval heb ik de auto zelf gevonden. Vervolgens hebben ze alles goed geregeld en afgehandeld met de dealer.

Uitstekende service, , goede afhandeling

Zelf de auto gevonden en daarna werd heel het traject van aankoop, vervoer, Rdw, keuring en kenteken overgenomen, top service en kwaliteit.

Betrouwbare en professionele service

Na veel gedoe met de handelaar in Duitsland heb ik besloten om eenautoimporteren.nl in te schakelen. Mede dankzij de expertise en professionaliteit van Tim werd mijn auto zorgeloos geïmporteerd.

• Betrouwbaarheid

Mijn tweede ervaring was weer ronduit top!

Al eerder hebben ze een voertuig voor me gevonden en alles geregeld en vanzelfsprekend ben ik weer bij ze terug gekomen. Ook nu weer alles tot in de puntjes geregeld. Thanks!

• Betrouwbaarheid

Alles zeer netjes snel en professioneel afgehandeld

Ik heb nu meerdere keren via dit bedrijf een auto geimporteerd ( 5 x in totaal ) En iedere keer weer is de ervaring heel plezierig, snel efficiënt netjes en voordelig.

• Betrouwbaarheid

Heel goed geholpen en een top zaak

• Betrouwbaarheid

Goed advies, verschillende opties, snelle afhandeling

Prima geholpen, de auto zelf in Duitsland opgehaald en in Barendrecht afgeleverd, het gehele import proces snel afgehandeld, goed geadviseerd en flexibel, aanvullende opties zijn bespreekbaar.

Gewoon top!

3 Jaar geleden een auto gekocht bij Bart en kon mijn oude auto nu weer inruilen voor mijn nieuwe auto tegen een hele gunstige prijs. Kom hier zeker weer terug voor mijn volgende auto. Keep up the good work Bart en Tim!

Klantvriendelijk en goede servic3

Goed en netjes geholpen. Denken ook mee

Over Eenautoimporteren.nl

Zoekt u een auto voor de beste prijs? Afkomstig van een officiële Duitse merkdealer? Eenautoimporteren regelt het voor u! U betaalt pas bij aflevering.