Super service

Erg goed en snel geholpen. Super blij met onze nieuwe auto. Onze volgende auto zullen we zeker weer via Bart en zijn leuke team aanschaffen!

Soepele en snelle afhandeling

Mijn ervaring met een auto importeren is erg positief. Ik had zelf al een auto gevonden die mij aan stond. Met een belletje naar aan auto importeren was alles zo geregeld en stond de auto keurig in de showroom. Tijdens het proces was de communicatie erg prettig. Zeker een aanrader.

Topservice

Wij zochten een VW Golf voor een nieuwe medewerker binnen ons bedrijf. in NL stond eigenlijk niet de auto die we zochten. Via eenautoimporten.nl vonden we in Duitsland wel de uitvoering en ook nog eens met een flink voordeel t.o.v. de prijzen in NL. Perfect begeleid door Cindy werd de auto binnen een dag gekocht en binnen 2 weken afgeleverd op NL kenteken bij ons bedrijf. Proces verliep snel en zeer prettig. Uitstekende keuze als je een auto wil importeren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

your one stop shop for een import auto

Eenautoimporteren was voor mij nieuw maar na meerdere gesprekken met Bart, Sarah & Cindy wist ik gelijk dat ik deze route wou nemen voor mij volgende auto. Ze hebben het proces netjes uitgelegd en hebben gedaan wat ze zieden. Een eerlijk bedrijf die ik zou aanraden aan familie & vrienden.

Top service!

Je wordt gastvrij ontvangen. Super geholpen en dat alles met een persoonlijke tint. Ik beveel dit bedrijf zeker aan en kom er zeker terug bij een eventuele volgende auto.

TOP SERVICE

Wat een prachtig bedrijf. Vanaf minuut 1 heel goed contact. Niets is te veel gevraagd. In no time hadden ze een auto gevonden. Precies wat ik zocht. Elk telefoontje en mail en app direct beantwoord. Zoek je een bedrijf om een auto te importeren. Ik zeg: ZOEK NIET VERDER!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Complimenten voor de uitstekende service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en snel contact

Een tijdje terug een auto laten importeren uit Duitsland. Het ging hier om een Ford Focus RS uit 2016. Voorafgaand had ik nog wel vragen over de auto, deze werden snel en duidelijk beantwoord. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van het importproces. Tijdens het wachten op de kentekens ook de auto via hun laten poetsen. Dit was erg goed gedaan zowel binnen als buiten lijkt het alsof die uit de fabriek komt. Ik zou zeker nog een keer een auto via hun kopen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf met uitstekende service!

Top bedrijf, uitstekende service: vriendelijk, snel, accuraat en betrouwbaar niks teveel gevraagd. Eerste ervaring met importeren van een auto uit Duitsland, maar een echte aanrader inclusief een flinke besparing! dankzij dit bedrijf kan ik nu ook veilig op wintersport met mijn gezin, vorige auto was namelijk sneller verkocht dan gedacht.... Sarah ,Cindy tot over 1,5 jaar en hopelijk staan de bossen bloemen er mooi bij🤪

Prettige en correcte dienstverlening

Het importeren van een auto uit Duitsland is niet eenvoudig. Deze firma heeft goed inzicht in de Duitse markt en zorgt dat alles geregeld wordt volgens de Nederlandse wetgeving. Een advies. Let goed op wat er bij de Duitse verkoper op de officiële documenten staat wat de auto wel en niet heeft. Dit voorkomt teleurstellingen achteraf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zo’n aanpak voegt een dimensie toe aan het kopen van een auto.

Via internet bij eenautoimporteren.nl terecht gekomen. Een bedrijf dat uitsluitend bij officiële dealers koopt. Zowel Sarah als Cindy waren zeer behulpzaam en kundig bij het vinden van mijn ideale auto bij een officiële dealer in Duitsland en een paar weken later stond hij voor mij klaar op Nederlands kenteken. Ze zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen en laten zien dat ze doen wat ze zeggen. Chapeau!!! Ik was ook nog eens een stuk voordeliger uit dan bij de Nederlandse dealer. Topservice en een grote besparing. Mijn volgende auto laat ik weer door eenautoimporteren.nl halen.

Betrouwbaar - kwaliteit - top service

Toch altijd spannend om een auto te kopen. Wij willen iedereen eenautoimporteren.nl aanraden. Uitstekende service is iets wat niet meer "normaal" is in de huidige tijd, maar bij eenautoimporteren.nl staat dit absoluut op no.1. Ze ontzorgen, zijn benaderbaar, praktisch, snel, en niets is te veel. Ontzettend bedankt, we hadden dit al veel eerder moeten doen & we will spread the word!

Wat een topbedrijf!

Wij hebben met hulp van deze geweldige mensen een auto geïmporteerd uit Duitsland. Wij zijn tijdens dit proces heel goed begeleid door Cindy. Zonder Cindy en haar collega’s zou dit proces niet zo makkelijk zijn verlopen. Van het onderhandelingsproces met de Duitse dealer tot het beantwoorden van mijn 100ste vraag heeft Cindy geduld en doorzettingsvermogen en getoond. En dit alles in combinatie met vriendelijkheid en een zeer servicegerichte houding. Wij raden dit bedrijf absoluut aan, aan iedereen die een auto wil importeren!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een positieve belevenis op zich.

Nadat ik mijn keuze kenbaar had gemaakt het moest een Porsche Macan worden is Cindy aan de slag gegaan. Van A tot Z ben ik op de hoogte gehouden met foto's maar ook via de app. Alles is perfect geregeld van aankoop tot aflevering, zo ook de after sales is echte service. Kortom zeer tevreden en aan te bevelen.

Fantastische klantervaring!

Zelden, zeg maar nooit eigenlijk, zo prettig en professioneel samengewerkt met een autobedrijf. Deze mensen hebben ervaring en weten hoe het werkt, denken mee, geven uitstekend advies, communiceren zeer duidelijk en op een zeer prettige manier, en zijn transparant. Geen gedoe, geen gekkigheid. Zij zorgen voor meer dan 100% tevredenheid en doen daar alles voor. Zaken doen met eenautoimporteren.nl is een feest!

Toen de Volvo V90 eenmaal tweedehands te koop was in Nederland vond ik de auto nog veel te duur. Via mobile.de zag ik de V90 in mijn prijsklasse. Binnen 2 weken stond mijn nieuwe auto op mijn oprit via Eenautoimporteren.nl. Uiteindelijk heb ik duizenden euro\'s bespaard. Prettig contact gehad met Bart. Top service.

Een mooi voorbeeld van een bedrijf dat haar afspraken nakomt. Betrouwbaar, professioneel en kennis van zaken. Niet geheel onbelangrijk is het grote prijsvoordeel wat ik via eenautoimporteren.nl heb kunnen krijgen op de aanschafwaarde van de auto. Bedankt!

Ik was al een tijdje opzoek naar een Mercedes A Klasse. Maar kon niks vinden binnen mijn budget. Toen hoorde ik dat het in Duitsland een stuk voordeliger kon zijn. Maar altijd beetje huiverig over schade en kilometerstanden. Uiteindelijk dit bedrijf gevonden wat alleen bij dealers auto\'s koopt.

Ik was op zoek naar een Mini Cooper S JCW, bij Mini Breeman werd ik slecht geholpen. Via internet bij eenautoimporteren.nl terecht gekomen. Ze hadden in 2 dagen mijn ideale auto gevonden bij een mini dealer in Duitsland en twee weken later stond hij voor mij klaar op Nederlands kenteken. Ik was ook nog eens ruim €3.800,- voordeliger uit dan de auto bij de Nederlandse dealer. Topservice en een grote besparing. Mijn volgende auto laat ik weer door eenautoimporteren.nl halen.