Filters

9

prima service

komen afspraken goed na.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd een heel goede en vriendelijke service.

Al jaren klant, tot nu toe zeer tevreden over reparaties en banden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Open eerlijk en duidelijke communicatie

Snel geholpen met duidelijke indicatie van de kosten . Er wordt altijd overleg gepleegd. Open en eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

ik wordt goed geholpen in deze Garage

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals gewoonlijk weer prima geregeld

APK en beurt voor mijn camper, zoals altijd. Aankondiging grote beurt volgende keer.heel attent.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tip top

Zeer vakbekwaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service - zoals ik al vele jaren ervaar.

Vooraf gemaakte afspraken werden gewoon nagekomen. De rekening - alhoewel pijnlijk - was duidelijk en er waren geen verassingen, mede dankzij jullie telefoontje vooraf met informatie over de te verwachte werkzaamheden en kosten schatting ervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede hulp.

Snelle afspraak kunnen maken en vlugge reparatie. Altijd erg vriendelijk en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf met fijne mensen

Makkelijk met afspraken maken, duidlijk in wat er gedaan moet en kan worden incl. Een duidelijke kosten indicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon goed in kwaliteit en klantgerichtheid

Hier vind ik nog de vakman die ook naar de klant luistert en mij het blijde gevoel geeft dat ik gewaardeerd wordt als klant. Bij alle dealers ben ik zo ondertussen kwijt geraakt dat de klant hun verdienmodel is; daar ben ik een nummer en als ik niet pas in de processen of regels met mijn terechte vraag, begint het spel daar doorheen te breken. Bij Olie & Zo krijg ik weer energie van het fijne klantcontact en het vakmanschap. Ik hoop nog heel lang dit vinden bij Olie & Zo. Goed werk, mannen!

  • Aanbevelen? Ja
7

Altijd vriendelijk, en goede service.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren een betrouwbare garage

Afspraak maken via app gaat gemakkelijk en de medewerkers zijn altijd vriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage!!

Zoals gewoonlijk prima service, klantvriendelijk en deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel & goed!

Ooooooo

  • Aanbevelen? Ja
9

olie &zo, prima zo

goed geholpen aan balie .Bij het brengen en ophalen van auto..

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en vriendelijk geholpen

Behulpzaam en vlug geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Altijd een luisterend oor, een heel goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt een fijne ervaring met dit bedrijf

Hier een afneembare trekhaak laten monteren. Alles is super verlopen, van telefonisch contact tot en met afspraak en montage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze staan altijd voor je klaar met advies

Goede service en altijd vriendelijk goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte en vriendelijke behandeling.

Bovenstaand bericht zegt genoeg lijkt me.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en doen wat ze zeggen

Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct,snel en zeer klantvriendelijk.

Zeer klantvriendelijke klantenservice. Heldere en duidelijke kostenopgave.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel gedaan

Apk afspraak om op te wachten, keurig snel en soepel. Met tips voor zaken die ik af en toe kan controleren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en duidelijke service.

Wij worden altijd goed geholpen. Vriendelijk en duidelijk geïnformeerd aan de balie. Alles wordt opgelost en er wordt goed mee gedacht.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Galvaniweg 24

5482 TN Schijndel

073-5492755

[email protected]

Over Olie&zo Schijndel

Olie&zo staat voor een totaalconcept; van auto onderhoud en reparatie tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier! Je kunt met alle merken auto’s bij ons terecht. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.