Staan altijd meteen voor je klaar

Vanmorgen met een kapotte gloeilamp in de koplamp van een MX5 naar de garage. Ik werd meteen geholpen, dat was klasse! Het enige minpuntje is dat ik voor één H4 lamp 14,85 Euro ex BTW moet afrekenen

Great service!

Excellent service with car collection and return.

Altijd top!

We zijn weer zeer goed geholpen. Zeer kundige en klantvriendelijke garage!

Hoge service lage prijzen

Je wordt hier altijd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Er wordt nauw samengewerkt met andere garages en herstelbedrijven waardoor je altijd geholpen wordt en je auto snel weer op de weg is. Ook qua kosten denken ze bij deze garage erg met je mee. Tot nu toe zijn de facturen altijd lager uitgevallen dan de offertes dat zie je ook niet overal. Al met al echt een top garage met fijne warme vriendelijke mensen die er werken.

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

Altijd iemand die even kan kijken en meedenken bij een probleem.

Er wordt altijd meegedacht bij een probleem en ze maken indien mogelijk altijd tijd voor je vrij. Alles wordt keurig opgelost.

Top garage met een top service!

Geweldige service, helder contact en komt alle afspraken altijd na! Zeer te spreken

Prettig, snel en begripvol

Fijne service

Motorsport deur vervangen en electronisch probleem opgelost

No nonsens, goed en snel en tegen een prima prijs

Fijne, eerlijke garage

Top mensen, prima service en recht door zee. Wat wil je nog meer.

Zeer tevreden over Service en dienstverlening Vriendelijk personeel.

Als altijd weer geweldige service.

Prettig en snel geholpen

Top! Altijd super service!

Top service. Wordt mee gedacht en oplossing gericht gewerkt. Alles is altijd duidelijk! En netjes afgeleverd, Toppers

goed en snel, aardig en bekwaam personeel en uitstekende service.

goed en snel, aardig en bekwaam personeel en uitstekende service.

Prima, ze staan altijd voor je klaar!

Heel vakkundig, klantvriendelijk en heel goede prijs!

Ben na een behoorlijke pech, ondanks de drukte, snel geholpen.

Goede opvang, snelle conclusie van wat er aan de hand was. Duidelijk telefonisch contact, je weet waar je aan toe bent

Professioneel, snel en nemen altijd de tijd voor je

Ik kom nu sinds een paar jaar vast naar deze garage en heb niks dan lovende woorden beschikbaar. Ze nemen de tijd om mee te denken, geven goede resultaten en zijn gewoon kundig.

Geweldig !!!

Professioneel bedrijf,zeer attent,nette werkers kortom zoals het hoort

Garage denkt altijd mee voor oplossingen.

Professionele Garage. Personeel denkt mee met de klant. Zoekt altijd naar oplossingen. Zeer klantvriendelijk. Staan altijd voor je klaar, ook bij kleine reparaties.

Geven altijd fantastische service

Ik heb mijn auto al jaren in onderhoud bij garage Lubbers. Ik word altijd heel aardig geholpen en als er bijvoorbeeld tussendoor een lampje kapot is, hoef ik daar niet eens voor te betalen en het wordt direct vervangen. Kreeg laatst bij de APK-keuring gratis een vervangende auto. Hoe top is dat!! Je wordt hier ook eerlijk geholpen en dat is heel fijn, want bij mijn vorige garage werd ik opgescheept met zeer hoge rekeningen waarvan ik mij afvroeg of de reparaties wel nodig waren. Ik heb al meerdere mensen doorgestuurd naar deze garage!!

Prima-de-luxe

Al geruime tijd he-le-maal tevreden. Altijd betrouwbaar en alles tip-top in orde!

Geweldig bedrijf!! Zeer klant gericht.

Zeer klant gericht. Doen wat ze beloven en houden van heldere communicatie. Voor onze zaak al jaren lang een betrouwbare partner. Dikke complimenten voor het team. De communicatie met Elske loopt altijd gesmeerd en is prettig. Onze auto’s zijn iedere dag op de weg. Een betrouwbare partner op dit gebied is dus van essentieel belang. Ga zo door!

Zoals gebruikelijk: goed

Vakbekwaam werk en betrouwbare service

Vriendelijke meedenkende ervaren mensen

Ze zoeken door tot probleem opgelost is. Vriendelijk en goede prijs kwaliteit

Betrouwbaar!

Prettig autobedrijf, doen wat ze afspreken.