• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf beter dan voorheen. Blij met Ricardo!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor de bandenwissel, op zich een eenvoudig werk, maar de auto toch even op de brug gezet om iets anders te checken. Werd door mij zeer op prijs gesteld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen ik binnen kwam bij de receptie en werd geholpen door de dame van de receptie voelde ik mij gelijk al thuis. Ook had ik er direct een goed over omdat zij meer techniek van auto\'s heeft als menige volslagen automonteur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel tevreden! Al jaren overigens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitzonderlijk vriendelijk en kundig personeel. Duidelijk qua uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima! Goede service, altijd een stapje meer! Bereid om mee te denken, zeer klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super, erg behulpzaam en meedenkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Lubbers met mijn auto\'s en ik word daar altijd uitstekend geholpen. Zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Men luistert goed en ze bellen tijdens de klus eventueel nog even om te overleggen over dingen die ze zijn tegengekomen. Eerlijk advies daarbij en geen verrassingen qua prijs, dus dat is prettig. Achteraf ook altijd een duidelijke uitleg bij de factuur, over wat er gedaan is en waarom etc. Prima zaak dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaringen met deze garage. Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen en de auto staat altijd netjes klaar op de afgesproken tijd zonder verassingen achteraf. Ze proberen ook altijd met je mee denken als dat nodig is. Ik blijf hier zeker terug komen en raadt deze garage dan ook aan iedereen aan!