Kundig en heel vriendelijk geholpen.

Na een klapband met ons campertje op A27 ter hoogte van Blaricum, met verschillende garages gebeld voor een nieuwe band. Uiteindelijk kon garage Lubbers de volgende dag de band repareren. Wij konden op hun terrein overnachten en werden meteen van stroom voorzien. De volgende ochtend was de band klaar en konden we om 10 uur onze weg weer vervolgen. De buitengewone service van deze garage melden wij graag!! Jammer dat wij te ver van Huizen wonen.

Zeer goed en dit is geen toevalstreffer. Altijd zo !!!!!

Kom nu alweer jaren bij dit bedrijf en de service en vakmanschap is en blijft uitstekend. Vandaag probleem met de aanjager van het verwarmingssysteem, supersnel opgelost!! Zonder afspraak naar de garage en direct geholpen. SUPER.

Geweldig!

Super aardig personeel die verstand hebben van hun vak. Ik laat met een prettig gevoel mijn auto hier achter en zal dat altijd blijven doen. Top service!

Snelle goede service.

Auto gebracht en na goede diagnose is alles weer gemaakt en in orde.

Super klantvriendelijk!

Ik stond met pech in Huizen en heb garage Lubbers gebeld. Ricardo kon mij gelukkig direct helpen waardoor ik met de bus naar de garage kon rijden. Top bedrijf!

topservice

x

Goed klantencontact

Goede positieve service en duidelijkheid.

Uitstekend zoals gewoonlijk

Van vraag tot weer ophalen uitstekend. Advies geven, op de hoogte gehouden, vriendelijk en flexibel.

De afelopen maanden heb ik nogal wat problemen gehad met mijn auto en onlangs heb ik dan ook een nieuwe gekocht. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en de garagehouder heeft een auto voor mij gevonden die zelfs meer dan alleen aan mijn wensen voldoet. Ik kom al jaren bij deze garage die sinds kort een andere eigenaar heeft. Ik kan u verzekeren dat de nieuwe eigenaar niet onder doet voor de vorige eigenaar. Kwaliteit, service en eerlijkheid staan hier hoog in het vaandel.....

Netjes werk geleverd op de afgesproken tijd

Had een bandenwissel gepland via hun eigen App. Toen ik aankwam konden ze de reservering niet vinden, tenminste zo kwam het op mij over. Lang staren naar het scherm. :-) Werd geen woord over gerept, maar werd prima geholpen.

Geweldige garage

Goed personeel,uitmuntende service Klasse bedrijf

Zeer betrouwbaar

Fijne garage met goede service Erg betrouwbaar

helemaal top, eerlijke, goede en betrouwbare service

opzoek naar een vervangende auto, kwamen we uit bij garagebedrijf herman lubbers. dat voelde direct goed. duidelijke info en advies. mooie en goede auto gekocht bij hem. uitstekende service! inclusief garantie!

Vakkundig

Goed en op een prettige manier geholpen.

Ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer. Vriendelijke en behulpzaam personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 2006 heb ik mijn auto’s bij Herman Lubbers in onderhoud na aanbeveling van kennissen. De reparaties en de vakkundige adviezen hebben ervoor gezorgd dat ik probleemloos van jaar tot jaar kan rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat vooral opvalt is dat het bedrijf heel snel de juiste onderdelen weet te bemachtigen bij zowel nieuwe auto’s als bij oldtimers en deze zonder al te veel extra kosten snel weet te monteren. Ik heb nooit het gevoel gehad dat men hier misbruik maakt van de expertise die het bedrijf heeft. Ik word altijd snel op de hoogte gebracht van wat er gedaan moet worden aan de auto en hoe lang het gaat duren. De verwachte kosten komen altijd overeen met de daadwerkelijke kosten. Kortom een mooi en eerlijk bedrijf. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct bedrijf, passie voor het werk, mee denkend en oplossing gericht.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf beter dan voorheen. Blij met Ricardo!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor de bandenwissel, op zich een eenvoudig werk, maar de auto toch even op de brug gezet om iets anders te checken. Werd door mij zeer op prijs gesteld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen ik binnen kwam bij de receptie en werd geholpen door de dame van de receptie voelde ik mij gelijk al thuis. Ook had ik er direct een goed over omdat zij meer techniek van auto\'s heeft als menige volslagen automonteur.