Ik kwam en met de eerste heb ik al meer geleerd als alle lessen bij een andere rijschool dus hielkema is zeker aan te bevelen ik wil er ook nog graag mijn motor rijbewis gaan halen ze zijn echt goed

Prima rijschool!

Theorie in 1x gehaald door de goede theoriecursus, alles werd behandeld. Praktijk ook in 1x gehaald door de hele aardige rijinstructeur. Alle onderdelen van het examen worden duidelijk uitgelegd en geoefend.

• Plannen afspraken

Een fantastische rijschool met top rijinstructeuren

De lessen waren altijd goed gepland. Tijdens lessen was het altijd gezellig en leerde je veel. Ze geven je ook de tijd om dingen te leren waar je nog veel moeite mee hebt of waar je nog onzeker over bent. Er wordt niet met een beoordelend oog naar je gekeken mocht je iets fout doen. De voertuigen zijn zeer modern en netjes! Kortom een rijschool waar je zeker van weet dat je gaat slagen.

• Plannen afspraken

Leuke praktijkdag gehad vandaag met Johan en Greta.

Johan heeft mij goed leren kijken en beslissen om verantwoordelijk over de weg, en vooral bebouwdekom te rijden.

Over Hielkema Verkeersschool

Verkeersschool Hielkema, opleidingen voor alle rijbewijzen Alles in eigen huis voor verkeersopleidingen Hielkema Verkeersschool is een in 1960 opgericht, zeer vooruitstrevend familiebedrijf. Een onderneming met eigen moderne lesvoertuigen (auto’s, motoren, vrachtwagens, bussen, tractoren), goed uitgeruste leslokalen en — dat is uniek — een grote oefenbaan direct naast het instituut. En bovenal een opleider met een groot verantwoordelijkheidsgevoel: uw veiligheid en uw toekomst als beroepschauffeur staan voorop.