Goed bedrijf

Goed bedrijf, een aanrader. Ben en blijf klant. Gemoedelijke sfeer en er zijn veel dingen mogelijk, in overleg. Nogmaals, goed bedrijf.

Hele goede service!

Vriendelijk personeel en erg goede service! Hier wordt je altijd correct geholpen.

Super slechte, nare ervaring !

Ik hoef hier nooit meer binnen te komen, vreselijk als je voor je werk mensen moet oplichten. Ik kon m’n auto nog beter bij de sloop halen. Achteraf zeiden collega’s op mijn werk nog “als ik had geweten dat je bij deze prutsers een auto zou kopen had ik je zeker gewaarschuwd”

Hallo Julia, Helaas betreuren wij het dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad. Het verhaal is dat u een auto bij ons heeft aangeschaft voor €1750,- en door iemand anders deze auto heeft laten bekijken/beoordelen. Deze auto was zoals gezien en bereden goed bevonden en zo werd de deal beklonken. Wij zouden zoals afgesproken een aantal zaken nalopen en hebben dit ook gedaan. U belde ons na een week op met een aantal opmerkingen over de auto en wij hebben dan ook een afspraak met u ingepland. U kreeg netjes een leen auto van ons mee, zodat wij uw auto na hebben kunnen kijken op de aangemerkte punten. Deze punten hebben wij ook netjes KOSTELOOS gerepareerd, terwijl de auto eigenlijk zonder garantie pakket verkocht was. Helaas bent u dus niet tevreden over een aantal zaken waar wij helaas geen weet van hebben. Met vriendelijke groet, Automat Hardenberg

Door een pechgeval gestrand op de A28, middels ANWB geadviseerd om bij Gert Jan te Hardenberg langs te gaan. Gelijk geholpen voor nood reparatie en de andere dag gemaakt. Service gericht, kom nu maar steeds vanuit Rotterdam als ik in de buurt ben, bijtijds een belletje en staan altijd klaar? Joost uit Rotterdam

Zeer klantvriendelijk goede service