Zeer tevreden!

Ik kocht mijn eerste auto bij Auto4Motion. Dat was spannend omdat ik niet goed wist wat ik kon verwachten. In overleg zijn er een aantal zaken aan de auto vervangen en dit allemaal naar tevredenheid gebeurt. Tot nu toe ben ik nog erg tevreden met de auto!

Karim heeft ons heel goed geholpen. Een eerlijke prijs voor de auto!

Vriendelijk en goed geholpen aan een nieuwe auto

Een aantal maanden geleden een auto ingeruild en een nieuwe aangekocht. Gemakkelijk en snel tot een overeenstemming gekomen. Ben goed geholpen en alle ruimte gehad om de nieuwe auto te bekijken en een testrit te maken. Auto verkeerde in goede staat, tot op vandaag zeer blij met de aankoop.

Betrouwbaar, goede kwaliteit, persoonlijk.

Steeds als we komen wordt er goede kwaliteit geleverd met een glimlach. Door de jaren heen meerdere auto's gekocht nooit teleurgesteld. Goed onderhoud.

Top Karim je bent geweldig verkoper

Karim is top verkoper top gozer luistert goed naar de klant. En komt afspraken na Denkt met je mee en de auto rijdt top

Auto4Motion komt zijn afspraken na, en maken een mooie prijs.

Auto4Motion ofwel Karim is duidelijk eerlijk en denkt mee. Komt zijn afspraken na. En houdt contact via app of telefoon. Loopt de auto helemaal na en zorgt dat hij er keurig bij staat. Hij heeft geduld en geef je de tijd en dringt niet op. Wij hebben een goeie ervaring met deze garage.

Een eerlijk, transparant bedrijf waar de service en de auto’s altijd top zijn.

Een bedrijf waar de prijs en kwaliteit verhouding overduidelijk in evenwicht is. Je krijgt waar voor je geld! Ook de service is top en ze denken altijd met je mee op een eerlijke manier! Een aanrader voor iedereen die een mooie auto wil halen zonder verrassingen achteraf!

Uitstekende service en dealer

Fijne en warme dealer, die weet wat hij doet, aanraad en waar hij over praat. Uitstekend geholpen bij het vinden van de juiste auto.

Een top bedrijf, top eigenaar

Wat een service, helpt mee denken wat voor auto bij je situatie past. Super onderhoud service. Eigenaar is super vriendelijk.

Voortreffelijk

Zeer vriendelijk en behulpzame eigenaar. Geeft je alle tijd om te beslissen over de aankoop van je auto. Je wordt in t geheel niet gepusht om snel te beslissen. Karim zeer bedankt voor de auto. Gr Peter en Jose

Geweldig geholpen!

Erg fijn geholpen bij de aanschaf van een auto! Zijn erg geduldig en totaal niet opdringerig. Heldere uitleg, meteen mogelijkheid voor een proefrit ondanks dat de auto "ingebouwd" stond. Meteen een duidelijke eerlijke prijs, ook voor de in te ruilen auto. Wij komen hier zeker terug!

Dankbaar voor de service en de gastvrijheid

Karim, dankjewel voor het vriendelijke ontvangst en de goede service die je ons tot op heden hebt verleend! De eerste kilometers in onze nieuwe Scenic bevallen zeer goed en we hopen dat er nog vele mogen volgen. Dankjewel nogmaals en wie weet tot over een aantal jaar.

Uitstekende service!

Mijn ervaring met Auto4motion was zeer prettig. Omdat ik ver moest rijden (ruim 2,5 uur) voor een auto heb ik voorafgaand aan de afspraak veelvuldig contact gehad met hen over de staat van de auto, onderhoud etc. Bij het bekijken (en ophalen) van de auto stond deze al helemaal klaar voor een proefrit en voor het in orde maken van de papieren. De auto was van binnen als buiten heel erg netjes zoals ook van te voren aangegeven. Niets is teveel voorAuto4motion en zij nemen zeer uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en in orde te maken. Na een week namen zij zelfs nog contact met mij op om te vragen of alles naar wens was.

Fantastisch!!

Zeer vriendelijk ontvangst en goede service! Komen de afspraken na die gemaakt zijn. Ook na de verkoop! Er waren een paar kleine dingetjes die we tegen kwamen. Deze zijn zeer netjes verholpen!

Goede service en nazorg !

Heb voor een scherpe prijs een mooie C3 Aircross kunnen kopen. Eigenaar is zeer vriendelijk en je kan bellen waneer je wilt indien er een probleem is. Auto was netjes afgeleverd met een beurt en APK keuring.

Auto ziet er puntgaaf uit

Als nieuw en tot op heden geen mankementen

Goede vriendelijke service.

Behulpzaam. Mochten altijd langskomen als er wat was. Belde toen de garantie voorbij was of alles nog naar wens was.

Mooie auto's voor ieders budget

Vriendelijke ontvangst , elke vraag dat je stelt wordt zorgvuldig beantwoord ,mensen met kennis Kortom zeer goede service is mijn persoonlijke ervaring

Zeer vriendelijk onthaald !

Keigoede service voor en na verkoop .

Leuke prijzen voor een leuke auto. en een super service en aardige eigenaar!

Je krijgt hele goede service als er een probleempje is lossen ze het direct op!

Goede aanschaf gedaan bij professioneel bedrijf

Recent een Volkswagen bij Auto4Motion aangeschaft. Bij aankomst bleek deze in een betere staat met meer opties dan verwacht. Na een paar dagen opgebeld door de verkoper, dat waardeer ik zeer. Zelf ben ik onder de indruk van de klantgerichte benadering van Karim. Ik kan dit bedrijf alleen maar van harte aanbevelen.

Service en kwaliteit

Al meerdere auto’s gekocht en gereden van auto4motions. Nooit gezeik gehad met de auto’s. Service is ook uitstekend. Eigenaar is transparant en eerlijk. Moeilijk te vinden deze tijd bij autobedrijven.

Geweldig, zowel de service als de afspraken.

Auto4motion heeft ons geweldig geholpen met de aankoop van een van hun auto’s. De auto was goed onderhouden door de vorige eigenaar. Auto4motion heeft bij het afleveren nog even een kleine beurt uitgevoerd. Alle afspraken zijn zoals beloofd nagekomen. Alle lof voor Auto4motion!

Geweldige auto en service tegelijk.

Auto4motion heeft ons geweldig geholpen met de aankoop van een auto. De auto was zeer goed onderhouden door de vorige eigenaar. Auto4motion heeft bij het afleveren nog even een kleine beurt uitgevoerd. Goede en eerlijke service. Alle lof voor Auto4motion !

Geweldige auto en service tegelijk.