Auto gekocht, zeer tevreden

Fijn contact en goede service!

Snel en met veel aandacht voor mijn wensen geholpen

Snel en met veel aandacht voor mijn wensen geholpen

Geweldig autobedrijf

Schaf hier al jaren mijn auto's aan met volle tevredenheid. Nog nooit problemen gehad en steeds mooie inruilprijs gekregen.

Zeer positieve ervaring

Dit is een zaak waar ze goed meedenken met de wensen van de klant, flexibel zijn en goede service bieden. Prettige ervaring gehad bij de aankoop van mijn nieuwe auto. We zijn in samenspraak een eerlijke prijs overeengekomen waarbij een stukje onderhoud en garantie is inbegrepen. Grote kans dat ik Auto4motion zal aanraden en wellicht over een paar jaartjes voor een ander exemplaar langs zal komen.

Top bedrijf

Gisteren een golf tsi gekocht de eigenaar zit zelf achter alles een auto gekocht met onderhoud er bij alle onderhoud is netjes uitgevoerd op het juiste manier oprecht langs 10+ autodealers geweest nog nooit zo eerlijke er tussen gehad eigenaar komt alle afspraken na ik kom hier zeker vaker langs

onwijs goede service en vriendelijk geholpen

onwijs goed geholpen ! sterke vorm van communicatie waarbij een super goed gevoel opgebouwd is in het kopen van mijn eerste grote uitgave aan een auto met top garantie. Erg geduldig geweest en goed begeleid is het proces van papier werk, voor iemand die erg onzeker was in gang van zaken. Erg dik tevreden en zou zeker iedereen aanraden! Dank team Auto4motion !!

Beste garage waar ik tot nu toe ben geweest.

Aardige medewerkers en eigenaar, scherpe prijzen en heb laatst mijn 2de auto bij Auto4motion gehaald. Nog steeds dik tevreden!

Top service!

Wij zijn echt goed geholpen door Karim. Van het bezichtigen tot aankoop hele fijne communicatie gehad. Ik ben echt blij met mijn nieuwe auto, dankjewel!

Tevreden

Goede klantvriendelijkheid en kijkt goed samen naar oplossingen

Topservice

Zeer transparante en vriendelijke verkoper die zeker is van zijn zaak. Heeft alle tijd en moeite genomen tijdens de aanschaf van de auto met extra service. Ook een bijgeluid dat aanwezig was is verholpen vòòr de verkoop. Superverkoper en een superbedrijf. Kortom: topservice! Bovendien is er een ruim aanbod aan diverse auto’s. Als je op zoek bent naar een mooie betrouwbare auto, ben je bij Auto4Motion aan het juiste adres.

De auto is perfect afgeleverd. Zou Auto4Motion zeker aanraden als je op zoek bent naar een goede auto.

Goede service.

Aankoopervaring was top

Mooie nette auto gekocht waar ik erg tevreden over ben. Geen gladde verkooppraatjes. Gewoon een relaxt en duidelijk gesprek. Ik zat midden in een remigratie en moest weer terug naar het buitenland. Karim heeft qua planning en administratie met mij meegedacht en hield mij steeds telefonisch en per mail op de hoogte. Een paar weken later was ik terug in Nederland. De auto stond voor mij klaar en de administratie was geregeld. Bedankt Karim voor de flexibele verkoopervaring!

Geholpen door ervaren verkoper, met kennis van zaken.

Gezellige en enthousiaste verkoper, met een luisterend oor voor de wensen van de klant. Adviseert en denkt tijdens de keuze van de auto. Kortom een fijne autozaak om je aankoop te verrichten.

Super persoonlijke service en scherp geprijsde auto's!

Erg vriendelijke en persoonlijke service gekregen van Karim. Zelfs nog het na sturen van een vergeten item in de ingeruilde auto! De auto's staan er allemaal netjes bij en worden zonder veel praatjes, duidelijk verkocht! erg tevreden en zeker aan te raden!

Direct een goed gevoel. Aardige verkoper goede uitleg en belangrijk goede inruilprijs voor mijn auto. Het was echt een hele prettige koop. Echt een aanrader.

Super vriendelijk en neemt de tijd voor zijn klanten

Hele fijne ervaring gehad bij het kopen van mijn Audi A3. Eigenaar neemt de tijd voor je en denkt enorm met je mee. Zelfs enkele weken na de koop gebeld door de eigenaar of alles naar wens is en we tevreden zijn met de aankoop. Geeft enorm veel vertrouwen. Aanrader!

Vriendelijk, goede inruil en nette service

Goed geholpen door Karim en Sam. Zeer nette inruilwaarde voor onze auto en prettige service!

Er is een ruime keus aan occassions. Daarnaast fijn contact en goede service van Karim.

Vriendelijk mensen en goede service

Als klant heel goed behandeld. Helder en duidelijk advies. Zeer aardige mensen en ze helpen daar waar ze kunnen.

Zeer tevreden met aankoop en service!

Ik heb tig autos gekocht in verleden, maar zelden zo tevreden geweest met de auto en after-service als bij karim. Bedankt!

Betrouwbaarheid en goede service

Inmiddels alweer mijn 5de auto gekocht bij auto4motion. Altijd goede auto’s en super service gekregen. Zeker een aanrader. Karim is een top gozer met een gouden hart!

Goede en snelle service

Karim heeft ons heel snel aan een zeer goede en degelijke auto geholpen! Hij is klantvriendelijk en heeft kennis van zaken. Nooit administratieve rompslomp gehad en bij apk/reparatie zelfs een leenauto ter beschikking. Karim is een eerlijk en oprecht en zal altijd denken vanuit het belang van de klant. Maatwerk. Zeer fijne ervaring sinds enkele jaren nu!

Afspraken worden na gekomen ook zonder dat ze op papier staan!!

Na aanschaf van een C3 aircross die mij prima bevalt en erg blij mee ben, waren er wat dingetjes. Die hebben ze na mondelinge afspraken naar tevredenheid uitstekend op gelost. Een goede auto leverancier die netjes werkt en zoals gezegd zijn afspraken nakomt. Top Karim Wim

Zeer tevreden!

Ik kocht mijn eerste auto bij Auto4Motion. Dat was spannend omdat ik niet goed wist wat ik kon verwachten. In overleg zijn er een aantal zaken aan de auto vervangen en dit allemaal naar tevredenheid gebeurt. Tot nu toe ben ik nog erg tevreden met de auto!