Goede service en aardige mensen.

Goede service, kon gelijk terecht en zelfs in de avond. Helemaal top.

Staan altijd klaar en maken altijd tijd!

Altijd bereikbaar, staan altijd klaar wanneer nodig. Goede service! Kom er al jaren!

snelle dienstverlening met goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij waren op zoek naar een zelfde auto als wij hadden, maar door vervelende omstandigheden, total loss was geraakt bij een brand. Bij het zoeken naar een vervangende auto viel mijn oog al snel op de door mij gekochte auto aangezien deze een goede prijs/kwaliteit verhouding had. Deze stond te koop bij Auto4Motion; hier vriendelijk maar niet overdone ontvangen met goede uitleg; auto voldeed volledig zoals in de advertentie stond en de deal was snel gemaakt. Kortom zeer tevreden over de werkwijze van Auto4Motion

Top service

Komt afspraken na en eerlijk over prijzen. Verder vriendelijk en neemt altijd contact op indien hij ergens op terug moet komen.

Goedben betrouwbaar

Nette mooie auto daar gekocht voor een eerlijke prijs

auto4motion komt afspraken goed na en levert goede kwaliteit.

Een week geleden een fijne SUV gekocht. Zag er niet alleen goed uit, maar rijdt ook goed. Karim heb ik ervaren als een open, vriendelijke en deskundige verkoper.

Geweldige verkoper prima in uitleg en raad doet zijn uiterste best en maakt al zijn gegevens waar en helpt je bij alles ook service kan echt niet beter, verkoper eerste klasse

Betrouwbaar

Begin van het jaar een auto gekocht en dat is een topper!

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg, auto werd netjes afgeleverd.

Goede uitleg Klantvriendelijk Vlotte afhandeling Goede afterservice Kortom, een prima adres om 'n goede occasion te kopen

Meneer Arjout is een profesioneel en aardig persoon. Wij zijn tevreden om in auto4motion onze auto te hebben gekocht.

Een goed gevoel

Voor het eerst zaken gedaan met het bedrijf en een mooie auto gekocht. Ook de aftersales is prima in orde als je nog vragen hebt of een probleem ondervindt met de aangeschafte auto. Ik ben tevreden!

Geschikte auto geleverd door een prettig bedrijf

Fijne ontvangst. Prima in communicatie en ze bellen bijvoorbeeld terug na een gemiste oproep e.d. Ze komen afspraken na, prijzen conform marktwaarde. Ik kochte er een perfect opgeleverde VW Touran die ons gelijk heel wat kilometers op vakantie heeft gebracht. Bedankt!

Klantvriendelijk en adequaat

Prima ervaring

Super goede service!!

Super goede ervaring! Auto wordt heel netjes afgeleverd. Karim zelf is ook gastvrij en erg vriendelijk!! Een aanrader!

Vriendelijke verkoper

heb mijn oude auto ingeruild , waarvoor ik een goede prijs voor terug kreeg . Aardige verkoper die ook een maand na de koop , mij nog terug belde om te vragen of de auto nog naar wens was .

Prima garage

Er ontbrak een stukje dakstrip, werd zonder problemen snel nageleverd, heel tevreden

Goede, professionele en betrouwbare dienstverlening.

Super goede ervaring met Auto4Motion.

Goede zaak

De prijs voor de auto beter als de dealer en een goede prijs voor mijn inruil wagen dus kan het zeker aanbevelen top ga zo door.

Prettige verkoper met goede service

Karim is een vriendelijke autoverkoper die graag een stapje extra voor je zet. Hij is rustig, neemt de tijd voor uitleg en beantwoord al je vragen uitvoerig. Bij mijn beide bezoeken was ik na sluitingstijd welkom én ik werd opgehaald van het treinstation. En hij heeft me een prima auto voor een redelijke prijs verkocht.

Prima bedrijf met fijne persoonlijke service

Onlangs een Renault Clio gekocht bij dit bedrijf. Het hele proces ging soepel en met persoonlijke aandacht. Een aanrader!

Zeer nette en goede verkoper

Wij hebben mooi Fiat 500 gekocht, netjes afgeleverd, gepoetst en de aandachtpuntjes ook netjes gedaan.

Aardig, behulpzaam en oprecht advies!

Aardig, behulpzaam en oprecht advies!

Goede service en erg vriendelijk

Na koop van de auto ontdekte ik een scheurtje in het leer. Hier werd niet moeilijk over gedaan en het scheurtje is gerepareerd bij een professioneel bedrijf. Goede service

Prima, net ontvangst en prima afwikkeling.

Prima, nette afwikkeling, erg blij mee.

Top verkoper

Al een geruime tijd was ik opzoek naar een degelijke gezinsauto. Het liefst een Golf 7 station. Uiteindelijk kwam ik uit bij auto4motion in Roosendaal. De eigenaar heeft mij super goed geholpen neemt zijn tijd en gaf een goede inruil terug voor mijn auto. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Ik ben nu een maand in het bezit van mijn prachtige Golf en ik werd na een maand terug gebeld door de eigenaar of ik nog steeds tevreden ben met de aankoop. De deur staat altijd open en dat noem ik de klant tevreden stellen. Kortom top bedrijf:)