Prima auto en afgeleverd volgens afspraak

Snel en goed geholpen. Afspraken worden nagekomen (montage van afneembare trekhaak, levering van matjes).

Perfect. Auto4Motion geeft goed advies en komt zijn beloftes na. Ook als er toch nog iets is met de auto lost Auto4Motion alles prima op en denken ze heel goed mee hoe het in onze planning past.

Fantastische service: Van proefrit tot koop!

Vorige maand heb ik een Citroën C4 gekocht bij Auto4Motion, van de proefrit tot de definitieve koop heb ik mogen genieten van een fantastische service! Het personeel is vriendelijk en denkt mee met de klant, ze nemen echt de tijd voor je en leveren uiteindelijk een perfecte auto af! Ik kreeg voor mijn oude auto een nette inruilprijs terug, hierdoor zijn we tot een mooie koop gekomen!

Uitstekende auto en goede service

Voor het eerst een auto gekocht bij Auto4Motion en dat is prima bevallen. De auto bevalt uitstekend, de eigenaar is vriendelijk en kundig. Reageert snel op vragen en na de koop is een probleem met de navigatie snel en binnen de garantie opgelost.

Voor de 2e keer een auto gekocht hier. Erg fijne ervaring, komen zeker weer terug!

Fijne ervaring!

Eerste keer een auto gekocht bij Auto4motion. Fijne eigenaar die zich zowel aan de mondelinge als schriftelijke afspraken houdt. Eerlijk en een vakdeskundige, zeker tevreden. Wanneer ik weer opzoek ben naar een nieuwe auto kom zeker weer kijken!

Fijn en snel

Fijn en snel geholpen met een perfect resultaat.

fijne zaak

wij hebben onlangs een auto gekocht. onze ervaring met auto4motion was heel prettig.

Uitstekende auto en een goede service

Twee weken geleden een mooie Toyota Yaris hybride gekocht bij auto4Motion. Ze bieden een goede service en goede inruil voorwaarde.

Kwaliteit en levering auto conform afspraak en verwachting.

Aanvullend: vriendelijk en correct geholpen; afspraken zijn goed en tijdig nagekomen; professionele indruk.

Super prijs kwaliteit

Mooie auto rijd super fijn. Voor het ophalen is m’n auto nog 3 dubbel gecheckt door auto4motion om er zeker van te zijn dat alles goed voor ik er mee wegreed en van kom genieten! Top service

Ik ben enorm goed geholpen en continu op de hoogte gehouden van de voortgang gedurende het koop-traject. Ook tijdens de garantieperiode kon ik altijd even telefonisch schakelen. Afspraken worden nagekomen en er wordt goed meegedacht.

Fijne ervaring, fijne auto

Ik was op zoek naar een bepaalde auto/ versie, Auto4motion had deze staan. Afspraak gemaakt voor een proefrit, en daar stond ie, mooi glimmend in de zon. Er zat een lelijke lakschade op de achterdeur, na de onderhandeling zijn we tot elkaar gekomen en de schade is keurig bijgewerkt. Zeer tevreden over de auto, de dealer en de afspraken die er gemaakt zijn.

Goed geholpen en veel plezier van de auto

Fantastisch!

Mijn eerste auto bij Auto4Motion gekocht. Wat een super service leveren ze! Niet alleen bij de aankoop, maar ook juist daarna. Geen enkele vraag is teveel of ze helpen je. Ik raad Auto4Motion ten zeerste aan!

We zijn erg tevreden.

Ik adviseer samenwerking met auto4motion. Ze hebben goede prijzen. De klantenservice is van hoge kwaliteit. (Zelfs op zaterdag) Ze hebben een snelle service. Alles verloopt probleemloos. We hebben onze oude auto ingeruild voor een nieuwe auto. In één woord - een professioneel bedrijf.

Goede service Alles nagekomen wat er afgesproken was. Gewoon een nette zaak

Ik heb echt hele goeie service gehad

Ze zijn super vriendelijk de service is harstikke goed en alles word netjes en snel afgehandeld! Daar hou ik van!

Prima ontvangen

Flexibele houding, kennis van zaken en denken met je mee.

Auto4motion is goed en eerlijk!

Ik beveel auto4motion aan. Enkele jaren terug een auto gekocht. Ik heb daar nog jaren plezier aan beleefd en daarna altijd bij hem de auto's ingeruild en in onderhoud gehouden. Nu al weer enkele jaren vaste klant ben zeer tevreden met zijn diensten, eerlijk en goede adviezen, top.

geweldig

Goede service klantvriendelijk alles volgens afspraak nagekomen kortom een aanrader

Super, ik kan niks anders zeggen.

Nadat ik een occasion op een autosite had gezien en online een afspraak had gemaakt voor een proefrit, werd ik binnen 1 uur terug gebeld en werd de afsraak voor de eerstvolgende werkdag ingepland. Ook nadat we de auto al gekocht hadden werd ik na 2 weken gebeld of ik nog steeds tevreden was met mijn aankoop en werd me verteld dat als er toch nog proberen zouden komen, ik dat gelijk door kon geven, en ze dan ook met een oplossing klaar wilde staan...eerlijk zijn , dat hoor je niet vaak.

Goede service, zeer vriendelijk!

Onlangs een nieuwe auto aangeschaft. Zeer vriendelijke en snelle service werd verleend. Ook na de aanschaf nog meermaals contact gehad ter informatie over de algehele tevredenheid van de auto, wat ik zeker waardeer! Al met al een goede ervaring dus!

Een masda cx 3 gekocht zeer goed geholpen en een hele vriendelijke verkoper, en niet duur. Zeker om weer te komen bij onze volgende auto

Betrouwbaar en servicegericht

Uitstekend geholpen met de aankoop van mijn auto. Kwam ook na de koop zijn afspraken na. Aanrader!