Betrouwbaar, komen afspraken en beloftes na

Pech met kopen van auto, ivm gebreken die van te voren niet gezien konden worden. Karim beloofde alles in orde te maken. Na zijn vakantie heeft hij zelf gebeld en noch kosten en moeite gespaard om alles in orde te brengen. Leen auto meegekregen. Ben zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Karim is een rustige beleefde verkoper. Mooie zaak. Alles gaat op een relaxte manier en kocht een keurige jonge auto voor een goede prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zijn vriendelijke mensen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben op een nette manier geholpen en een mooie prijs voor mijn auto terug gehad. \r\nAftersale is ook goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie mercedes gekocht. Versnellingsbak stuk gegaan. Na overleg door hun gerepareerd. Zeer kostbare onderneming, maar het is wel door hun gedaan. Alles weer in orde en auto rijdt heerlijk.\r\nVan mij een dikke tien.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ging kijken naar de auto en die bleek helemaal wat ik zocht. Ondanks dat deze nog niet klaar was om mee te nemen werd alles toch nog binnen een middag geregeld en mocht ik er toch mee naar huis. Ben nog steeds heel erg tevreden met mijn auto, goede koop gedaan!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en ongedwongen ontvangst. De auto waarvoor we kwamen was zoals omschreven m.u.v. type. Verder goede en mooie (import) auto. We rijden er met veel plezier mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, erg klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prima geholpen en ben uiteindelijk de deur uitgereden met een mooie auto die perfect werkt! Dank voor de goede service Karim en Auto4motion!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en gerichte behandeling: no-nonsense. Wie dat zoekt, kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Karim behulpzaam en correct.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne ervaring. Prima auto gekocht. Daarnaast was de verkoper deskundig, heel behulpzaam, netjes en correct. Alle gemaakte afspraken kwam hij na zoals afgesproken. Niks is te veel gevraagd. Als ik weer een auto ga kopen zal ik dat zeker doen bij dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima in orde en afspraak is afspraak daar hou ik van.\r\n\r\nGa zo door !\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en ook et prijskaartje wordt rekening gehouden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt netjes te woord gestaan hangt een goede zweer.\r\nKijken of dat ook in de toekomst zo blijft .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring! auto gekocht en waren nog opzoek naar dakdragers, daar werd door auto4motion ook hard voor mee gezocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaringen met dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste auto hier gekocht.\r\nKreeg hem vies afgeleverd, maar dit was gezien de prijs, logisch.\r\nAccu was na 1 dag kapot. Er toen voor gekozen zelf deze te vervangen.\r\nVerder super tevreden. Auto werkt zoals hij hoort te werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De aangeschafte Opel Mokka was met de prijs/kwaliteit verhouding oke. In de onderhandelingen werd helaas de nadruk alleen op de gebreken van mijn inruil auto gelegd. De \"gebreken\" van de Mokka. kwamen helaas volledig voor mijn eigen rekening.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer nette en professionele handeling- en afhandeling van de autoverkoop. Karim is zeer behulpzaam, professioneel en toont duidelijk passie in zijn vak!