Betrouwbaar en komt afspraken na

Maand geleden auto gekocht bij Auto Breda. Keurig en eerlijk behandeld. Enkele dagen na de verkoop bleek de auto een mankement te hebben wat formeel niet onder de garantie viel. Dit is door Auto Breda keurig gerepareerd.

Een absolute aanrader!

Sander krijgt echt 5 van de 5 sterren voor zijn verkoopskills. Zijn ontspannen hartelijkheid, kennis van zaken en de vrijheid die hij de koper biedt zijn heel prettig. Auto Breda is een absolute aanrader!

Eerlijk autobedrijf met prima service

Auto Breda is een bedrijf met aan de ene kant een professionele uitstraling en aan de andere kant een aardige en huiselijke sfeer. Sander heeft mij uitstekend geholpen en heeft mij een prima auto verkocht. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Vriendelijk

Net en kleinschalig garagebedrijf. Vriendelijke medewerkers en nette occasions. Ze zijn overtuigd van staat waarin auto's verkeren en wat een reële prijs is. Geeft mij het gevoel dat ze eerlijk zijn, klantgericht denken en handelen. Zo niet. Dan....

een absolute aanrader!!

Een puur informatief gesprek gehad waarbij er geen enkele druk voelbaar was. Rustige duidelijke uitleg over diversen occasions gekregen met een heerlijk bakje koffie. Ik weet al waar ik mijn volgende auto ga kopen...Auto Breda!!! Bedankt Sander.

Erg vriendelijk en geduldig geholpen. Neemt ruim de tijd voor je.

De zoektocht naar een andere auto is best moeilijk, goed advies en hulp heb je dan nodig. De eigenaar probeert met je mee te denken qua wensen en samen kom je dan tot een aanschaf. Goed geholpen met heel veel geduld. Nog bedankt.

Vriendelijke verkopen, nette prijs aankoop ocassion

Ik kwam bij Auto Breda via een advertentie op Marktplaats voor een Citroen Xsara Picasso uit 2005 De verkoper Sander neemt alle tijd en vertelde de voor / nadelen van de auto zoals dat de distributie en waterpomp al reeds vervangen waren en enkele nadelen dat een handgreep van het handschoenen kastje en de afstandbediening van de sleutel defect was. Daarna mocht ik gaan proefrijden en Sander zei tegen mij "neem alle tijd om proef te rijden, een half uur of 3 kwartier is geen probleem" De auto beviel goed dus we gingen naar kantoor voor de papierwinkel (aanbetaling voor later ophalen) en daar hoorde ik van Sander dat er ook nog een andere klant voor dezelfde auto had gebeld toen ik aan het proefrijden was Dit vertelde hij toen ik de auto al reeds aanbetaald had dus vond het wel netjes dat ie dit tijdens het verkoopgesprek niet had verteld zodat de aankoop een bewuste keuze van mij was zonder enige druk omdat er nog een gegadigde voor was. Ik heb dus zeker een goede ervaring met Auto Breda en zeker bij mijn volgende ocassion kijken of ze iets naar mijn gading te koop hebben.

Net en betrouwbaar bedrijf

Aantal maanden geleden hier mijn bmw 1 serie gekocht. Helaas meteen grote problemen met mijn motorblok. Auto werd opgehaald, toen bleek dat de auto een motor revisie nodig. Mijn bmw is weggebracht naar een gespecialiseerd bedrijf. Alles netjes gerepareerd en afgehandeld. Ik werd op de hoogte gehouden van de vorderingen en wat er precies met mijn auto gebeurde. Dit alles binnen de garantie. Goede ervaringen met dit bedrijf dus. Vriendelijk en professioneel personeel.

Betrouwbare dealer

Prima geholpen. Snelle afhandeling.

prima!

Remschijven/blokken vervangen voor een normale prijs! Prima behandeling......en het hondje is leueuk!

Een zeer aangename, vriendelijke en professioneel

Zeer prettig geholpen, open en met goede kennis van zaken.

Ze geven betrouwbare klantadvies op maat.

Ikzelf heb minder verstand van auto's. Er werd mij duidelijk uitleg gegeven en de auto werd drie dagen vastgehouden zodat ik met een familielid kon komen kijken. Alles was mogelijk. Zoals een proefrit zonder tijdsdruk. Bij de overschrijving kreeg ik goede uitleg, gezien het mijn eerste auto ook is.

Heel veel plezier met je nieuwe auto Marit. nu hoef je geen auto meer te lenen. Groetjes Sander.

We zijn via een prima no-nonsense gesprek tot een uitstekende aankoop gekomen.

Na een fijne ontvangst heeft Sander goed uitgelegd waar de voordelen zitten van zijn (hoofdzakelijk import-)autoaanbod. De Nissan Qashqai +2 die we vanuit Landgraaf kwamen testrijden, voldeed aan de meeste geadverteerde info, alleen had de auto geen parkeersensor achter zoals geadverteerd (wel een achteruitrijcamera cfm advertentie), en geen 18 inch LM wielen maar wel 17 inch LM. Geen probleem. De testrit ging prima, alleen de voorwielen trilden licht bij aanremmen. Dat hebben we voorgelegd bij terugkomst, en de monteur bevestigde dit probleem, dat door de voorwielremschijven werd veroorzaakt. We hebben daar nuchter met Sander over gepraat en zijn erop uit gekomen dat de auto meteen gerepareerd werd. dit was binnen een uur gedaan. Niet veel later waren we al op weg naar huis met de nieuwe aanwinst. Van de eigen verzekeringsservice van Auto Breda hebben we geen gebruik gemaakt, maar het is prima dat alle noodzakelijke papierhandel meteen ter plaatse geregeld kan worden. Conclusie: Ik ben prima aan een hele fijne tweedehands auto geholpen en ben zeer tevreden met het verloop van de aankoop. Sander weet waar hij over praat en ik heb het contact als erg prettig ervaren. Gewoon een goeie zaak!

Rik. Dank u wel voor het prettige zaken doen. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Groet Sander.

Uitstekend geholpen bij auto Breda

Vorige week een mooie BMW touring gekocht uit 2007. Een mooie en goed onderhouden auto voor een nette prijs. Bij auto Breda wordt je uitstekend geholpen, aanrader!

Perfecte service

Vriendelijke verkopers

Goede service.

Sander neemt alle tijd voor je en hout zich aan gemaakte afspraken.

Fantastisch

Zich goed

Goed , eerlijk en netjes geholpen.

we zijn netjes ontvangen en op een eerlijke manier geholpen. Eigenaar nam de tijd voor ons. We zijn blij met onze aankoop, garage is aan te bevelen.

Prettig

Prettig tw woord gestaan, zelfs na sluitingstijd :) Mankementje na aankoop werd volgens garantie verholpen. Ik ben tevreden.

Goede vriendelijke service, klantgericht

Vriendelijk te woord gestaan, alle tijd voor ons, goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom zeer tevreden

Snel en goed zaken kunnen doen met nette inruil!! Prima zaak. Aan te bevelen

Klantvriendelijk, goede service. Mooie auto gekocht bij Sander.. Ik ben erg tevreden met de auto die ik bij Auto Breda heb gekocht... Zeker een aanrader. Sander, nogmaals bedankt!

Waleed, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent,daar doen we het voor. Nogmaals heel veel plezier en geluk met de nieuwe Bmw. Groet sander.

Prettig geholpen. Sympathieke verkoper

Goeie service, men neemt de tijd waarbij je wordt voorzien van eerlijk en goed advies.

Monteur heeft het voor elkaar gekregen om het Co gehalte van mijn oldtimer(mr2 aw11) naar acceptabele waarden te krijgen. Hij heeft een apk uitgevoerd en heeft de speling op mijn wiellager verholpen(geen apk afkeur, maar op mijn verzoek). Na afmelding nog een steekproef gehad en zonder problemen goedgekeurd! Prima garage met kundige vaklui. Voortaan worden mijn auto\'s hier gekeurd. Hans Albers (Mr2 aw11 en Skoda octavia 1.6 tdi dsg)