Net en betrouwbaar bedrijf

Aantal maanden geleden hier mijn bmw 1 serie gekocht. Helaas meteen grote problemen met mijn motorblok. Auto werd opgehaald, toen bleek dat de auto een motor revisie nodig. Mijn bmw is weggebracht naar een gespecialiseerd bedrijf. Alles netjes gerepareerd en afgehandeld. Ik werd op de hoogte gehouden van de vorderingen en wat er precies met mijn auto gebeurde. Dit alles binnen de garantie. Goede ervaringen met dit bedrijf dus. Vriendelijk en professioneel personeel.

Betrouwbare dealer

Prima geholpen. Snelle afhandeling.

prima!

Remschijven/blokken vervangen voor een normale prijs! Prima behandeling......en het hondje is leueuk!

Een zeer aangename, vriendelijke en professioneel

Zeer prettig geholpen, open en met goede kennis van zaken.

Ze geven betrouwbare klantadvies op maat.

Ikzelf heb minder verstand van auto's. Er werd mij duidelijk uitleg gegeven en de auto werd drie dagen vastgehouden zodat ik met een familielid kon komen kijken. Alles was mogelijk. Zoals een proefrit zonder tijdsdruk. Bij de overschrijving kreeg ik goede uitleg, gezien het mijn eerste auto ook is.

Heel veel plezier met je nieuwe auto Marit. nu hoef je geen auto meer te lenen. Groetjes Sander.

We zijn via een prima no-nonsense gesprek tot een uitstekende aankoop gekomen.

Na een fijne ontvangst heeft Sander goed uitgelegd waar de voordelen zitten van zijn (hoofdzakelijk import-)autoaanbod. De Nissan Qashqai +2 die we vanuit Landgraaf kwamen testrijden, voldeed aan de meeste geadverteerde info, alleen had de auto geen parkeersensor achter zoals geadverteerd (wel een achteruitrijcamera cfm advertentie), en geen 18 inch LM wielen maar wel 17 inch LM. Geen probleem. De testrit ging prima, alleen de voorwielen trilden licht bij aanremmen. Dat hebben we voorgelegd bij terugkomst, en de monteur bevestigde dit probleem, dat door de voorwielremschijven werd veroorzaakt. We hebben daar nuchter met Sander over gepraat en zijn erop uit gekomen dat de auto meteen gerepareerd werd. dit was binnen een uur gedaan. Niet veel later waren we al op weg naar huis met de nieuwe aanwinst. Van de eigen verzekeringsservice van Auto Breda hebben we geen gebruik gemaakt, maar het is prima dat alle noodzakelijke papierhandel meteen ter plaatse geregeld kan worden. Conclusie: Ik ben prima aan een hele fijne tweedehands auto geholpen en ben zeer tevreden met het verloop van de aankoop. Sander weet waar hij over praat en ik heb het contact als erg prettig ervaren. Gewoon een goeie zaak!

Rik. Dank u wel voor het prettige zaken doen. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Groet Sander.

Uitstekend geholpen bij auto Breda

Vorige week een mooie BMW touring gekocht uit 2007. Een mooie en goed onderhouden auto voor een nette prijs. Bij auto Breda wordt je uitstekend geholpen, aanrader!

Perfecte service

Vriendelijke verkopers

Goede service.

Sander neemt alle tijd voor je en hout zich aan gemaakte afspraken.

Fantastisch

Zich goed

Goed , eerlijk en netjes geholpen.

we zijn netjes ontvangen en op een eerlijke manier geholpen. Eigenaar nam de tijd voor ons. We zijn blij met onze aankoop, garage is aan te bevelen.

Prettig

Prettig tw woord gestaan, zelfs na sluitingstijd :) Mankementje na aankoop werd volgens garantie verholpen. Ik ben tevreden.

Goede vriendelijke service, klantgericht

Vriendelijk te woord gestaan, alle tijd voor ons, goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom zeer tevreden

Snel en goed zaken kunnen doen met nette inruil!! Prima zaak. Aan te bevelen

Klantvriendelijk, goede service. Mooie auto gekocht bij Sander.. Ik ben erg tevreden met de auto die ik bij Auto Breda heb gekocht... Zeker een aanrader. Sander, nogmaals bedankt!

Waleed, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent,daar doen we het voor. Nogmaals heel veel plezier en geluk met de nieuwe Bmw. Groet sander.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen. Sympathieke verkoper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, men neemt de tijd waarbij je wordt voorzien van eerlijk en goed advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Monteur heeft het voor elkaar gekregen om het Co gehalte van mijn oldtimer(mr2 aw11) naar acceptabele waarden te krijgen. Hij heeft een apk uitgevoerd en heeft de speling op mijn wiellager verholpen(geen apk afkeur, maar op mijn verzoek).\r\nNa afmelding nog een steekproef gehad en zonder problemen goedgekeurd!\r\nPrima garage met kundige vaklui.\r\nVoortaan worden mijn auto\'s hier gekeurd.\r\nHans Albers (Mr2 aw11 en Skoda octavia 1.6 tdi dsg)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoop beoordeel ik positief. Over de deskundigheid heb ik een tweetal opmerkingen. Deze hebben betrekking op het niet goed controleren van een slotbout van het linket achterwiel en de andere op het niet goed sluiten vcan de karterplug waardoor er olie lekte. Het eerste heb ikzelf kunnen verhelpen en de carterplug kon na een telefoontje snel cervangen worden in de garage in Breda.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto gekocht bij Sander. Snel en goed zaken kunnen doen met nette inruil!! Prima zaak. Aan te bevelen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het vinden van een advertentie van AutoBreda op Marktplaats voor een nette Audi A3 contact opgenomen en wezen kijken. Ontzettend vriendelijk ontvangen en de auto zag er erg netjes uit. Gelijk besloten hem mee te nemen met nieuwe APK en garantie voor een heel aantrekkelijke prijs. Helaas bij thuiskomst (200 km verderop) toch een probleem ontdekt met de auto. Door Sander gelijk opgehaald en proberen op te lossen. Uiteindelijk Audi erbij moeten halen en helemaal netjes op orde gemaakt. AudiBreda heeft alle kosten op zich genomen, daar zijn we ontzettend blij en dankbaar voor. Top service en top auto’s. Zeker een aanrader. Sander, nogmaals bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Breda is een kleinschalig autobedrijf. Dit maakt het ook persoonlijk. Ze zijn niet alleen klantvriendelijk, maar nemen hun klant ook serieus. Ze staan voor kwaliteit en als er wat is kun je zo bij hun terecht en wordt je goed geholpen. Sander neemt echt de tijd om alle zaken goed door te nemen en er wordt meegedacht met de wensen van de klant. Ik ben erg tevreden met de auto die ik bij Auto Breda heb gekocht.

Over Auto Breda