Hele prettige ervaring met auto Breda

Bij aankoop van onze auto zijn wij zeer prettig geholpen, totaal niet het gevoel dat we gepusht werden. Ondanks dat we zowel met de proefrit als de aankoop vrijdag eind van de dag pas kwamen werd er rustig de tijd voor ons genomen.

Ruim een week geleden voor het eerst bij Auto Breda een auto gekocht bij deze deze garage. Vanaf het eerst moment werd ik kundig en vriendelijk geholpen. Ik ervaar het dan ook als een hele fijne garage. De auto die ik kocht zag er netjes uit en alle papieren waren er, zoals het hoort, netjes erbij geleverd. De rit in de Ford Mustang was een mooi extraatje. Wat een ervaring, dank je wel, Sander.

Graag gedaan Ciska, en dankjewel voor de leuke verkoop. En nogmaals veel plezier met de Cabriolet.

Helemaal super

Echt een top bedrijf, vriendelijke mensen en een super service. Vragen worden beantwoord en de kleine dingen die bij een 2e hands auto tevoorschijn ku nnen komen worden zonder problemen gelijk opgelost. Ben dus ook super tevreden en blij met mijn wagen Thanks

Goede service, goede kwaliteit en betrouwbaar

Alles klopt wat er op van te voren werd verteld. Goede kwaliteit van de auto en alles erop en eraan. Service zat bij pakket in begrepen en hierdoor kon alles erg snel verzorgd worden. Papieren ook in orde, super blij mee!!!

Graag gedaan Floris

prettige helpende mensen, ongedwongen sfeer

goede ervaring, meedenkende vriendelijker mensen, ongedwongen sfeer

Relaxed en ongedwongen sfeer

Onze 1ste ervaring met dit bedrijf is uitermate positief. Goed en snel geholpen geen poespas geen gezeur! De verwachtig is dan ook mocht er opverhoopt wat zijn dat het ook keurig opgelost word

Dankjewel Johan voor deze positieve reaktie. Groeten Sander.

No nonsense, eerlijk en klantgericht

Vandaag een Fiat 500 gekocht. Onderhandelingen en afhandeling worden hier op een eerlijke en no nonsense en vriendelijke manier gedaan. Kortom, Top

Jurgen. Fijn om te lezen dat onze werkwijze gewaardeerd wordt Groetjes Sander.

top

Goed bedrijf mooie goede auto's . Je word goed geholpen via telefoon en mail reageren vrijwel direct. Goede service en vriendelijk. Als er problemen met auto zijn word dit goed opgelost. Ik ben erg tevreden over hun en raad hun iedereen aan .

Zwaar teleurgesteld.

Het is vast een goed bedrijf daar ging ik ook zeker vanuit. Het is alleen erg jammer dat een auto waar een mondelinge overeenkomst op stond op het einde van de dag 12 uur voordat je de auto komt kopen nog even wordt verkocht. Nieuwe apk is erop gezet, prijsafspraak met garantie gesproken. En dan als argument krijg je te horen ja misschien vind je de auto morgen helemaal niks dus heb ik hem nu maar verkocht, nee ik ga voor de fun uit Groningen naar Breda. Super man komt zijn afspraak goed na!!

Geen ervaring.

Revieuw verwijderd omdat het niet deze garage betreft waarvoor excuses. Kan dus geen aanbeveling of sterren aangeven maar dit zijn verplichte velden.

Beste mevrouw wilt u u review bij het goede bedrijf plaatsen. Ik heb zaterdag geen Fiat 500 verkocht en heb zelfs nog nooit een Fiat 500 semi automaat in mijn voorraad gehad. Mijn bedrijf heet AutoBreda en is gevestigd aan de Takkebijsters 44 in breda.

Prima Service en klantvriendelijk

Prima service en klantvriendelijke mensen !

Goed en service gericht

Auto voor een beurt en apk weggebracht. Thermostaat defect. Perfect gerepareerd en deze keer de leenauto gratis

Vooralsnog twijfel

Tot op heden nog een beetje raar gevoel. Ik trof via de bekende websites een voertuig aan bij dit bedrijf en wilde, mede gelet op de afstand naar Breda en deze (corona)tijden, de auto via een bemiddelaar (bijvoorbeeld Autocoach, maar dan een andere) laten keuren en bij een positieve uitslag aanschaffen. Vervolgens vernam ik van het bedrijf dat ik hiervoor had ingeschakeld dat de Autoverkoper dit had geweigerd. Hierdoor word ik gedwongen om alsnog richting Breda te vertrekken. Dit terwijl ik een serieuze koper ben en dit juist had geïnitieerd om de eventuele verkoop te bespoedigen. Hoe dan ook: Omdat ik toch wat meer informatie wilde, heb ik ook middels de website van het bedrijf laten weten interesse te hebben in de auto. Op deze website wordt aangegeven dat ik mijn contactgegevens kan achterlaten en dat er uiteraard zo spoedig als mogelijk contact met mij wordt opgenomen. Binnen een uur nadat ik mijn gegevens had achtergelaten (zowel mail als telefoonnummer), krijg ik een redelijk onpersoonlijke mail met daarin het verzoek om zelf telefonisch contact op te nemen met het bedrijf. De mail wordt ondertekend door het bedrijf, niet door een daadwerkelijk persoon waar ik in contact mee kan treden. Ik begrijp dit niet helemaal goed; het komt mij bijna over alsof het bedrijf het voertuig niet wil verkopen. Dit komt niet fijn over en doet mij dan nu ook, terwijl ik het betreffende voertuig dus (helaas dus nog steeds niet) heb gezien, twijfelen aan dit voertuig en stel mij nu al allemaal addertjes onder het gras voor. Dit is zonde en schrikt mij als verkoper toch ook behoorlijk af. Ik heb besloten om het bedrijf een mail terug te sturen en hierin ook mijn verhaal uit te leggen. Ik hoop van harte dat het bedrijf het gevoel dat ik nu hierdoor heb gekregen kan wegnemen. Het zou zonde zijn als een goed en degelijk bedrijf, zoals dat hieronder soms wordt beschreven, een dermate vervelende indruk achterlaat terwijl dit toch hersteld moet kunnen worden.

Beste Wouter. Wat vervelend om te lezen dat u voor een aankoop van een auto al zo een vervelende ervaring heeft. Wel wil ik u vragen om eens na te vragen bij u autocoach of hij werkelijk contact met ons heeft opgenomen. U verhaal komt namelijk hier niet bekend voor en alle mails beantwoord ik zelf. Ik heb u aanvraag en mail naar mij weten niet gehad, en ook heb ik geen automatische mail beantwoorder. Kunt u mij vertellen in welke auto u interesse heeft? Wij helpen u namelijk graag. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet Sander Aertse. AutoBreda

Prima prijs-kwaliteit en vriendelijke service

Fijne, eerlijke deal kunnen maken met Auto Breda toen wij een nieuwe auto kochten. Prima prijs-kwaliteit verhouding en goede service. Wij hebben onze nieuwe auto door een andere garage laten checken, hier kwamen geen gebreken aan de orde die als verrassing kwamen.

Erg goed

Erg goede uitleg wat ze aan de auto gedaan hebben ben zeer tevreden

In een woord: Top !

Kwam in het weekend een mooie Mini voorbij die bij Auto Breda te koop stond. Zaterdag contact gehad en even afgetast wat de inruil betreft. Maandagochtend afgesproken en de Mini was echt zo mooi als op de foto’s en alles klopte. Keuringsrapporten er keurig bij, heel aardig contact, transparant en reeel. De deal was snel gesloten en nog leuker: We konden binnen een uur met de Mini naar huis en zaken die we op dat moment nog niet bij hadden, mochten via smartphone toegestuurd worden of later die week een keer afgegeven worden. DAT is klantgericht meedenken! Superfijn contact, heel goed gevoel en een superfijne, mooie MIni waar we heel erg blij mee zijn !

Mijn eerste ervaring met Auto Breda was positief.

Vriendelijk en zeer goed

Zeer goed vriendelijk en goed geholpen!!!!

Prima autodealer

Heel fijne auto gekocht bij deze autodealer we zijn goed geholpen door Sander. alles heel goed geregeld. als wij weer een auto nodig hebben gaan wij zeker weer daar rondkijken.

Eerlijk en goed

Geen onzin gewoon doen wat er gedaan moet worden. Geen extras. Zelfs de auto werd gewassen

Zeer goede service

Snel en goed behandeld zeer tevreden

Zeer professioneel en vriendelijk handelen

Nemen de tijd voor je, en je voelt je echt klant.

Vertrouwd, open, en heldere communicatie!

Wordt altijd vriendelijk ontvangen, nemen altijd de tijd om alles netjes uit te leggen, en helder advies. Rekeningen vallen weer meer sinds ik hier kom. Fijne en vakkundige mensen. Aanrader!

Top service

Wat een leuke vriendelijke spontane man ! En ook nog eens top service ik rijdt altijd nog heerlijk in onze Nissan qashqai ! Ga zo door ! En mocht ik nog mensen kennen die een auto nodig hebben dan stuur ik die zeker door. Groetjes, Rachel.

Vriendelijke kwaliteit

Erg vriendelijk personeel, word snel geholpen en op tijd gebeld met uitleg als ze iets extra tegenkomen. Er wordt ook goed meegedacht om alles zo voordelig mogelijk te regelen.