Zeer vriendelijk

Goede service, snelle reactie op emails.

Fijne relaxte bezichtiging en aankoop ervaring

Doordat het op afspraak gaat heeft Emrah alle tijd en geduld voor zijn klanten. Met een bakje koffie en leuke gesprekken ontstaat er fijne relaxte sfeer met alle ruimte voor vragen en onderhandeling! Ook zeer flexibel in tijdstippen om af te spreken,al met al zeer goeie ervaring en super blij natuurlijk met mijn mooie nieuwe aanwinst!

Waren geruime tijd op zoek naar een Toyota Rav4 bi-tone. Uiteindelijk gevonden bij Nevauto. Werden goed geïnformeerd. Ik snap goed dat Toyota dealers ook graag auto,s van Emrah afnemen. De auto s die hij in voorraad heeft zijn nauwkeurig uitgezocht en van alle historie voorzien. Hij weet waar hij over praat. Hebben de auto nu 2 weken in bezit en zijn er super blij mee. Ik ben zelf heel kritisch maar heb niks aan te merken op de Rav. Emrah nogmaals bedankt voor de goede service en we weten al waar we in de toekomst onze volgende auto gaan scoren! Groeten Robert en Mariël

Super fijn geholpen!

Fijn geholpen, De eigenaar neemt de tijd voor je en legt alles tot in de puntjes uit en is eerlijk!

In november een prachtige rav4 gekocht. Korte lijntjes met Emrah, duidelijk en prettige communicatie en auto netjes opgeleverd. Nadien bleek de accu slecht te zijn maar is netjes vergoed vanwege Bovag garantie. Enige advies zou zijn om de auto met een onderhoudsbeurt op te leveren!

Prima service en mooie auto

Goed contact, vlotte service, fijne goede auto

Fijne ervaring en een vertrouwd adres.!

Paar weken geleden een mooie auto bij Nevauto bij dhr Emrah gekocht wat zeer prettig is verlopen. Ik appte op Zondag voor een afspraak wat dezelfde dag nog kon en in alle rust een fijne proefrit gemaakt en de deal met de inruil van mijn oude auto was zo gemaakt. Een paar dagen later konden wij hem na een nieuwe apk en een beurt ophalen. Wij hebben een super auto die heerlijk rijdt er aan over gehouden en ik kan iedereen dit fijne adres aanbevelen.

Goede correcte afspraak kunnen maken en antwoorden op onze vragen. Een uitstekende verkoper die aal tijd gaf om de auto te bekijken proefrijden en antwoorden op onze vragen.

Prima service. Goede informatie. Vriendelijk geholpen. En prettig afspraken kunnen maken over een proefrit en de koop en de aflevering.

Vriendelijk en goed

Heel vriendelijk en behulpzaam, als je vragen heb dan denkt hij met je mee en geeft dan advies

Prettige verkoper die de tijd voor je neemt

Eerlijk gezegd hou ik helemaal niet van autoverkopers, maar dit is zeker één van de minst erge! Ik mocht rustig de tijd nemen om de auto te bekijken, een proefrit te maken en voelde me op geen enkele manier onder druk gezet een beslissing te nemen. Prettige ervaring, zou zeker overwegen een volgende auto daar ook te kopen.

Heldere afspraken kunnen maken over de aanschaf van een auto

Na levering kwamen er twee aandachtspunten naar voren die niet gezien zijn bij de aanschaf. Dit is naar tevredenheid opgelost door de verkoper. Fijn dat de verkoper meedenkt en oplossingen biedt.

Zeer goede ervaring

Uitstekend geholpen en alles goed geregeld ook met de inruil van mijn auto.

Vlotte reacties. Heldere taal en zeer dienstverlenend ingesteld.

In alle opzichten precies wat je verwacht van een betrouwbaar autobedrijf maar tegenwoordig zelden meer treft.

Betrouwbaar en transparant

Ik heb een mooie inruil auto bij Nevauto gekocht. Hoewel Volvo niet de niche is van Emrah deed hij er alles aan om zo veel mogelijk over deze auto te weten te komen. Het contact was vriendelijk, open en transparant. Samen kwamen we tot een mooie deal. Super blij met mijn auto! Mocht ik toe zijn aan elektrisch rijden dan weet ik waar ik moet zijn!

Uitstekende service !

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Emre is zeer vriendelijk en komt afspraken na. Kortom een fijne ervaring om met Nevauto zaken te doen.

Goede eerlijke service.

Ik ben goed geholpen door NevAuto. En heel erg blij met mijn “nieuwe” bolide.

We hebben afgelopen week onze auto gekocht bij Nevauto, en we komen zeker terug! Open en eerlijk in alle vragen en antwoorden, dus dat gaf gelijk een goed gevoel! Dankjewel voor de goede en snelle service! Tot ziens.

Goed bedrijf

Eerlijk, netjes en klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Verkoper is rustig en klantvriendelijkheid. We kregen alle vrijheid om met welke auto dan ook te proefrijden ook al stond van te voren vast dat we die niet gingen kopen.

Een vertrouwd adres

Beste Emrah Ik heb met 4 auto.s proefgereden waaronder een kia sportage in andere garages en toen zag ik mijn droomauto bij U op de site staan middels bovag werd ik door je teruggebeld en dat voelde al zeer vertrouwd aan een proefrit op zaterdag middag gaf dan ook gelijk de doorslag een bijna nieuwe kia met zeer weinig km de kleur en de accessoires die er op zaten beviel me zo dat ik een optie vroeg tot maandag .Gelijk maandag gebeld en er moest nog een trekhaak onder die werd dan ook gelijk dinsdag gemonteerd en aflevering gebeurde aan huis in Tilburg waar we onder het genot van een bossche bol met koffie nog wat napraten over de historie van de auto alles werd keurig uitgelegd ook alle afspraken komt hij na dus al met al een zeer vertouwd adres waar je gerust een auto kunt kopen super zo alles is gegaan vriendelijk bedankt voor alles john vd Sanden te tilburg

Garagebedrijf die je meteen het vertrouwen geeft en dit ook na de verkoop blijft geven

Hele prettige inruildeal gemaakt met de eigenaar. Het voelde meteen vertrouwd en eerlijkheid duurt nou eenmaal het langst. Mijn z.g.a.n. Nevauto, een Toyota RAV4, is top!

Zeer betrouwbaar en Zeer transparant

Hierbij wil ik mijn ervaring delen over mijn zoektocht naar mijn auto. Via viaBovag.nl heb ik veel keuzes aangeboden maar Nevauto was een uitblinker omdat prijs/kwaliteit verhouding uitstekend is. Meteen had ik een afspraak gemaakt voor bezichtiging. Dhr. Emrah is zeer professioneel, vriendelijk en zeer transparant. We hebben een tweede afspraak gemaakt voor een definitief besluit. Tijdens deze periode waren er heel veel animo's. Toch heeft Emarah onze afspraak nagekomen. Op de dag van de afspraak hebben we de auto uitvoerig besproken en uiteindelijk een definitief prijsakkoord gekomen. Ik ben ontzetten blij en tevreden m.b.t. de verloop van dit koopproces. Conclusie: Zoek u een hybride of EV dan is NEVAUTO in Dordrecht een goed adres.

Zeer goed geholpen door de vriendelijke eigenaar En blij met onze nieuwe auto een dikke 10 Dank u zeer

Klantvriendelijk en deskundig

Prettige benadering, snelle en efficiënte afhandeling