Bedrijf met gouden randje....

Caddy gekocht, gezellig in de showroom de deal besproken, bleek na drie weken toch een onvoorzien probleempje te zijn. Na melding was het direct we gaan dit met jullie oplossen. Zowaar geen ingewikkelde verhalen, adequaat opgelost, hulde! Kan dit bedrijf aanbevelen.

Het gevoel van dit klopt niet

LET OP als je hier een auto een aantal dagen later wilt bekijken moet je ??? euro betalen dit komt niet op papier , als je hierna afziet van de auto ben je je ??? euro kwijt onder het mom van reserveringskosten . Ik wil graag weten of meer mensen dit hebben meegemaakt met dit bedrijf ik hoor het graag

Best of the best

Ik heb nog nooit zoveel professionals op één plek gezien. Dank u voor uw service

Heb bij JHL Automotive een Audi RS4 gekocht. Zeer mooie zaak! Ze hebben van Lamborghini tot VW Caddy..... Mensen met verstand van zaken, en geen 9 tot 5 mentaliteit! Zowel inruil als financiering super geregeld!

Super tevreden

Voor de 2e keer wederom geslaagd bij JHL Automotive. Mooie zaak, vriendelijke mensen en een mooi aanbod! Ik kom er graag.

Goede service!

Goede zaak! Vriendelijk, valt goed mee te onderhandelen. Goede service!

We moesten er 2 uur voor rijden maar omdat er goed, eerlijk en duidelijk gecommuniceerd werd, en op verzoek foto’s werden gestuurd, wisten we precies wat wij konden verwachten. Na een testritje hebben wij de bus gekocht. Zeer tevreden!

Mieters

Bestelauto gekocht. Werd goed meegedacht en opties gegeven. Vriendelijke werknemer. Goeie service. Prima deal.

Geweldig!!!!!

Goeie uitleg, duidelijke .communicatie.

Netjes geholpen, top service!

Na een tijdje hebben rond gezocht, hier een mooie rolstoelbus gevonden. Na een prettige onderhandeling er financieel samen uitgekomen. Uiteindelijk de bus gekocht! De bus moest nog wel op kenteken komen want deze was ingevoerd vanuit het buitenland. Hier is achteraf door veel regelwerk tussen jhl en de rdw enige tijd in gaan zitten. Maar Luca heeft dit erg coulant opgelost. En de bus in keurig afgeleverd. Het contact heb ik als erg prettig ervaren. Een net bedrijf waar je keurig geholpen word.

Na veel twijfel, hier mijn auto gekocht. Ik twijfelde niet zozeer over dit bedrijf, maar wilde eigenlijk een andere auto kopen. Ondanks dat de kans groot was dat ik die andere auto zou kopen, hebben ze me advies gegeven t.b.v. de aankoop van de andere auto. Toch voor de c4 van JHL gegaan. Dat is nu ruim een week geleden, en onder tussen heeft de C4 ons al probleemloos naar zuid Frankrijk gebracht. Erg blij met deze auto

Prettig contact

Transparant, informatief en klantgericht!

Goeie services

Vandaag mn fiat fiorino mogen ophalen. Snel geholpen en vriendelijk personeel

Verborgen gebreken

Onlangs een auto gekocht, bleek de accu niet naar behoren te werken. Niet vermeld bij aankoop, er zou helemaal niets aan de auto mankeren. Niet netjes. Voor de rest wel tevreden.

Vriendelijke service

Vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Zeer goed bedrijf

Klant vriendelijk.vandaag een auto gekocht daar zeer goed behandeld door Luca .ik raad mensen dit bedrijf echt aan. Goed behandeld en goeie service een woord geweldig .wij komen vast weer terug in de toekomst ik raad jullie dit bedrijf zeker aan bedankt JHL, Gr willem en Annet de lange uit Sappemeer

No nonsense specialisten, waarbij de klant op 1 staat.

Begin vorig jaar hebben we een hele mooie Kia Rio aangeschaft bij JHL Automotive. Tot op heden rijd hij als een zonnetje. Deze auto was erg scherp geprijst. Tussen de koffie door hebben we de koop rond gemaakt. No nonsense. Een hele fijne ervaring.

Servicegericht en klantvriendelijk betrouwbaar bedrijf

Met voldoende ervaring voor aankoop kwam ik bij JHL terecht en heb ik op een zeer klantvriendelijke wijze, eerlijk en met goed open overleg contact gehad. De aankoop en overeenkomst is daardoor zeer goed en correct afgesloten. Eerlijk open communicatie en betrouwbaar dat is het geen waar dit bedrijf voor staat. Goede service met de aankoop en 6 maanden volledige garantie afgesloten. Dit bedrijf staat dus 100% garant voor mijn aankoop, dat is belangrijk omdat het toch een hele investering is.

Duidelijk , service gericht en snel.

Donderdag in gesprek gekomen over een auto , na wat heen en weer berichten over inruil en bijbetalen besloten de auto te kopen op afstand. Na 2 uur rijden stond de auto netjes gepoetst klaar. De verkoper Luca was vriendelijk en duidelijk en eerlijk. papieren waren ondanks een stroring bij de rdw snel geregeld en vertrok met een goed gevoel terug. Ondanks ik geen garantie wilde ivm de afstand is dit tegenwoordig achtehaald en kreeg ik gewoon garantie dat als er iets mis was ik bij mijn plaatselijke garage terecht kan voor een oplossing. De twee uur durende terug reis werd dan ook vol vetrouwen aangegaan. Voorlopig geen nieuwe auto nodig maar zal als het zover is zeker even een kijkje nemen op hun site.

Goede en snelle service

Top bedrijf, kan het iedereen aanraden om langs te gaan als je opzoek bent naar een nieuwe auto! Kon de auto binnen 2 dagen ophalen. Luca de eigenaar was erg vriendelijk en denkt graag met je mee. Ondanks de Corona was alles goed geregeld. Hele fijne ervaring!

Prefect

Ging vlot en goeie service

Een top bedrijf goud eerlijk en betrouwbaar, Echt een aanrader dit bedrijf

Snelle & goede service

Professioneel geholpen door Luca!

Professionele en betrouwbaar bedrijf

Na lang zoeken hadden ze bij JHL Automotive een exemplaar staan die ik zocht. Ik heb JHL ervaren als een betrouwbaar en eerlijk bedrijf. Vooral het feit dat ze geduldig en transparant met je als particuliere klant omgaan kon ik erg waarderen. Als particulier koop je immers niet iedere week een auto. Uiteindelijk supertevreden, Luca en Jack, bedankt!

Keurig vakkundig bedrijf!!!

Prachtige Lexus aangeschaft. Zeer net bedrijf , aangeboden auto's in perfecte staat en vakkundige verkoper Jack. Zeker een bedrijf om aan te raden!!