prima geholpen!

Op zoek naar een bedrijfswagen bij JHL gaan kijken. Op vriendelijke en ontspannen manier geadviseerd door Sander B. Bussen bekeken, testrit gemaakt, vertrokken. Een week later weer terug, aankoopkeuring extern gedaan en de koop gesloten. Bedankt voor je hulp Sander!

Fijne zaak met goede auto’s

Een bedrijf met een auto inkoper met super veel ervaring en een hoge standaard. Je koop hier een goede auto, ook als je er zelf geen snars verstand van hebt. En het zijn fijne mensen.

Goed geholpen!

enkele weken geleden zagen we de caddy maxi op jullie site staan , op de dag dat mijn oude caddy ermee stopte wegens een geknapte getande riem. Ik vond de auto meteen heel lekker rijden en hij is heerlijk ruim. Ik ontdekte pas afgelopen week het service boekje met alle onderhoudsbeurten erin vermeld. Zo is de getande riem bij 105000 km vervangen. Het is fijn om te weten dat de auto goed is onderhouden. Ook goed geholpen door Sander die mij de ruimte gaf om nog even een en ander te regelen voor ik de auto definitief kon aanschaffen.

Keurig geholpen

Bedrijf zat voor mij een eind weg. Dus via de telefoon deal gemaakt. Kreeg keurig extra filmpjes enz. Auto viel ook absoluut niet tegen bij aankomst. Fantastisch geholpen dus. Zelfs van station afgehaald.

Slecht

Heb een bus bij hun gekocht 3 maand geleden wn hij is niet goed ben ik terug gegaan nu is hij all bij 2 garages geweest en ben hem kndertussen all 1,5 maand kwijt en ik ben een bus nodig ivbm werk en ze zeggen wij hebben geen auto’s voor leen dus moet je maar kijken En als je ze vraagt hoe het met de bus is weten ze het niet

Bedrijf met verstand van auto's!!

Luca de eigenaar verkocht mij een maand geleden een bmw m5 . Wat een heerlijke auto niks aan gelogen . Ik rij nog steeds met veel plezier rond en mocht ik nog een auto willen kopen en dit bedrijf heeft deze auto ,zal ik zeker daar nog een auto kopen !!! Zelfs na 2 maanden worden mijn vragen netjes behandeld . Goed bezig dus !!!!

Zeer goed uitstekend

Ben vooral heel goed en eerlijk geholpen door dhr R.Krijnen om mijn droom auto te kunnen hebben gekocht.

Vatbaar voor herhaling

Kort na plaatsing van de advertentie heb ik s'avonds JHL automotive gemaild dat ik de auto de volgende ochtend wilde bezichtigen. Onderweg belde ik om 9:00 uur naar JHL om mij bezoek te bevestigen. Robert de verkoper was verbaasd over het tijdstip maar geen probleem omdat een verse kop koffie klaar stond. De deal was binnen een half uur rond. Ik ben erg onder de indruk van dit bedrijf en de commerciële verkopers! Advies: Met deze grote voorraad zou het veel aantrekkelijker zijn om bij Autotrust aangesloten te zijn

Prettig zakendoen met JHL

Grote voorraad auto's, veel keuze. Duidelijke info, fijne open communicatie. Wegrijden met een goed gevoel over de koop van de nieuwe bedrijfsbus.

Eerlijk, authentiek, en gastvrij! Mooie inruilprijs, goede deal, goede service!

Bij aankomst werd ik vriendelijk (en met humor) en beleefd geholpen. Er is goed met mij meegedacht en uitgebreid tijd gemaakt. Luca is duidelijk gericht op eerlijke handel waarbij beide partijen met een goed gevoel een deal kunnen sluiten. Prachtige wagens in het assortiment en mooie inruilwaarde gekregen. Dik tevreden over deze garage en de mensen die er werken!

Prettig zakendoen

Auto gekocht en ingeruild bij JHL Automotive. Heb op een prettige en vlotte manier zaken kunnen doen met Luca. Snelle afhandeling en conform afspraak afgeleverd. Prima ervaring.

Een enorm goede ervaring

Ik ben enorm leuk en goed geholpen door Luca bij het aanschaffen van mijn eerste auto. Ik raad dit bedrijf zeker aan en kom hier dan ook zeker terug.

Slecht behandeld

Nieuwe voertuig gekocht bij hun, met hele slechte onderhoud gehad hebt, na de aankoop van een voertuig stond ik in de problemen met de auto. Als vervolg contact gehad de heer Luca Neerhof, voor het oplossing. Had hij het over dat ik geen garantie hebt, terwijl op de advertentie wel stond en ook gesproken natuurlijk. Bleek bij koopovereenkomst zonder dat ik weet achteraf aantekening gemaakt geen garantie. Na de insectie van andere bosch bedrijf kwamen achter dat het heel slecht eruit zien zoals olie lekkage en remmen versleten. Echt heel belagelijk dat ik op deze manier behandeld bent. Nu zit ik hier met een auto reparatie twv € 2000,-.en ook nog 2 weken auto huren twv € 1000,-. Luca Neerhof zou terug komen over de reparatie kosten maar helaas tot heden geen reactie op mijn mailen gehad en niks laten horen. Wel jammer en het heeft heel erg pijn gedaan.

Beste Mohamed, Na lange onderhandelingen over de prijs was het meer dan duidelijk dat u geen garantie op de bus heeft. De bus heeft geen problemen slechts een verstopt filter. Ook al had u garantie gehad, viel dit niet onder garantie maar betreft dit onderhoud. Heb netjes (dezelfde dag) op u mail gereageerd, en uitgelegd dat dit helaas niet onder garantie valt. Toen bent u gaan dreigen met o.a. een slechte recensie . Dan houdt het voor ons op en sluiten wij het boek.

Bedankt voor medewerkers Luca !!!! aardig mensen netjes auto's

Heb hier een nette auto kunnen kopen en daarbij een goed inruilvoorstel gekregen

Mijn nieuwe auto bij Luca mogen aanschaffen. Luca was heel open over het verhaal bij de auto, dit bleek later ook allemaal te kloppen. Tevens een nette inruilprijs gekregen voor mijn BMW M135i. Al met al ben ik tevreden over de gang van zaken bij JHL en zou hen dan ook zeker aanbevelen!

Super garage

Nette auto’s eerlijke mensen

Aanschaf Lamborghini

Super geholpen door Luca met de aanschaf van mijn Lamborghini

Naar mijn mening, dit is van de meest vriendelijke en professionele autobedrijven van Nederland. Een auto kopen bij jullie wordt een echt soepel en makkelijk ervaring. 100% tevreden.

Zeer vriendelijk en modern bedrijf

Zeer hartelijk ontvangen , verkoper ( Luca ) zeer vriendelijk en nam alle tijd om rond om de auto alles uit te leggen. Zeer eerlijke verkoper.

Mijn auto daar gekocht goed geholpen daar. Ik zou het zeker aanbevelen.

Top auto gekocht.

Ze hebben mij goed en netjes geholpen. Blij met aankoop.

Enige tijd geleden een skoda octavia gekocht. Super auto voor een prima prijs. Zelf snap ik niks van auto's maar de verkoper was zeer behulpzaam en daarom kwamen we uit bij de skoda. Kan dit bedrijf alleen maar aanraden voor andere mensen die een mooie auto willen kopen

Super service door heel Nederland!

Door JHL Automotive werd mij een prachtige Alfa Romeo geleverd. Ik zou iedereen met interesse in een auto aanraden eens een kijkje te nemen bij JHL Automotive! Super service door heel Nederland.

Vriendelijk, snel en professioneel geholpen!

Bedankt voor het leveren van de transporte