Van offerte tot herstel in een week tijd

Ik ben zeer tevreden met het schadeherstel bij deze vakgarage. Ik ben op vrijdagmiddag zonder afspraak langsgegaan en werd meteen geholpen en ging met een offerte naar huis. Het hele proces was zeer transparant en het hertel was zoals afgesproken binnen twee dagen gebeurd een week verder was mijn auto weer in originele staat en nog een helemaal schoon. Bij Oudshoorn en Ruygt krijg je de aandacht die nodig is en zijn de afspraken duidelijk. Ik geef ze een 10!

corect en betrouwbaar.

Je wordt als klant ontvangen,ze nemen alles met je door,en je wordt altijd gebeld als er iets bijzonders is.het is er altijd schoon en opgeruimt.En als de wagen klaar is word je gebeld,en staat wagen gewassen en wel voor je klaar. A.Gorissen. Pijnacker, agorissr@kpnmail.nl

Zeer fijne dorpsgarage

Auto gekocht bij deze garage, vriendelijke ontvangst, proefritje en nachtje over slapen was geen probleem, eerlijke inruilprijs welke goed werd onderbouwd. Bij aflevering alles helder uitgelegd en alles wat van te voren besproken was is uitgevoerd, zonder extra aflever of rijklaarmaak kosten. Zelfs nog banden vernieuwd omdat hun dat beter vonden, echt zeer tevreden. Ouderwetse dorpsgarage waar de klant gewaardeerd wordt en ze het zelf ook echt naar hun zin hebben! Leuk te zien, ik raad iedereen deze garage aan!

TOP BEDRIJF!!

Had een nare schade aan bumper en achterlicht, dader ligt op het kerkhof. Het is zéér vakkundig gemaakt, zelfs wat extra mee-gespoten, TOP! Echt als nieuw je ziet er niks meer van! Zo hoort het. Aan alles gedacht, wagen keurig schoon gemaakt, stond echt te shinnen. Op de bijrijdersstoel een nieuw schade formulier, wie maakt dat vandaag nog mee? Vaak moet je hier weer om zeuren bij je verzekeraar, en nu? Geregeld!!! Kortom een TOP bedrijf die meedenkt met de klant en de kosten ook voor jouw in de hand houdt, volgende schade? (ik hoop het niet) weer hier naar toe, zeker weten, dit maak je nooit meer mee.

Klantgericht en deskundig bedrijf

Problemen in de elektrische installatie van mijn Mazda CX5 werden binnen een dag opgelost. Dit alles zonder afspraak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakbekwaam en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar lof voor dit bedrijf. Ik had een flinke deuk in mijn achter zijportier die doorliep door in het achterscherm. \r\nZe vonden het geen probleem als ik zelf een ander (tweedehands) portier liet aanleveren en er werd meteen een globale prijsindicatie gemaakt voor de overige schade en laswerk aan het chassis wat eigenlijk ook nog moest gebeuren om eind van het jaar door de APK te kunnen. Alles netjes gespecificeerd met demontage, herstel en evt spuitwerk. N.a.v. deze offerte met hun doorgenomen wat ik wel en niet wilde laten doen en in welke mate. Daar kreeg ik advies over de verschillende alternatieven. Het eindresultaat is echt geweldig geworden, vakwerk! Ik ben heel erg blij met het eindresultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Goed advies voor het onderhoud van de auto tot in de kleinste punten. Al vele jaren klant omdat ik in het personeel alle vertrouwen heb en nog nooit een teleurstelling heb ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK voor mijn Mazda MX 5 Miata 1.8 uit 2002. Werd goed meegedacht over wel/niet plaatsen van de knipperlichten.\r\nFijn en goed geholpen, direct contact met de monteur waardoor de lijnen kort zijn en ruimte is voor overleg.\r\nKon snel terecht bij deze dorps garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan altijd voor je klaar en zijn duidelijk over wat het kan gaan kosten. Ze zijn ook relaxed en hebben ook humor. Kortom, prettige zaak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snel en netjes een afspraak kunnen maken. goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, vakkundige mensen en zeer vriendelijk en met alles goed geholpen en duidelijke afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo blij met de snelle afhandeling van mijn schade, eerst een belletje wat het ongeveer ging kosten . Zo kwam ik niet voor een verrassing te staan. Je wordt vriendelijk en netjes te woord gestaan.. dank .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gebracht voor apk en een onderhoudsbeurt.\r\nauto zelfde dag weer klaar, en alles netjes overlegd qua kosten en reparatie.\r\ntop gedaan !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring.\r\nhad een kleine aanvaring gehad.\r\nbij offerte aanvragen meteen duidelijk beeld van de kosten en prettig gevoel aan over gehouden.\r\nna herstel werd dit gevoel bevestigd, uitermate perfect werk afgeleverd, gratis vervangend vervoer meegekregen en afgeleverd met vier jaar garantie ( zal ws niet nodig zijn ).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kundig en vriendelijk personeel, kosten netjes gecommuniceerd, belletje toen de auto klaar was en geen kosten voor de dus gratis leenauto! (alleen even bijtanken). Aanrader, eerlijke garage.