• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakbekwaam en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar lof voor dit bedrijf. Ik had een flinke deuk in mijn achter zijportier die doorliep door in het achterscherm. \r\nZe vonden het geen probleem als ik zelf een ander (tweedehands) portier liet aanleveren en er werd meteen een globale prijsindicatie gemaakt voor de overige schade en laswerk aan het chassis wat eigenlijk ook nog moest gebeuren om eind van het jaar door de APK te kunnen. Alles netjes gespecificeerd met demontage, herstel en evt spuitwerk. N.a.v. deze offerte met hun doorgenomen wat ik wel en niet wilde laten doen en in welke mate. Daar kreeg ik advies over de verschillende alternatieven. Het eindresultaat is echt geweldig geworden, vakwerk! Ik ben heel erg blij met het eindresultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Goed advies voor het onderhoud van de auto tot in de kleinste punten. Al vele jaren klant omdat ik in het personeel alle vertrouwen heb en nog nooit een teleurstelling heb ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK voor mijn Mazda MX 5 Miata 1.8 uit 2002. Werd goed meegedacht over wel/niet plaatsen van de knipperlichten.\r\nFijn en goed geholpen, direct contact met de monteur waardoor de lijnen kort zijn en ruimte is voor overleg.\r\nKon snel terecht bij deze dorps garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan altijd voor je klaar en zijn duidelijk over wat het kan gaan kosten. Ze zijn ook relaxed en hebben ook humor. Kortom, prettige zaak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snel en netjes een afspraak kunnen maken. goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, vakkundige mensen en zeer vriendelijk en met alles goed geholpen en duidelijke afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo blij met de snelle afhandeling van mijn schade, eerst een belletje wat het ongeveer ging kosten . Zo kwam ik niet voor een verrassing te staan. Je wordt vriendelijk en netjes te woord gestaan.. dank .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gebracht voor apk en een onderhoudsbeurt.\r\nauto zelfde dag weer klaar, en alles netjes overlegd qua kosten en reparatie.\r\ntop gedaan !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring.\r\nhad een kleine aanvaring gehad.\r\nbij offerte aanvragen meteen duidelijk beeld van de kosten en prettig gevoel aan over gehouden.\r\nna herstel werd dit gevoel bevestigd, uitermate perfect werk afgeleverd, gratis vervangend vervoer meegekregen en afgeleverd met vier jaar garantie ( zal ws niet nodig zijn ).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kundig en vriendelijk personeel, kosten netjes gecommuniceerd, belletje toen de auto klaar was en geen kosten voor de dus gratis leenauto! (alleen even bijtanken). Aanrader, eerlijke garage.

Over Oudshoorn en Ruygt