perfect!

Zeer snelle uitvoering van de werkzaamheden. Tegen een billijke prijs. Meedenken met de klant, niet alleen klantvriendelijk maar ook klantgericht!

Snelle service

Ik had een lege accu (en dit komt altijd op een verkeerd moment). Met wat helpende handen van buren lukte het niet om via de gebruikelijke manieren de auto aan de praat te krijgen. Eerst nog wat tips gevraagd bij de garage waar ik vriendelijk en geduldig werd geholpen (volgens mij door Erik). Uiteindelijk moest ik toch bellen en stond Erik? in 5 min (zijn lunchpauze onderbroken) voor mijn deur en startte mijn auto met wat hulp zonder problemen. Bedankt weer voor de snelle en goede service!

Niet tevreden over de servive

Aan de telefoon een waslijst aan ‘verbeterpuntjes’. Er wordt mij geadviseerd APK gelijk te doen terwijl deze nog ruim 4 maanden geldig is.!en het raam is stuk of dat gemaakt moet worden. Gelukkig hebben we datgelaten ons raam deed het namelijk prima toen we de auto brachten. Wat blijkt monteur heeft kinderslot knopje voor t raam niet om gezet!(als ik daar over bel geeft monteur aan dat wel gedaan te hebben misschien bleef hij hangen...) yah right!

Deze garage geeft mij een gevoel van vertrouwen.

Ik heb een goed gevoel bij deze garage omdat ik vind dat ze kennis van zaken hebben en een goed advies geven. Daarnaast vind ik dat ze open zijn over de gang van zaken bij reparaties en beurten. Als laatste vind ik het fijn dat ze in het dorp zitten. Ik steun graag de plaatselijke bedrijven. Oudshoorn en Ruygt zijn mijn steun waard.

Ik heb een goed gevoel bij deze garage

Heb nu 4 keer de apk en beurt hier laten doen. Je krijgt een eerlijk advies. Vorig jaar wilde ik een grote beurt laten doen, Maar de garage belde dat dit nog niet nodig was. Heel netjes. Vriendelijke mensen.

Klantvriendelijke en betrouwbare garage die goed werk levert!

Als klant heb ik reeds geruime tijd ervaring (bijna 10 jaar) met Oudshoorn en Ruygt voor wat betreft onderhoud en APK aan mijn auto alsmede een aantal keren voor schade herstel. Dit is tot dusver altijd naar volle tevredenheid geweest. Er wordt goed werk geleverd en word je bij reparaties vooraf over de (extra) kosten geïnformeerd zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan!

Duidelijke afspraken, top service

Garage houdt zich aan afspraken, helder in communicatie, transparant over onderdelen opdracht, beleefd en service-georientiëerd plus gratis extra wasbeurt - zo win je vaste klanten.

Zeer tevreden met het herstel van mijn buitenspiegell Keurig geholpen. Ze nemen de tijd voor je en nemen alles met je door en zijn duidelijk wat het gaat kosten.

Van offerte tot herstel in een week tijd

Ik ben zeer tevreden met het schadeherstel bij deze vakgarage. Ik ben op vrijdagmiddag zonder afspraak langsgegaan en werd meteen geholpen en ging met een offerte naar huis. Het hele proces was zeer transparant en het hertel was zoals afgesproken binnen twee dagen gebeurd een week verder was mijn auto weer in originele staat en nog een helemaal schoon. Bij Oudshoorn en Ruygt krijg je de aandacht die nodig is en zijn de afspraken duidelijk. Ik geef ze een 10!

corect en betrouwbaar.

Je wordt als klant ontvangen,ze nemen alles met je door,en je wordt altijd gebeld als er iets bijzonders is.het is er altijd schoon en opgeruimt.En als de wagen klaar is word je gebeld,en staat wagen gewassen en wel voor je klaar. A.Gorissen. Pijnacker, agorissr@kpnmail.nl

Zeer fijne dorpsgarage

Auto gekocht bij deze garage, vriendelijke ontvangst, proefritje en nachtje over slapen was geen probleem, eerlijke inruilprijs welke goed werd onderbouwd. Bij aflevering alles helder uitgelegd en alles wat van te voren besproken was is uitgevoerd, zonder extra aflever of rijklaarmaak kosten. Zelfs nog banden vernieuwd omdat hun dat beter vonden, echt zeer tevreden. Ouderwetse dorpsgarage waar de klant gewaardeerd wordt en ze het zelf ook echt naar hun zin hebben! Leuk te zien, ik raad iedereen deze garage aan!

TOP BEDRIJF!!

Had een nare schade aan bumper en achterlicht, dader ligt op het kerkhof. Het is zéér vakkundig gemaakt, zelfs wat extra mee-gespoten, TOP! Echt als nieuw je ziet er niks meer van! Zo hoort het. Aan alles gedacht, wagen keurig schoon gemaakt, stond echt te shinnen. Op de bijrijdersstoel een nieuw schade formulier, wie maakt dat vandaag nog mee? Vaak moet je hier weer om zeuren bij je verzekeraar, en nu? Geregeld!!! Kortom een TOP bedrijf die meedenkt met de klant en de kosten ook voor jouw in de hand houdt, volgende schade? (ik hoop het niet) weer hier naar toe, zeker weten, dit maak je nooit meer mee.

Klantgericht en deskundig bedrijf

Problemen in de elektrische installatie van mijn Mazda CX5 werden binnen een dag opgelost. Dit alles zonder afspraak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakbekwaam en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar lof voor dit bedrijf. Ik had een flinke deuk in mijn achter zijportier die doorliep door in het achterscherm. \r\nZe vonden het geen probleem als ik zelf een ander (tweedehands) portier liet aanleveren en er werd meteen een globale prijsindicatie gemaakt voor de overige schade en laswerk aan het chassis wat eigenlijk ook nog moest gebeuren om eind van het jaar door de APK te kunnen. Alles netjes gespecificeerd met demontage, herstel en evt spuitwerk. N.a.v. deze offerte met hun doorgenomen wat ik wel en niet wilde laten doen en in welke mate. Daar kreeg ik advies over de verschillende alternatieven. Het eindresultaat is echt geweldig geworden, vakwerk! Ik ben heel erg blij met het eindresultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Goed advies voor het onderhoud van de auto tot in de kleinste punten. Al vele jaren klant omdat ik in het personeel alle vertrouwen heb en nog nooit een teleurstelling heb ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK voor mijn Mazda MX 5 Miata 1.8 uit 2002. Werd goed meegedacht over wel/niet plaatsen van de knipperlichten.\r\nFijn en goed geholpen, direct contact met de monteur waardoor de lijnen kort zijn en ruimte is voor overleg.\r\nKon snel terecht bij deze dorps garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan altijd voor je klaar en zijn duidelijk over wat het kan gaan kosten. Ze zijn ook relaxed en hebben ook humor. Kortom, prettige zaak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snel en netjes een afspraak kunnen maken. goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, vakkundige mensen en zeer vriendelijk en met alles goed geholpen en duidelijke afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo blij met de snelle afhandeling van mijn schade, eerst een belletje wat het ongeveer ging kosten . Zo kwam ik niet voor een verrassing te staan. Je wordt vriendelijk en netjes te woord gestaan.. dank .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gebracht voor apk en een onderhoudsbeurt.\r\nauto zelfde dag weer klaar, en alles netjes overlegd qua kosten en reparatie.\r\ntop gedaan !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring.\r\nhad een kleine aanvaring gehad.\r\nbij offerte aanvragen meteen duidelijk beeld van de kosten en prettig gevoel aan over gehouden.\r\nna herstel werd dit gevoel bevestigd, uitermate perfect werk afgeleverd, gratis vervangend vervoer meegekregen en afgeleverd met vier jaar garantie ( zal ws niet nodig zijn ).