Solide garagebedrijf

Vakkundige medewerkers en komen altijd hun woord na.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Heel vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Ik woon relatief ver van Bladel (125 km) dus belde eerst over een auto die bij SVL te koop stond. Stef bleek heel behulpzaam en las ondermeer de gehele onderhoudshistorie voor van de auto. Hij kende de auto ook van de vorige eigenaar/berijder en dat gaf veel vertrouwen. Op apps reageert Stef ook snel. De gehele koop/verkoop ging soepel. Over de prijs viel niet te onderhandelen, dat is dan maar duidelijk. Ik vond de prijs-/kwaliteit verhouding in ieder geval prima! Hopelijk kan ik nog veel zorgeloze kilometers maken met mijn nieuwe aankoop. Ik kan SVL zeker aanbevelen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Autoservice.svl heeft optimale mobiliteit voor hun klanten, hoog in het vaandel!

Ik maak hierbij melding van zeer positieve ervaringen met autoservice.svl. Deze garage onderscheid zich in vakkundige deskundigheid en persoonlijke betrokkenheid! Dit geldt zeker voor het professionele onderhoud van mijn vorige Mercedes, waarbij er goed en betrokken overleg is, inzake de te verrichten handelingen. Ook hun betrokkenheid en persoonlijke begeleiding bij de aanschaf van een nieuwe Mercedes, was erg goed. De goede adviezen en praktische, persoonlijke ondersteuning, hebben er uiteindelijk toe geleid, dat de aangekochte Mercedes beter passend is geworden, dan ik aanvankelijk in mijn eigen ideaalvoorstelling, had neergezet! Beter kan het gewoon niet! Ik kan derhalve iedere Mercedesliefhebber in de Kempen en omgeving, vanuit eigen ervaring overtuigd adviseren, om 'n keer kennis te gaan maken met autoservice.svl. Topkwaliteit in de Kempen!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik zag een advertentie van een auto die nog binnen moest komen. Toen gebeld over de auto en netjes en keurig te woord gestaan en antwoorden gehad over mn vragen. Stef kwam buiten zn openingstijden om terug voor mij! Auto eenmaal gekocht en netjes afgeleverd. Kortom: fijn geholpen en zeker een goed adresje om een auto te kopen!

geweldig goed geholpen

Afspraak gemaakt i.v.m een motorstoring, er is duidelijk contact met me gehouden. Alles is volgens afspraak afgehandeld. Bedankt voor de goede service.

Perfect geholpen.

Word van te voren goede afspraken gemaakt met duidelijk contact.

Altijd goede service

Breng mijn auto al jaren naar SVL voor onderhoud. Altijd eerlijk advies en snel en goed geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldig bedrijf, onder leiding van Stef.

Ik had met Stef telefonisch overleg gehad over een aankoop en de inruil van mijn auto. Omdat ik van 150 km ver moest komen wilde ik dat met een bezoek regelen, incl. nieuwe auto op kenteken. Ik was er om 11.30 uur en om 01.45 uur reed ik weg met de nieuwe auto. Na een korte onderhandeling de deal gemaakt naar mijn volle tevredenheid. Top bedrijf, en een top vent die Stef. En niet onbelangrijk, een heel fijne auto gekocht. Cees.

Geweldig ervaren!

Tijdens een zoek tocht naar een mercedes c klasse kwam ik uit bij Autoservice SVL in Bladel. Ik werd netjes ontvangen en kreeg meteen een bakje koffie. Na uitleg over de auto mocht ik een proefrit gaan maken. Auto beviel bij direct. Uit eindelijk over de prijs uitgekomen en auto gekocht. Aantal dagen later mocht ik hem ophalen en alles was volgens afspraak verlopen. Echt een aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Netjes geholpen goede uitleg over de auto

Zeer aangenaam geholpen

Heb bij autoservice svl een mercedes glc aangeschaft, auto werd in prima staat afgeleverd. Echt een aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

De juiste auto, op de juiste plek op het juiste moment!

Bij mijn zoektocht naar een tweedehands auto zag ik bij Autoservice SVL een BMW 1 serie staan in een mooie kleur. Een proefrit was zo geregeld en na wat deskundig advies heb ik een rondje kunnen rijden. Omdat ik serieuze interesse had na een paar dagen weer gebeld en een tweede proefrit was geen enkel probleem. Zo gezegd, zo gedaan. Na de tweede proefrit was er nog voldoende tijd voor wat vragen en toen ik was overtuigd van de auto, was de koop zo geregeld voor een mooie prijs. Ik hoefde ook niet lang te wachten om de auto op te halen; een paar dagen later stond mijn bolide klaar en na een vlotte administratieve afhandeling kreeg ik de sleutels en was ik een gelukkig eigenaar van een schitterende auto. Kortom, goede service in combinatie met een hartelijke ontvangst en deskundig advies deed mij besluiten om bij Autoservice SVL een deal te maken.

Super service

Uitstekende service. Omdat ik de omgeving bij het bedrijf niet goed kende ging de eigenaar van het bedrijf met me mee om een proefrit te maken. Ik besloot om de auto te kopen en hij heeft me toen geholpen om telefonisch een nieuwe WA verzekering af te sluiten. In de auto die ik inruilde had ik nog mijn zonnebril laten liggen, die heeft hij naar me opgestuurd.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Grote mate van expertise, flexibel en bovenal erg klantvriendelijk.

Ze zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen en waar de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden een hoogstaand karakter heeft en wat een buitengewoon vriendelijke gasten.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Toen ik op zoek was naar een GLC zijn we op een zaterdagmorgen vroeg in oktober gaan proefrijden in een tweetal GLC's bij SVL. ruim de tijd gekregen om te rijden en te kijken. Stef heeft ook onze inruil auto grondig bekeken en zodoende een mooie inruilprijs gekregen. De auto is perfect afgeleverd en rijd heerlijk. Kortom een fantastische ervaring bij de mercedes specialist.

Fijn bedrijf

Ze leveren kwaliteit en ze denken met je mee.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakkundig, snel en goede service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prettig en eerlijk in de omgang !

Autoservice SVL komt afspraken na, en alle zaken worden eerlijk en deskundig opgelost. Ook wordt je prima op de hoogte gehouden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super bedrijf. Deskundig aardig en snel Ik ben op vakantie hier en kreeg stukken Svl ging gelijk voor me aan het werk Onderdeel besteld en de volgende dag klaar,. Zeer tevreden. Henk

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

zeer deskundig en uitstekende service

Zeer deskundig bedrijf, hebben verstand van zaken. Zeer goede service en duidelijke communicatie.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Op mijn verzoek gezocht naar een bepaalde Mercedes na eerste 2 afwijzingen zoeken ze gewoon door. Uiteindelijk perfecte wagen gevonden waar ik alweer meer dan 20000 km probleemloos mee tour. Onderhoud goed uitgevoerd tegen normale prijzen. Erg tevreden. Aanrader!

Goede ervaring

Probleempje met de auto gehad en mocht meteen de dag erna langs komen. Het probleem werd meteen deskundig verholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende benadering door de receptioniste en Stef en prettig dat de afhandeling volgens de gemaakte afspraak is uitgevoerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen