Prima service met een transparante factuur

Duidelijke afspraken en men houdt rekening met mijn wensen. Ik vond alleen de km prijs voor de huurauto (bovenop de huurprijs) aan de hoge kant...

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekende en snelle service!

Mijn eerste keer bij dit bedrijf met gelijk een positieve ervaring. Snel een afspraak geregeld voor een servicebeurt voor mijn MB A250e uit 2020. Netjes opgelost voor een goede prijs!

Topbedrijf

Vakkundig, eerlijk en sympathiek. Zo zie je het tegenwoordig zelden nog.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede service met uitstekend advies

Ries denkt altijd met de klant mee om een zo goede mogelijke ervaring te hebben. Ze hebben de juiste kennis om de juiste reparaties te kunnen uitvoeren.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prettig overleg over de te verrichten werkzaamheden

Indien er reparaties worden verricht, is er een contact moment waardoor er geen verrassingen zijn.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk, snel werk, en goede adviezen

Uitstekende service voor mijn Mercedes-reparatie

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij jullie garage voor de recente reparatie aan mijn Mercedes. Vanaf het moment dat ik contact met jullie opnam vanwege een storing in mijn auto, tot het moment dat ik mijn voertuig weer in perfecte staat terugkreeg, was de ervaring niets minder dan uitzonderlijk. Wat me meteen opviel en enorm geruststelde, was jullie bereidheid om mijn auto direct te laten slepen naar jullie garage zodra ik het probleem meldde. Dit snel handelen toonde jullie professionaliteit en toewijding aan klanttevredenheid. Het feit dat jullie begrijpen hoe belangrijk het is om snel in te grijpen bij autoproblemen, gaf me meteen het vertrouwen dat ik in goede handen was. Eenmaal bij jullie garage aangekomen, werd ik begroet door een vriendelijk en professioneel team. Jullie luisterden aandachtig naar mijn beschrijving van de storing en stelden meteen een diagnose. Wat me echt opviel, was jullie vermogen om te luisteren naar mijn zorgen en vragen, en deze op een duidelijke en geduldige manier te beantwoorden. Dit gaf me het gevoel dat ik serieus werd genomen en dat mijn auto in competente handen was. De reparatiewerkzaamheden aan mijn Mercedes werden snel en efficiënt uitgevoerd, en mijn voertuig werd me teruggegeven in uitstekende staat. Ik waardeer de grondigheid waarmee jullie te werk zijn gegaan om ervoor te zorgen dat alle problemen werden verholpen en dat mijn auto veilig en betrouwbaar is. Al met al was mijn ervaring met Ambacht zeer positief, en ik zal niet aarzelen om jullie aan te bevelen aan vrienden en familie. Jullie toewijding aan klantenservice, snel handelen en deskundigheid zijn echt bewonderenswaardig. Dank u wel voor het herstellen van mijn vertrouwen in mijn Mercedes en voor de geweldige service die jullie hebben geleverd.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Geweldige service, uitstekende kennis en kunde

Wat een fijn bedrijf is dit! Vriendelijke heren die echt luisteren, helder communiceren én over veel kennis en kunde beschikken. Het schakelen van de automaat van mijn Mercedes liet te wensen over. Daarnaast waren er een aantal storingen. Bij Mercedes dealer en een zogenaamde specialist afgewimpeld: geen vreemde zaken geconstateerd; ‘kunnen we niets mee’. Bij Het Ambacht zijn ze gewoon blijven speuren en konden ze me wel helpen. Dank heren! Ik ben ontzettend blij met jullie service en hulp.

Persoonlijk en deskundig

correct en prettig

Prima communicatie en behulpzaam

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een mooi bedrijf ontstaan uit liefhebberij

Ik ben er nog niet heel vaak geweest, maar terwijl mijn auto er stond, voldoende contact gehad betreft de voortgang van mijn reparaties. Bij ophalen nogmaals uitgelegd wat en ook hoe het gedaan is. Hun motto is: je moet geen haast hebben met je reparatie. En dat is precies wat ik zocht voor mijn auto/ liefhebberij.

Super correct

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ze leveren kwaliteit en zijn service gericht.

Al vele jaren ben ik hier tot volle tevredenheid klant. Ze zijn deskundig, vriendelijk en denken met de klant mee.

duidelijk uitleg goede service

prettige geholpen en duidelijk wat er met mijn auto aan de hand was

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Altijd goede service, erg klantvriendelijk.

• Reden bezoek: N.v.t.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd top service, goed advies en onderhoud enz.

Klantvriendelijk, weten waar ze t over hebben, goed advies, denken mee, leggen zaken uit en je gaat met vertrouwen ‘in je auto’ naar huis .

Goed!

Aardig personeel en goede service. Er wordt keurig gebeld als er wat gerepareerd of vervangen moet worden voor ze dit daadwerkelijk doen. Ik ben een tevreden klant.

Goede service en kwaliteit

Afspraak moest wel tijdig gemaakt worden. APK en servicebeurt A goed uitgevoerd. Hoewel niet de goedkoopste garage zeker goedkoper dan een officiële dealer.

Vriendelijk en deskundig

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Reparatie snel en vakkundig uitgevoerd.

Conform gemaakte afspraak is de reparatie aan mijn auto snel en vakkundig uitgevoerd.

Perfecte service

Perfect geholpen ondanks de vakantie drukte

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gastvrij en ter zaken kundig

Voor een derde keer nu met mijn MB naar dit mooie kleinschalige bedrijf , afspraak om 08;00 en om 08:00 wordt er ook aan de auto begonnen , alle eventuele extra kosten worden van te voren door gesproken voor akkoord . Wederom een prettige en vakkundige ervaring

Prima garage

Fijne garage. Hartelijke ontvangst en hele goede service.

Grandiose service

Als er iets is, staan ze gelijk voor je klaar. Wordt direct geholpen bij pech met je auto.