Goede service en snel gehandeld.

Onze klant gestrand in Lemmer, Johannes Bouwman en personeel top service verleend. Zo doen we dat onder collega autobedrijven!

Snelle service

Prima werk geleverd En goede uitleg Omdat wij totaal geen verstand van auto motoren enz hebben Worden we uitstekend voorgelicht En vertrouwen we er volop van dat onze auto in goede handen is Vriendelijke groeten Jelle en Cobi jellesma

Prima garage

Wordt er altijd prima geholpen. Deskundig en helder.

Altijd snel, kundig en accuraat.

Blij met onze Bosch Service Bouwman. Je hoeft geen weken te wachten op een afspraak altijd wordt het snel gehandeld en goed werk geleverd. Johannes dank je wel.

super goede en fijne ervaring

Super en fijne ervaring

vlot en goed geholpen

Was er nog nooit geweest en toch een vlotte service, kwam met lekke band en binnen een paar uur nieuwe er onder, niks op aan te merken. Dus ook als vreemde klant word je er toch snel en goed geholpen.

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig.

Ik kwam in de problemen met de koelvloeistof van de auto en ben vanaf de afslag Lemmer naar deze garage verwezen door twee voorbijgangers. De monteurs snapten dat ik onderweg was en boden een leenauto aan om verder te reizen. Twee dagen later was de auto klaar. Zij hebben er hard voor gewerkt om hem op tijd klaar te hebben omdat we weer terug naar huis in Zeeland moesten. We moeten nog een eind rijden om de technische kant van de reparatie te kunnen beoordelen.

Snel geholpen met een mankement

Ik had een mankement met m’n koppeling. (Lesauto) ‘s morgens vroeg ben ik naar de garage gegaan en ze hebben mijn auto tussen de planning door gedaan. Wat een top service.

Perfecte service

Perfecte service

Goede dienstverlening, tijd genomen voor persoonlijke omstandigheden.

Vriendelijk, persoonlijk en vakbekwaam.

Werken met betrokkenheid en vakmanschap

service is goed en vriendelijke mensen

Altijd behulpzaam .maar twijfel of ze niet te duur zijn. Toch al 14 jaar klant

Goed en vriendelijk

Duidelijkheid staat centraal

Altijd goed!

Prettige communicatie, altijd goed en op tijd.

Goed en gemotiveerd garagebedrijf

Jong bedrijf met een goede drijfveer en toekomstperspectief! Johannes doorgaan en lef hebben om de onderneming uit te breiden.

Zeer tevreden!

Snel geholpen, goede service en vriendelijk personeel. Kortom weer geweldig geholpen.

Flexibel en snel

Snel en adequaat geholpen!

Goede

Zeer goede service

Garagebedrijf met kennis en goede service.

Uitstekende service.

Prettige ontvangst. Voor mij de eerste kennismaking. Duidelijk rekening en auto schoongemaakt! Inclusief de velgen. Ik voel me gelijk vaste klant.

goede en snelle service

ik werd snel en netjes geholpen