Bij Alex krijg je een goede sfeer en heb je de ruimte om rustig aan te doen! Niks hoeft gehaast en alles word rustig en op een fijne manier uitgelegd.

Alex is een ontzettend fijne docent om naast je te hebben zitten in de auto. Hij is kalm, vriendelijk en stelt je altijd op je gemak tijdens het rijden. Maar wat nog veel belangrijker is, is dat je precies weet wat je aan hem hebt. Al met al een absolute aanrader!

Zeer goede rij instructeur die goed kan uitleggen en precies weet wat jij nodig hebt aan lessen. Heb mijn rijbewijs in 1 keer kunnen halen door hem.

Je merkt dat de instructeur veel ervaring heeft, hij weet van een goede aanpak om alles goed onder de knie te krijgen. Daarnaast zorgt hij voor een relaxte sfeer waardoor het lessen ook leuk blijft.

Je krijgt een goede sfeer in de auto tijdens het rijden waardoor je op je gemak voelt bij Alex. Deskundig advies geeft Alex vaak over hoe je het net iets beter kan doen. hij wordt nooit boos al doe je wat fout! ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald dat zegt al genoeg lijkt mij!

Geweldige rijschool, aardige man Alex, geduldig en rustgevend, veel plezier gehad tijdens zijn lessen.