Gezellig

Leuke en leerzame lessen

Ik heb de rijlessen als zeer goed ervaren!

Gezellig & leerzaam

Leerzame en gezellige lessen.

Leuke lessen, veel geleerd en goed voorbereid voor het examen.

Super ervaring!

Altijd relaxed tijdens de rijles, nooit met tegen zin de auto ingestapt!

Een hele fijne lestijd gehad

Door eerdere ervaringen had ik geen vertrouwen en plezier in het rijden. Ik ben toen via via bij rijschool Alex Boeve beland door goede recensies. Ik heb daar met heel veel plezier weer zelfvertrouwen en plezier in het rijden gekregen. TOP rijschool, dankjewel!!!

Super gelope

Altijd makkelijk en snel schakelen als er iets is

Alle rijlessen waren leerzaam maar ook gezellig.

De rijlessen die ik heb gehad bij Luc waren altijd leerzaam en gezellig. Op een goede manier werd alles uitgelegd. Ook heb ik veel gelachen :) Ik raad het zeker aan om hier te gaan lessen.

Erg leerzaam en leuk.

Ik heb tijdens mijn tijd bij Alex Boeve echt super prettige lessen gehad. Goede lessfeer, en leuke instructeurs. Ze geven goed advies op verbeter punten tijdens het auto rijden, maar houden sfeer wel prettig in de auto. Zelfs als je fouten maakt, je bent er natuurlijk om te leren en zo staan hun er ook in.

Aardige instructeurs

Kom altijd uitkijken naar een les. Al ging het rijden zelf wat minder konden ze altijd duidelijk aangeven waar ik aan moet werken.

Goede rijschool

Luc is een geweldige rijinstructeur die mij goed heeft geholpen met de zenuwen die ik had tijdens het rijden. Elke les was gezellig en ik heb veel dingen geleerd.

Enorm dankbaar

Als iemand die toen ze begon met lessen bang was om te gaan auto rijden en dit nu juist met plezier doet, kan zeker gezegd worden dat ik super tevreden en dankbaar ben :)

Zeer gezellige tijd gehad!

Kijk hierboven

Goed, ervaren

Het was een fijne rijopleiding, en de instructeur is zeer ervaren

Heel erg op mijn gemak en de puntjes op de i

Bij Alex heb ik altijd de juiste instructies gekregen om uiteindelijk in 1 te slagen voor mijn examen! Ook was het altijd gezellig bij de ritten.

leerzaam en leuke lessen

fijne, vertrouwde en gezellige rijschool

Gezellige en leerzame lessen.

Ik heb bij Luc een top tijd gehad! Het waren leerzame maar ook zeker ontspannen lessen. Bedankt!

Goede rijschool!

Overgestapt van een andere rijschool voor meer zekerheid tijdens het autorijden. Dit duurde slechts enkele lessen en ik voelde de zekerheid groeien!

Ontspannen leren

Goede lessen, alles word rustig verteld en aangeleerd voor een goede uitvoering

Leuk, Leerzaam en goede rijschool!

Alles wat hier boven staat

Fijne lessen, bedankt Alex!

In 1 keer geslaagd, bedankt.

Gezellige en leerzame rijlessen!

Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Altijd een gezellige sfeer in de auto, maar het bleef ook altijd leerzaam. Er was goed contact met de rijschool en alles was altijd duidelijk. Zeker een aanrader!

Super goede rijschool

Super goede rijschool. Erg fijne en rustige instructeur. Weet heel goed om te gaan met add en faalangst problemen.

Ja gezellig en leerzaam.

Ik heb veel geleerd daarnaast was het ook nog eens goed gezellig. Het was een goede combinatie.

Superr!!

Fijne en duidelijke rijlessen. Alex heeft veel ervaring!!

Ik heb een goede tijd gehad , gezellig en veel geleerd

Ik heb een goede tijd gehad. Tijdens de Rijlessen heb ik veel geleerd. Ook was het altijd gezellig