Hele nette audi a5 gekocht. De deal was snel gesloten, ik rijd er dagelijks met veel plezier in.

In een woord, prima!

Alles zeer fijn verlopen, telefonisch contact, netjes optijd voor afspraak, vlotte afwikkeling van betaling en vrijwaring, eerlijk en duidelijk!

Snel contact, snel geregeld

Alles prima geregeld via ikwilvanmijnautoaf.nl. Auto werd snel opgehaald en meteen betaald!

Net bedrijf met passie voor sportieve auto’s

Nette service, verkoper was geduldig en correct. Mooie zaak met mooie auto’s.

Ricardo Kusters heeft mijn auto aangekocht. Goede service, fijne communicatie en komt afspraken na.

Prima zaak, mooie auto’s, goede prijzen.

En een aardige en betrouwbare eigenaar.

Fantastisch geholpen!

Na een kleine zoektocht naar een mooie E-klasse, Kwam ik bij Kusters een hele mooie tegen. Dezelfde dag nog langs kunnen gaan. Fijne onderhandeling met Ricardo gehad. En binnen een uur was ik de koning te rijk met m’n nieuwe auto!

Goed en eerlijk contact

Het contact met Ricardo heb ik als erg prettig ervaren. Hij vroeg een goede prijs voor de auto en met de inruil kreeg ik een scherpe prijs terug. In het contact met Ricardo is veel informatie over de auto te halen en op eigen initiatief heeft hij nog extra informatie over de auto opgevraagd. Na de verkoop nog enkele keren contact gehad en ook dat was erg prettig en eerlijk. Mocht ik ooit een andere auto willen dan zal ik zeker hier nogmaals kijken!

Fijne omgang goede communicatie

Fijn welkom. Veel verteld over de eerste auto voor mijn dochter. Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Super service.

Hartelijk vriendelijk welkom maar niet zo stijfjes zoals in veel andere zaken. Denkt met je mee en geeft eerlijk advies. Proefrit gemaakt en daarna kon het papierwerk geregeld worden. Binnen een paar dagen hadden we onze "nieuwe" auto.

Actief meedenken, hartelijke omgang, snelle en adequate service. Top!

Ik had een complexe inruilsituatie en ook onbekendheid met het merk en type van mijn wensauto. In het daardoor veelzijdige proces van leren wat het aanbod precies is (importachtergrond, opties, onderhoudshistorie, etc), aftasten van mogelijkheden, evaluatie van onzekerheden en zoeken naar optimalisaties was de wisselwerking optimaal. Kusters bracht gedegen kennis en ervaring, zorgde voor wederzijds goed vertrouwen en maakte actief gebruik van een effectief netwerk om opties zoals inruil winterbanden en snelle trekhaak-montage binnen no-time te regelen. Het was een heerlijke ervaring zaken te doen en ik ben helemaal geholpen met mijn nieuwe auto. Helemaal zoals ik het gewild had.

Een van de beste ervaring die ik heb gehad omtrent een aankoop

Een paar weken terug wezen kijken voor een Golf 6, en was meteen verkocht. Uit het bouwjaar 2012, maar was tip top onderhouden, en dat zie je ook terug in de rest van de occasions, eigenlijk was het plan om de auto van te voren op de brug te laten zetten en na te kijken door een vriend voordat ik zoiets koop, maar omdat het zo ver weg was, was Ricardo zelfs bereid de afspraak te maken deze in Apeldoorn te laten nakijken en mocht hij motorisch niet goed zijn, hij hem terug kocht. Super netjes en nog nooit zoiets meegemaakt! Als ik ooit eens weer opzoek ben naar iets nieuws, ga ik ongeacht de afstand wel weer hier heen

Fantastisch!

Ik had hier een prachtige BMW gezien via Marktplaats, na vriendelijk contact via de Marktplaats app een datum afgesproken om de auto te komen bezichtigen, ik had mijn eigen auto niet meer kunnen wassen en die zat onder het Saharazand maar dit was voor Ricardo geen probleem, ik heb er een mooi aanbod voor gekregen en na een testrit in de nieuwe BMW was ik verkocht. Ricardo is heel vriendelijk, denkt mee, klantgericht, professioneel en geeft de klant een fijn, vertrouwd gevoel. Ik ben na de koop nog perfect geholpen, de hardtop van mijn oude BMW werd overgespoten in de kleur van de nieuwe BMW dit heeft Ricardo geregeld en ook een APK keuring en kleine beurt is uitgevoerd en de airco pomp is vervangen / airco gevuld, kortom een perfecte service en ik kan het iedereen aanraden om hier langs te gaan om 1 van zijn prachtige auto's te gaan bekijken. Bedankt voor de goede service!

Mooie wagens goede overzichtelijk site

Voor sportieve wagens moet je hier zijn geweest mooie opgepoetste wagens goede service en uitleg,klantvriendelijk.

Top service. Behandeld met respect en zeer vriendelijk

Top service. Behandeld met respect en zeer vriendelijk. Open en eerlijk mogen veel bedrijven een voor beeld aan nemen.

betrouwbaar

Goede service, na aankoop kwamen er enkele storingen naar boven, deze zijn prima opgelost zonder extra kosten.

Via een website onze auto aan jullie verkocht! Super netjes geholpen. Geen problemen meer over de afgesproken prijs. En netjes weg gebracht. Top service!!

Wij kwamen voor de eerste keer bij Kusters automotive en werden direct hartelijk ontvangen. We hebben proefritten mogen maken en we werden goed geïnformeerd over de auto's, de mogelijkheden en verschillen. We zijn geslaagd voor een auto en zijn er blij mee

UITSTEKEND!

Alles duidelijk vooraf, uitstekend geholpen! Zeer respectvol gastvrijheid! Goede auto’s, heerlijke koffie. Netjes alles op lijntje. Zeker raad ik hem aan. Mvg

Auto kopen als ontspanning

Zeer mooie Fiesta Titanium diesel gekocht. Wat een goeie is Ricardo, neemt alle tijd en geeft je alle gelegenheid om een proefrit te maken. Probleem met daglimiet overschrijving werd perfect opgelost. Dit is een bedrijf waar ik graag mijn geld uitgeef en weet dat ik eerlijk behandeld wordt.

Top bedrijf

Zeer vriendelijk verkoper neemt tijd voor je en geeft goeie prijs in ruil auto

Fijn bedrijf, deal was zo gesloten

Super tevreden met onze auto!

Keurig verzorgd en conform afspraak geleverd

Op een prettige manier afspraken gemaakt over een gebruikte BMW die ik vanmiddag heb opgehaald. Uiteraard moet de BMW zich nog bewijzen. Levering verliep vlot en vriendelijk. R. Kusters, dankjewel!!

De auto die ik hier gekocht heb was in zeer goede staat en netjes onderhouden

Fijn goed bedrijf zeer behulpzaam

Ik kwam na sluitingstijd en en nogsteeds werd ik geholpen fijne goede auto voor een goeie prijs fijne zaken gedaan goed uitgekomen

Boschdijk 1085

5626AG Eindhoven