Ein sehr seriöses Autohaus

Wir waren auf der Suche nach einem Mini Clubman JCW und sind auf die Seite von Linkerbaan gestoßen. Da wir viele schlechte Minis gesehen haben ,waren wir überrascht so einen gepflegten Mini zu sehen. Daan der Inhaber des Autohauses war sehr freundlich und nicht aufdringlich. Wir konnten sofort eine Probefahrt machen. (Was nicht immer selbstverständlich ist) . An dem Mini hat wirklich alles gepasst. Die Luxussteuer die in Niederlanden oft von Käufer getragen wird, war kein Problem. Das Geld wurde uns am selben Tag der Anmeldung zurücküberwiesen. Es war eine Freude bei Daan zu kaufen . Dieses Autohaus kann man wirklich mit guten Gewissen weiter empfehlen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Persoonlijk en professioneel - ik ben fan

Al een paar weken mogen genieten van mijn Mini Clubman S en nog steeds helemaal blij mee! Was al een tijd op zoek naar dit type auto en kwam telkens bij Linkerbaan uit (via internet en social media). Ondanks de afstand uiteindelijk toch maar een ritje naar Daan gepland. Persoonlijk vond ik het heel erg prettig om daar diverse Mini's te kunnen vergelijken. En hij heeft me prachtige exemplaren staan! Vanaf het eerste contact meteen een goed gevoel bij Daan en zijn bedrijf Linkerbaan. Hij is persoonlijk, luistert goed naar de wensen, heeft geen gladde praatjes en is eerlijk en enthousiast! Hij denkt mee in mogelijkheden, waardoor mijn auto nog gaver is geworden. Super bedankt! Kortom ik ben fan!

Absolute aanrader!

Na jaren MINI gereden te hebben, heb ik een korte tijd in een ander merk gereden. Mijn liefde voor MINI is altijd gebleven en wilde toch weer overstappen. Uiteindelijk terecht gekomen bij Linkerbaan. Wat een mooi bedrijf! Mijn MINI hart ging sneller kloppen toen ik alle prachtige exemplaren daar zag staan. Fantastisch en netjes geholpen door Marlon en Daan, leuke en nette gasten die je eerlijk en professioneel adviseren. Mocht je een exclusieve en eerlijke MINI willen aanschaffen, dan zou ik Linkerbaan zeker adviseren!

Mijn beste aankoop in 2022, perfecte MINI met topservice!

Een langgekoesterde wens van mij is afgelopen week uitgekomen. Ik mocht mijn fantastische all-black MINI Cooper S ophalen. Wat een topservice bieden Daan en Marlon, in overleg met mijn man werd de MINI naar onze woonplaats gebracht door Marlon zodat ik (geheel verrast) een proefrit kon maken. Ik was meteen verkocht. De MINI zag er supergaaf uit en de week erna reed ik als trotse eigenaar op de 'linkerbaan' :). Dank Daan en Marlon voor het fijne en snelle contact!

Geweldige ervaring bij Linkerbaan

Wat een geweldige ervaring hebben wij gehad met de aanschaf van de Mini Clubman JCW. Vanaf het eerste telefonische contact, proefrit, verkoopgesprek, inruil, aflevering tot aan de nazorg. Daan top gedaan! Nogmaals dank!

Top ervaring!

Ik was opzoek naar een goede mooie Mini, en kwam daardoor al snel bij Linkerbaan uit. Wat een kennis en vakmanschap als het op de Mini’s aankomt, alleen de mooiste vind je bij Daan van Linkerbaan! Een echte aanrader!

Met heel goed gevoel deze auto gekocht!

Mijn gevoel was gelijk goed toen we binnen liepen. Een ander stel kwam hun auto ophalen en die waren super tevreden en enthousiast over Het bedrijf “ Linkerbaan”. Een week later hebben wij “ onze” auto opgehaald met net zo een tevreden en enthousiast gevoel. Alles klopt hier gewoon.

Keurig contact en alles geregeld volgens afspraak

De verkoop van mijn Mini aan Linkerbaan verliep uiterst soepel. Keurig prijs, snel reageren op vragen en duidelijke communicatie! Een zeer plezierige ervaring ver het verkopen van mijn auto. De auto werd thuis opgehaald en de betaling was super snel geregeld!

GEWELDIG! smaakvol, klasse, passie en style

Bij Linkerbaan heb ik precies gevonden wat ik zo graag wilde. De passie voor de mini straalt ervan af zodra je in de zaak komt. Bij het ophalen van mijn prachtige mini mocht ik eerst het doek eraf halen. Dit gaf toch een extra feestelijk tintje aan het geheel. Achter de schermen had mijn vriend aan Daan gevraagd om op de achterkant van de mini countrywoman te plaatsen ipv de gebruikelijk countryman. Ook dat heeft hij geregeld! En zo begon ik mijn reis terug naar huis met voor thuis een heerlijke taart van Linkerbaan om dit mooie moment te vieren. Ik ga je zeker aanbevelen en hoop dat je nog veel meer mensen blij kunt maken! Groetjes, Sandra

Geweldige Mini Electric

Na een korte zoektocht stuitte we bij Daan van Linkerbaan op een prachtige Mini Electric! Goeie prijs, relaxte service en een ontzettend mooie auto. Een verademing na verschillende proefritjes bij ‘reguliere’ dealers. Nogmaals dank!!

Na wat speurwerk, stuitte ik op een supergave elektrische Mini white silver bij Linkerbaan. Deze kleur wilde ik graag en werd niet veel aangeboden. Daarom toch maar besloten om op afstand zaken te doen om uiteindelijk de rit naar Zwolle te nemen. De deal was snel gesloten, kort, bondig en vriendelijk. Daar hou ik van! Ik ben erg blij met mijn aankoop, bedankt Daan!

Gastvrij, ongedwongen en duidelijk

Zeer vriendelijk ontvangst tussen de prachtige Mini’s. Onze eerste, echte kennismaking met het merk Mini. Ook door de gedrevenheid van Daan. Na onze proefrit waren we verkocht. En hebben een verzoek bij Daan gelegd voor het opzoeken van een geschikte Mini. Het is jammer niet gelukt door de krapte in de markt. De verzorgende service van Daan is hoog. Daan ga zo door!

Rapportcijfer 10

Via een oud collega bij Daan terecht gekomen voor de aankoop van een nieuwe Mini. Ongedwongen setting en een showroom met perfect uitgebalanceerd aanbod. Zonder twijfel de beste aankoop begeleiding ooit ervaren voorafgaand aan de afspraak in Zwolle. Bak koffie, fijn gesprek, proefrit en een handdruk later wisselt één van de beschikbare Mini’s van eigenaar. Volle tank en gebak bij aflevering maken het helemaal af. Niets dan lof voor Linkerbaan. Ga zo door Daan!

Kennis en zeer leuke ontvangst.

Daan is een prima en aangename jongeman. Zaken gelijk regelen en hij komt zijn afspraken na. Dank je wel Daan en veel succes met je business maar daar heb ik alle vertrouwen in. Groet Danny

Aanrader!

Als je een mooie Mini zoekt ga dan naar Daan! Vanaf het eerste contact tot met de levering een goed gevoel. Onze Mini is top afgeleverd met een volle tank. Daan bedankt en voor een eventuele volgende Mini komen we weer langs.

Goede en nette service

Leuke ervaring, goede service en iemand met passie. Top.!

Klantvriendelijke en eerlijke verkoper.

Heel tevreden met mijn JCW. Daan is iemand die zijn afspraken nakomt, op een eerlijke en persoonlijke manier zaken doet in een leuke entourage. Bovendien een leuke attentie bij de aankoop van mijn mini. Wat mij betreft een aanrader!!!

Zoek je een Mini? Ga dan naar Daan!

Linkerbaan is een onwijs mooi bedrijf met alleen maar gave MINI’s! De deal was snel beklonken en rijd nu vol enthousiasme in een Cooper S. Daan is enthousiast, sympathiek en zeer servicegericht. Voor de volgende MINI ga ik zeker weer naar Linkerbaan! Thanks Daan!

Prachtig Mini aanbod en persoonlijke service

Fijn contact, mooie showroom met te gekke Mini’s. Als je een Mini koopt, dan gun je het Daan wel!

Fantastisch! Top Service!

Geslaagd bij Daan voor een hele mooie Mini Countryman JCW. Zeer vriendelijk ontvangen met een lekker bakje koffie tussen de prachtige Mini’s. Na onze proefrit direct tot een deal gekomen, en staat er een hele mooi Mini op de parkeerplaats! De service van Daan is heel hoog ook na de aankoop van een Mini! Zoek je een exclusieve Mini koop bij Daan van Linkerbaan!

Top bedrijf!

Countryman JCW gekocht bij Daan, goed geregeld allemaal. Keurig netjes afgeleverd thuis nadat kenteken werd afgegeven door RDW. En ook de nazorg was perfect!

Klantvriendelijke garage met nazorg

Net voor kerst onze Black Beauty gekocht een mini clubman JCW en super geholpen door Daan. Ook de nazorg is erg goed als je vragen hebt staat Daan direct voor je klaar. Een aanrader als je op zoek bent naar een Mini. Daan we houden contact !

Toen ik bij hun kwam was mijn gevoel al meteen goed.

Super gaaf autobedrijf dat gerund wordt door Daan Smit. Iemand met passie voor mooie Mini's Goede prijs kwaliteit verhouding en prettig in omgang. Week na aflevering werd er zelfs door hem nog geïnformeerd hoe de auto beviel. TOP.

Daan Linkerbaan , daar kun je van op aan

We hebben onze Mini Countryman na bezoek aan de website en prettig telefonisch contact gekocht. Reden was de grote afstand naar Zwolle! Toen we de auto ophaalden stond deze beauty als een cadeau in de showroom . Prima geregeld deze geïmporteerde auto uit Duitsland , De gemaakte afspraken werden volledig nagekomen en de later beloofde automatten werden keurig thuisbezorgd. Chapeau!!

Relaxed, geen poespas, correct en mooi materiaal

Daan heeft passie voor mooie en ‘volle’ Mini’s en straalt dat ook uit in zijn actieve en enthousiaste benadering van zijn klanten. Hij begreep direct wat we wilden en vanaf het eerste verzoek om info tot het moment dat we de deal deden was het contact relaxt en professioneel. Het klopt van alle kanten, mooie showroom vol top Mini’s met veel diversiteit, betrouwbaar en keurige afwikkeling! 100% een aanrader!