Enthousiast en no-nonsens

Wij zijn vanuit het Westen van het land naar Zwolle gekomen omdat de website van Daan veelbelovend was. Toen wij in Zwolle aankwamen waren wij blij verrast: wat een mooie en bijzondere auto's. Daan is een bevlogen, jonge expert op een prettige no-nonsens manier. De showroom is zeer leuk ingericht, met een fijn koffiehoekje en een simulator voor de liefhebbers (dankbaar gebruik van gemaakt : ) ). We zijn uiteindelijk met een mooie Clubman naar huis gegaan en zouden voor een volgende Mini hier zeker weer terugkomen! Tineke Koopman & Paul de Boer Heiloo

Je waant je als kind in een snoepwinkel.

Na telefonische afspraak met Daan wezen kijken in de snoepwinkel; wat een keuze! Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor twee proefritten: Cooper S Cabrio, gevolgd door de JCW Cabrio. Beide fantastische Coopers. Natuurlijk gekozen voor de grootste funfactor JCW! Alles keurig kunnen afhandelen met Daan, en vorige week de JCW kunnen afhalen met een prachtig Pinksterweekend voor de boeg. Nog maar net een plekje weten te bemachtigen op de intekenlijst; tja, drie dochters met rijbewijs.... Daan, plezierig om zaken met je te doen, je bent verre van een doorsnee autoverkoper gelukkig. Ik kom zeker nog een keer terug!

Mooie mini's!

Toevallig kwamen we bij de website uit van Linkerbaan en was ons oog gevallen op een Mini Cooper S. Na contact met Daan, een proefrit gemaakt en was al snel de keuze gemaakt. Afgelopen week de Mini opgehaald + een heerlijke taart die we mee kregen. De relaxte, ongedwongen sfeer is een pluim voor je bedrijf.

Goed en hartelijk geholpen in deze tijd !!!

Na lang overleg en goede adviezen hebben wij tot volle tevredenheid de Mini Countryman Cooper S E Chili Wired gekochte op 11 mei 2020.

bijzonder

Via een relatie kwam ik terecht bij Daan ,voor een Mini Clubman Je moest bellen voor een afspraak, raar maar toch gedaan Ja en verder was het voor mij een hele bijzondere ervaring Daan had de droom clubman staan ,maar door de corona crises wilden wij de aanschaf toch even uitstellen . Daan had gewoon begrip,wij bleven contact houden en hij gaf ons het gevoel dat hij hem gereserveerd had voor ons . Na vier weken later hebben we hem gekocht Wij zijn meer dan tevreden Steek woorden zijn "bijzonder, afspraak is afspraak en wederzijds respect" Ik denk dat deze verkoop voor Daan ook als zeer bijzonder werd ervaren

Snoepwinkel voor mini liefhebbers

Daan weet hoe hij mini liefhebbers moet bedienen top auto's met veel meer wat een ander heeft als je iets moois wilt kopen moet je hier zijn , omdat hij precies weet wat je eisen zijn ik heb hier een mini cooper s monte carlo bij hem gekocht en een heel eerlijke auto zoals belooft alle beloftes nagekomen kijk daar kunnen andere garage houders nog wat van leren je afspraken na komen en eerlijk zijn , Daan bedankt dat je me grote wens hebt vervuld ik geniet er elke dag van .

mooi bedrijf, goede ontvangst, komt afspraken na

prima ervaring

Prima service en een super Mini gekocht!

Het eerste contact werd gelegd en na een afspraak te hebben gemaakt zijn we richting Zwolle gereden, waar we hartelijk werden ontvangen door Daan. Een proefrit gemaakt en we waren er snel uit en de aankoop van de Mini Cooper Cabrio was een feit. We moesten wat langer wachten op de aflevering van de Mini, aangezien er een nieuwe Head unit moest worden gemonteerd. Dit geeft al aan dat alles in de puntjes werd geregeld. Bij het ophalen van de Mini constateerden wij een beschadiging in de vooruit en deze werd zonder problemen vervangen door een nieuwe. Kortom een prima service en we rijden nu in een prachtige Mini Cooper Cabrio en hopen daar nog een aantal jaren plezier van te hebben. Bedankt Daan!

Helemaal TOP

Super blij met mijn eerste MINI die ik heb gekocht bij Daan van Linkerbaan! Top service, beantwoord al je vragen en stelt je op je gemak. Of je nou voor een auto van 50.000 euro komt of minder: hij maakt er altijd een feestje van. Een mooi rood doek over mijn auto toen ik aan kwam rijden en achteraf een super lekkere taart! Kortom: alles wat je wilt voor de perfecte ervaring als je een auto koopt. Dankjewel Daan!

Linkerbaan is echt een geweldige MINI specialist.

Was op zoek naar een MINI Countryman en kwam hier bij toeval terecht. Werd zeer goed en professioneel ontvangen door de eigenaar Daan Smit, had direct een goed vertrouwd en betrouwbaar gevoel. Daan is iemand die eerlijk is , zijn best doet voor zijn klant en hij komt zijn afspraken na. Was zeker niet pusherig en liet ons rustig kijken, we waren zeer onder de indruk van zijn assortiment, echt gespecialiseerd in MINI, maar dan ook allemaal goed uitgerust en bijzonder mooie auto's. Deze staan in een bijzonder mooie showroom, in ieder geval anders dan anders. Merkte echt zijn passie voor de MINI en hebben uiteindelijk een haast nieuwe MINI Countryman aangeschaft en onze BMW i3 ingeruild. Toen wij de auto ophaalde kregen we een geweldig lekkere hazelnoot schuimtaart, met een racebaan erop. Wens hem heel veel succes met zijn bedrijf en zal zeker contact blijven houden. Kortom beter kan het niet, zelfs mijn vrouw vond het leuk, Daan een 10.

Niet voor niets voor de 2e keer hier een mini gekocht, dat zegt toch alles!

Eigentijds, prettige sfeer, fijne service, te gekke mini’s. Geen autoverkoper, maar leuke eigenaar in hippe showroom waar je je thuis voelt, een leuk gesprek mee hebt en als je wilt een auto koopt. Geen druk, geen stress, gewoon een feestje. Dank je Daan. Ik ga weer genieten van mijn prachtige mini.

Mijn droomauto gevonden!

Het was liefde op het eerste gezicht met mijn zwarte Mini Cooper. Werkelijk alle opties zitten erop en de wit lederen bekleding is prachtig. Het is elke dag een feestje om erin te rijden. Daan weet de juweeltjes wel te vinden. Je krijgt spontaan de neiging om Mini’s te gaan ‘sparen’. Naast mooie auto’s is het prettig zaken doen met Daan. En beantwoord hij alle vragen rustig en uitgebreid. Zoek je een Mini die de Linkerbaan op de snelweg waard is dan zit je hier goed. Als die cabrio er gaat komen ga ik terug naar Linkerbaan.

Zoek je een mooie Mini en een betrouwbaar en eerlijk autobedrijf ga naar Linkerbaan en Daan!

Linkerbaan en eigenaar Daan zijn een echte aanrader! Mooie Mini Cooper Clubman gekocht met alles erop en eraan (onze droomauto). Het contact verliep lekker snel en direct en ook over de prijs na inruil van onze oude auto waren we het direct eens. Geen gepingel of gladde verkooppraatjes, maar direct een faire prijs. Daar hou ik van! Je merkt aan alles dat Daan een echte autoliefhebber is, die begaan is met zijn klanten. Niets is te gek en hij denkt met je mee. Dus zoek je een mooie Mini bij een betrouwbaar en eerlijk autobedrijf ga naar Linkerbaan en naar Daan! De trip van Haarlem naar Zwolle hadden we er graag voor over. Ga zo door!

uitstekend en zonder meer voor herhaling vatbaar

Daan communiceert snel en duidelijk. Omdat wij nogal een eind van Zwolle wonen in eerste instantie contact gehad via mail. Dat ging zeer vlot en we werden het in principe snel eens over het door ons bij te betalen bedrag na inruil. Vervolgens naar Zwolle om de auto daadwerkelijk in levende lijve te zien en Daan onze inruiler kon inspecteren Relaxte ontvangst zonder hijgerig verkopersgedrag. Alles vlot en correct in orde gemaakt. Uitstekende indruk van Daan. Ben je op zoek naar een bovengemiddeld uitgedoste Mini dan in Linkerbaan zeker aan te bevelen.

Zo hoort een auto kopen tegenwoordig te gaan!

Eind 2019 een afspraak gemaakt voor een proefrit in een hele mooie dikke Mini. Communicatie ging vlot, duidelijk en geen poes pas. Na de proefrit direct tot een deal gekomen en Inmiddels staat er een hele mooie Mini op de oprit :-). Daan heeft kijk op hoe je tegenwoordig een auto wilt- en moet kunnen kopen. Gewoon gezellig in plaats van een bla bla bla dealer. Ga zo door Daan en ik stap zo weer in voor een ritje in de Mini!

Fijne zaak met mooie auto's!!

Geweldig geholpen!

Prettig doeltreffend zaken doen

Daan heeft een showroom vol mooie mini’s staan. Een proefrit was zo te maken. Vele modellen mini in 1 showroom. Ook in de communicatie reageerde hij snel op e-mail. Auto keurig afgeleverd thuis omdat het een inruil betrof. Kortom een goede plek om een gebruikte mini te kopen.

Ruim baan voor Linkerbaan!

Prettige manier van zaken doen met Daan de eigenaar van Linkerbaan. Zijn showroom staat vol met prachtige MINI's en is echt een bezoek waard. Contact vooraf via telefoon en WhatsApp verliep prima en de administratieve afhandeling bij de koop was in mum van tijd goed geregeld. Ben je op zoek naar een goed adres voor de aanschaf van een MINI ga dan eens langs bij Linkerbaan.

Best car buy experience ever!!

Dreaming to buy a MINI is one, buying a dream MINI is another. Probably all reviews are saying linkerbaan is transparent, honest, helpful, kind, nice people, customer friendly etc etc...the best part is IT IS ALL TRUE..:)...unveiling of the car during delivery was something we were pleasantly surprised about...the experience was nothing short of a motor show(Geneva,Detroit...). Our son was over the top with the unveiling. Thanks a lot for making us proud owners of a MINI Countryman PHEV. Here's wishing you the best in all your future endeavors and selling many more MINIs... Cheers Deepak, Shilpa, Eeshaan

Zoals een auto kopen hoort te zijn! Netje te woord gestaan via de mail en in de showroom. Opgehaald bij station Zwolle en een leuk presentje bij afhalen van de mini.

Leukste Mini ervaring ooit!

Dit is inmiddels onze 4de Mini en altijd bij de Mini dealer gekocht, was prima maar Daan gaat een stapje verder...een plezier om hier binnen te stappen, je voelt jezelf meteen thuis en bent hier geen nummer! Relaxte sfeer, duidelijke, snelle en eerlijke communicatie. Goede inruil gekregen en verschillende auto's proefrijden geen probleem. Leuke attentie bij de aflevering. Ik ben bang dat de volgende hier maar weer vandaan moet komen, wat een gave selectie aan TOP Mini's. Bedankt Daan!

Zeer fijn ontvangen en communcatie daarna ook uitstekend

Prachtige wagen en bij overdracht leuke details (doek over auto, gebak) alles was in orde gemaakt, voelt als zeer prettig. Garage staat vol met prachtige auto's en is toch het eerste aangezicht. Zeer tevreden.

Zoals het hoort

Na enige tijd zoeken de juiste MINI voor mezelf gevonden. Na een afspraak te hebben gemaakt om proef te rijden direct tot een deal gekomen. Hier kunnen de meeste garages nog wat van leren. Alles netjes geregeld zonder problemen. Een week later stond de auto bij mij voor de deur . Een fijne ervaring van aanschaf tot aflevering en ook daarna. Kleinigheidje achteraf wordt direct opgelost zoals het hoort.

In mei van dit jaar hebben wij onze eerste Mini Clubman bij Daan gekocht. Wij waren toen uitermate tevreden over zijn dienstverlening. Helaas hebben wij zelf bij de aankoop niet de juiste keuze gemaakt, de Mini clubman was voor ons te sportief en voldeed niet aan onze verwachting. Normaal gesproken is snel ruilen huilen, maar Daan verblikte of verbloosde niet en wij konden opnieuw snel tot zaken komen en hebben de clubman ingeruild op een Countryman. De Countryman heeft Daan exact naar onze wens opgezocht en geïmporteerd, Ondertussen rijden we een paar dagen in onze nieuwe Mini naar volle tevredenheid. Samengevat kunnen wij niet anders dan Daan zonder meer aanbevelen.

Een auto kopen zoals het hoort.

Na een aantal keren bij Daan in de showroom te zijn geweest, om ons te verlekkeren aan al het moois wat hij heeft staan,hebben we er een aantal weken geleden een prachtige Mini Clubman S gekocht. Van proefrit tot afleveren verloopt op en hele relaxte, prettige manier. Je wordt overal van op de hoogte gehouden door middel van whatsapp berichten of leuke foto's op Instagram. Al met al een hele leuke ervaring en een prima start voor het verdere plezier wat de Mini biedt.