Top auto

Met een goed gevoel naar Zwolle gereden, vanwege een mooie bmw 330. Maar ook vanwege de reviews. Na een fijn ontvangst en een test rit ,Is de auto gekocht ondanks een twijfel van mij kant vanwege de hybride. Daan heeft mijn twijfel weggenomen door een mooie prijs voor mijn inruil .En een goed gesprek zonder te drukken. Dus een heerlijke auto bij een goed bedrijf gehaald.

Vriendelijke verkoper die er alles aan doet om je te helpen met wat je wilt.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij linkerbaan. Daan heeft mij vriendelijk verwelkomt toen ik kwam voor de proefrit en ik mog rustig de tijd nemen met de auto om mijn beslissing te maken. Totaal geen opdringerig gedoe wat ik erg waardeer. Er moest nog wat aan de auto gedaan worden voordat ik hem kon krijgen en Daan heeft ervoor gezorgd dat zelfs met wat tegenslagen alles uiteindelijk goed kwam.

Een bedrijf waar je blij van wordt

Na een tijdje zoeken naar een specifieke BMW vond ik deze bij Linkerbaan (Daan Smit). 1,5 uur gereden om de auto te komen bekijken. En dat was het waard: Zeer vriendelijke ontvangst, uitstekende koffie, verzorgde showroom en een goed, maar eerlijk verhaal. Wat heerlijk om in een autobedrijf te komen waar je werkelijk oprechte aandacht krijgt en er tijd aan jou wordt besteed. Een week later weer naar Zwolle om de auto op te halen en ook de aflevering is boven verwachting. Daan, dank voor hoe jij naar jou clienten kijkt en mij ook zo van dienst was. De heerlijke attentie was (de kers op) de taart.

Zeer prettige en voortvarende samenwerking!

Ik kwam mijn nieuwe M135i op vrijdagavond tegen via marktplaats en heb hem de maandag erop gekocht. Prettig overleg via de app voor deze gewilde auto. Daan heeft een schatting van de inruil gemaakt en samen zijn wij snel tot een concept overeenkomst gekomen. Na een proefrit enkele dagen later snel een deal gemaakt. 1,5 week later heb ik mijn auto in ontvangst kunnen nemen.

Uitstekende koopervaring bij Linkerbaan

Onlangs op een grijze dag het halve land doorgereden om een bijna nieuwe Mini Countryman te gaan bekijken bij Linkerbaan. Ik was aangenaam verrast door de leuke showroom van Linkerbaan. Als je van Mini of BMW houdt waan je je al snel in een snoepwinkel. Zoveel leuke, recente modellen en uitvoeringen aanwezig! Na een leuk gesprek bij een goede kop koffie een mooie proefrit gemaakt. Ik was er snel uit en na duidelijke afspraken met eigenaar Daan Smit gemaakt te hebben weer huiswaarts. Na een week werd de (bijna) nieuwe Countryman thuis afgeleverd. Super service van Daan! Nogmaals dank!

Leuk bedrijf met prachtige auto's

2 weken geleden een bezoek gebracht bij het bedrijf Linkerbaan na telefonisch contact te hebben gehad met Daan over een prachtige Mini Cooper cabrio S, na een proefrit te hebben gemaakt, waren we eigenlijk al helemaal om, het onderhandelen met Daan ging op een hele leuke manier, en we waren er snel uit samen, een weekje later kregen we een mailtje dat we de auto op konden halen, nadat we even nog een gezellig bakje gedronken hadden, reden we weg in onze mooie Mini alles was precies volgens afspraak klaargemaakt , zelfs een volle tank, en een lekker gebakje voor thuis, Super bedankt Daan!!

Helemaal top!

Linkerbaan.. de naam sprak mij al aan! Via de site een proefrit aangevraagd en Daan nam gelijk contact met mij op. De afspraak volgde al snel en onder het genot van een kop koffie, was de deal nog sneller rond! Auto super netjes afgeleverd door Daan. Taartje erbij voor thuis! TOP!

efficiency en klantvriendelijk met hoofdletters

Om te stellen dat de aankoop van mijn mini een unieke ervaring was, is een understatement. Van binnenstappen in de showroom tot wegrijden met mijn nieuwe aanwinst duurde letterlijk anderhalf uur. De auto stond al op me te wachten evenals de koffie en na een zeer prettige kennismaking met Daan en een proefrit verder, was het tijd om de oude auto aan Daan te verkopen en de nieuwe te kopen. Op dat moment wist Daan me compleet te verassen met de vraag waar je stiekem op hoopt maar die je nooit verwacht:"Wil je hem gelijk meenemen?" Ja natuurlijk ! in 3 kwartier tijd was alles door Daan met de rdw geregeld en reed ik met m`n aanwinst naar huis. De aanwinst in mijn geval was een prachtige 2022 zwarte Cooper S knightsbridge met jcw pakket en elke optie denkbaar. Bedankt Daan!

Dat Daan zelf een autoliefhebber pur sang is, merk je gelijk als je de showroom binnenloopt: alles wat er staat is net wat exclusiever, jonger, met minder kilometers, in specialere kleuren en met meer opties. Ik viel voor een JCW in een zeer exclusieve uitvoering en Daan deed mij een aanbieding die geen enkele andere garagist kon evenaren. Daarnaast toonde Daan zich flexibel in de afwikkeling en in bereikbaarheid. Ik heb het contact als buitengewoon aangenaam en professioneel ervaren. De auto is subliem en de aflevering was verrassend. Mocht ik deze JCW ooit inruilen, dan ga ik eerst met Daan praten!

blij dat ik bij Daan een auto gekocht heb

Prachtig bedrijf, wordt met passie door klantvriendelijke , service gerichte eigenaar gerund. Daan komt zijn afspraken na. Geen mooie verkoop verhalen, wel goede auto's , precies wat je nodig hebt .Verkoop van heel jonge auto's vaak met nog fabrieksgarantie. Wij hebben er in Aug 2022 een heel goede auto gekocht. Bevalt meer dan goed. Wij geven dit bedrijf een 10 !

Linkerbaan is meer dan de standaard mini garage.

Tijdens mijn zoektocht naar mijn droom mini clubman ben ik naar vele bezichtigingen in de omgeving uiteindelijk terecht gekomen bij Linkerbaan. Na een lange reis kwam ik te laat op de afgesproken tijd. Daar verhit aangekomen stond mijn droom mini clubman al buiten te glimmen wachtend op mij. Het was direct liefde op het eerste gezicht. Daan nam ondanks zijn andere ingeplande afspraken ruim de tijd en zelfs een proefrit was mogelijk. Onder het genot van een bakje koffie heeft Daan zijn passie voor mooie autos gedeeld en mochten we al het moois in de showroom bekijken. De deal was snel beklonken. Nu staat mijn droom mini clubman voor de deur en ik kan je zeggen Linkerbaan is niet alleen vermeld op de nummerplaat maar dat is ook de baan waar de kleine jongen zich thuis voelt. Daan super bedankt voor alles.

Super goede service!

Online zag ik een super mooie MINI te koop staan bij Linkerbaan. Toen heb ik Daan geappt om een afspraak te maken voor een proefrit. Dit ging super makkelijk en een afspraak in de avond was ook geen probleem. Aangekomen in Zwolle werden we erg vriendelijk ontvangen door Marlon en kregen we goede uitleg over de auto. Na de proefrit was ik direct verkocht. Een week later was de auto al klaar om opgehaald te worden. Door omstandigheden kon ik de auto niet ophalen, maar werd deze thuis afgeleverd. Wat een service! Super blij met deze mooie MINI. Elke keer met een glimlach achter het stuur :) Dank Linkerbaan!

Zwolle ligt voor ons niet om de hoek dus vooraf contact gezocht over de mini die ik op het oog had. Via app en telefoon een heel prettig contact en duidelijke afspraken. Een bezoek aan zwolle in de avond was geen probleem en we werden vriendelijk en zonder poeha en blabla ontvangen. Een proefritje en een kop koffie later waren de afspraken voor het ophalen van mijn auto snel gemaakt. Bij het ophalen was er wederom koffie maar ook een taart en een ingepakte auto. Het ophalen van mijn nieuwe mini was hiermee een waar feestje! (ook al was het geen nieuwe) We kregen duidelijke uitleg over de auto en tips voor van was accessoires. We zijn goed, vriendelijk en heel erg leuk ontvangen en behandeld. Ik zou mijn volgende auto zeker weer hier kopen. Ze hebben mini's in alle soorten van gewoon tot heel bijzonder en weten waar ze het over hebben! Zoek je een mini.... zeker even contact opnemen en langsgaan!

Super blij met m’n nieuwe mini!

Daan heeft echt in alle opzichten m’n verwachting overtroffen! Denkt mee in mogelijkheden en geeft eerlijk advies. Het ophalen van de auto voelde als 1 groot cadeau! Echt een aanrader!

Precies wat je wilt wanneer je een auto koopt

Bij Linkerbaan vond ik de MINI in de spec die ik wilde. Een dag later ben ik komen kijken: de MINI van 8 jaar oud zag er nog perfect uit. Nieuwe banden, APK en garantie geven mij een goed gevoel dat dit mooie wagentje er weer tegenaan kan. Daan is een fijne vent met een goede service!

Als je iets speciaals zoekt moet je bij Linkerbaan Daan zijn !

Afgelopen week onze mini opgehaald , Mini Cooper S clubnaam , in de kleur Emerald Grey, Net als de auto een hele goede ervaring met Daan van Linkerbaan, geen gladde verkoper maar echt oprecht geïnteresseerd in de klant . Keurig komt hij zijn afspraken na, aflevering was geheel naar wens, geen verrassing achter af, het klopt gewoon! Daan nogmaals dank, de dames thuis zijn er erg blij mee, en stiekem rij ik er ook best veel in . Ik beveel je zeker aan !

Super goed geholpen, erg vriendelijk

Super blij met mijn nieuwe mini, mooi aanbod mini’s, vriendelijk en gastvrij. Aanrader!

Wauw., Wauw wat een krachtpatser!

Afgelopen maandag, 10/10/2022 de nieuwe Mini John Cooper Works 231 pk opgehaald in Zwolle. En met goed gevoel afscheid genomen van mijn Mini Cooper S., Deze staat nu ook bij Linkerbaan ! En zoekt idd een sportieve rijd(st)er. Inmiddels 400 km met de JCW gereden en het geeft echt het “wauw!” gevoel!! En genieten …. , dankjewel Daan.

Keurige ontvangst, juiste prijs en snelle afhandeling. Blij met de Mini Clubman Cooper S. De mannen zijn zeer klantgericht met een een dikke plus voor klantcontact.

Aandacht maakt alles mooier

Na een lange zoektocht vond ik bij Daan van Linkerbaan mijn droom Mini Clubman. Een vijf sterren-ervaring om daar een auto te kopen! De leuke extra's bij Daan maken het echt compleet. Ik ga niet verklappen welke extra's dat zijn, dat moet je zelf maar ervaren. Ik weet zeker dat ik Daan Linkerbaan blijf volgen en mocht er weer een droom Mini voorbij komen op de Linkerbaan zal ik niet aarzelen mijn volgende Mini weer daar te kopen. Carlo

Gepassioneerd, enorm klantvriendelijk en een neus voor bijzondere Mini's

100% Drive en passie – Dat is Daan. Tijd, aandacht en liefde voor auto’s en Mini in het bijzonder. Hij heeft een neus voor mooie Mini’s. Net even specialer! We zijn super blij met onze nieuwe Cooper S Electric. Daan heeft ons goed geholpen bij het maken van de juiste keuze. Het fijne van Daan is dat hij niet de standaard autoverkoper is, verre van. Hij luistert, denkt mee en geeft je ruimte. De communicatie was goed, snel en correct. Zelfs in zijn vrije tijd was hij nog bereid om vragen te beantwoorden. Voor ons was het een snelle beslissing, mede dankzij Daan. Wil je een bijzondere Mini rijden en echt een toffe experience? Kies dan voor Linkerbaan. Hier krijg je niet de typische autodealer, maar aandacht en tijd. Alles voor het maken van de juiste keuze!

Heel mooi bedrijf met prachtige auto’s in top staat. Goede en snelle service.

Geweldig bedrijf

Daan is een gepassioneerde ondernemer die alles van auto’s weet, snel reageert en heldere afspraken maakt. Inmiddels al mijn 3e Mini bij Daan gekocht en zeker niet de laatste. Super service, echt een aanrader.

Helemaal top !

Onze mini cooper S JCW cabrio stond in Zwolle, een heel eindje vanuit zuid-Limburg. Eerst maar eens gebeld met Daan, heel duidelijk en transparant alles over de auto besproken. Dus besloten naar Linkerbaan te rijden, wat een verademing tov een “normale “ garage. Eerst kopje koffie en geknuffeld met zijn 2 lieve honden. Toen een proefrit gemaakt en we waren verkocht. We wilden de auto meteen meenemen, dus Daan regelde direct alles en we konden nog even naar de garage voor een laatste check. Kunnen en willen dus niet anders als een dikke tien geven. Zoek je een bijzondere mini en word je gek van “in je nek hijgende verkopers”, stap in je auto en rijd naar Linkerbaan.

Bij linkerbaan werken mensen met passie voor mini's

Afgelopen zaterdag heb ik mijn mini r56 monte carlo opgehaald bij daan. Vanuit Alphen aan den rijn met de trein naar Zwolle. Daar stond daan mij keurig op te wachten. Voor de mini liefhebbers wat een showroom alleen maar dikke mini's. De aflevering was zeer professioneel. Met de rekeningen erbij van de laatste beurt. En verse apk. Leuk gesprek met daan over mini's. Een man met passie voor mini's. Toen was het tijd om te gaan. Met een volle tank benzine en een linkerbaan taart. Op weg naar Alphen met een groote smile. Hierbij wil ik daan en Marlon bedanken voor de top sevice. Als ik ooit weer een mini ga kopen komt hij bij hun vandaan. Groeten ruud een minifreak.