Topbedrijf

In één woord: een topbedrijf. Persoonlijke benadering, een mooi assortiment, Daan neemt de tijd voor je en communiceert snel en duidelijk. Een bedrijf door en voor liefhebbers. Wij komen over een paar jaar zeker terug!

Door autoliefhebbers voor autoliefhebbers

Bij Linkerbaan staan heel veel prachtige en kostbare auto's, ons budget was wat kleiner voor een 2e auto maar ook dan is de klant koning. Een auto gaat pas de deur uit wanneer hij Linkerbaan waardig is! Daan is een autoliefhebber, hij begrijpt heel goed hoe andere autoliefhebbers denken en wat ze belangrijk vinden. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder zo ervaren heb bij een autobedrijf.

Heel blij met mijn nieuwe Mini

Via Autoscout24 bij Linkerbaan terecht gekomen omdat daar de auto van mijn dromen stond. Vanwege werk waren we niet in staat om snel te kunnen gaan kijken. Daan was zo vriendelijk om hem voor ons te reserveren. Gezien de afstand was het ook erg prettig dat we hem gelijk mee konden nemen. Ik ben dolgelukkig met dit bijzondere exemplaar !!!.

Fijn bedrijf met nette auto's waar je als klant thuis voelt.

Een mooie Mini Cooper S 5 deurs gekocht bij Linkerbaan. Hierbij een auto ingeruild waar we een realistische prijs voor gekregen hebben. Geen verassingen achteraf en de afspraken worden netjes nagekomen. Zoek je een mooie jong gebruikte Mini, dan zou ik zeker contact opnemen met Linkerbaan.

Ook wij zijn geslaagd bij Linkerbaan voor een hele mooie Mini Countryman. Goed en vriendelijk door Daan geholpen met een hele leuke aflevering van de auto.

Eerlijk met een goed verhaal

Wij hebben Daan als prettig professioneel, zakelijk en zeker als iemand met een persoonlijke touch ervaren! Mochten wij voor een andere MINI willen gaan, komen wij zeker bij hen! Daan, dank voor de attentie en veel succes gewenst!

Geweldige service Top goozer En altijd leuke auto’s staan

Super mini en top service !!!

Via internet bij Linkerbaan terecht gekomen, wat een mooie showroom en wat werden we goed geholpen. Top service en met een hele mooie Mini verder tevreden naar huis. Thanx Daan voor de lekkere taart en voor het afleveren van de nieuwe Mini !!!!! Komen zeker terug.....

Helemaal happy!

Ik was opzoek naar een mooie Clubman Cooper S automaat en deze vond ik bij Linkerbaan! Vanochtend deze prachtbak opgehaald en kreeg ook nog een lekker taartje mee, heel attent! Over paar jaar als deze Mini "opgereden" is ga ik zeker terug bij Daan om een nieuwe Mini uit te komen zoeken! Hij heeft namelijk dé tofste Mini's staan van NL ;-)

Verwachting waar gemaakt!

Wij waren op zoek naar een Countryman JCW in de kleur Enigmatic Black. Na wat rondgekeken te hebben kwamen we op de site van Linkerbaan! Met een interessant inruilvoorstel naar Zwolle gereden. Na een heerlijk bakje koffie was de deal snel gesloten. Daan...super bedankt voor de snelle aflevering net voor onze vakantie! Inmiddels bijna 2000km gereden en wij zijn er zeer tevreden mee!!

Super !

Daan heeft een passie voor Mini en daarom is het voor een Mini liefhebber heel prettig vertoeven bij de Linkerbaan. Alles wordt keurig geregeld en afspraak is afspraak. Het ophalen van je nieuwe Mini is ook een feestje. Ik zal de Linkerbaan zeker aanbevelen.

Attent, goede service, klantgericht

De service bij Linkerbaan is klantgericht, de verkoper is attent, handelt naar kunnen zo snel en effectief mogelijk, super service. Je merkt de liefde voor de unieke Mini’s.

Een enthousiaste jonge ondernemer

Een enthousiaste jonge ondernemer

Super service, snel en gemakkelijk.

Alles super snel geregeld en zonder problemen. Een showroom vol met mooi uitgevoerde Mini’s precies zoals je ze zou willen hebben. Wij raden Linkerbaan zeker aan en zullen als we in de toekomst nog een Mini willen aanschaffen dan ook zeker weten terugkeren!

Super dienstverlening

Bedrijf dat liefde voor de auto uitstraalt.

Soepel en vol vertrouwen

Wij verkochten onze JCW aan Linkerbaan. Daan heeft het, op afstand, allemaal netje geregeld. Het gewekte vertrouwen wederzijds is nagekomen. Het hele proces verliep uiterst soepel en vlot. Fijn om zo zaken te kunnen doen.

Super..klantvriendelijk

Ik had gelijk goed gevoel hoe wij werden ontvangen en toen een proefritje gedaan en ik zei gelijk och wat heerlijk om in z'n auto te mogen rijden, heb hem nu een week en ik ben er heel blij mee

Van binnenkomst tot vertrek top serves

Van binnenkomst tot vertrek wordt de juiste serves verleend. Het is een warme binnenkomst en een warm vertrek. Zeker aanrader om een keer een kijkje te nemen als je van mini’s houd!

Geweldig!

Professioneel, klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Prachtige mini’s! Prijs kwaliteit verhouding goed! Nazorg uitstekend!

Zeee tevreden !!

"Doorpakken daar houden wij ook ", kregen we in 1 van de 1e contactmomenten. Wij wisten wat we wilden en wat we uit wilden geven. Geen geonderhandel zoals bij vele dealers. Aangekocht en geen enkele druk om de auto te komen halen. Fijn contact en Daan maakt bij de aankoop er bijna een klein feestje van :)

Enthousiast en no-nonsens

Wij zijn vanuit het Westen van het land naar Zwolle gekomen omdat de website van Daan veelbelovend was. Toen wij in Zwolle aankwamen waren wij blij verrast: wat een mooie en bijzondere auto's. Daan is een bevlogen, jonge expert op een prettige no-nonsens manier. De showroom is zeer leuk ingericht, met een fijn koffiehoekje en een simulator voor de liefhebbers (dankbaar gebruik van gemaakt : ) ). We zijn uiteindelijk met een mooie Clubman naar huis gegaan en zouden voor een volgende Mini hier zeker weer terugkomen! Tineke Koopman & Paul de Boer Heiloo

Je waant je als kind in een snoepwinkel.

Na telefonische afspraak met Daan wezen kijken in de snoepwinkel; wat een keuze! Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor twee proefritten: Cooper S Cabrio, gevolgd door de JCW Cabrio. Beide fantastische Coopers. Natuurlijk gekozen voor de grootste funfactor JCW! Alles keurig kunnen afhandelen met Daan, en vorige week de JCW kunnen afhalen met een prachtig Pinksterweekend voor de boeg. Nog maar net een plekje weten te bemachtigen op de intekenlijst; tja, drie dochters met rijbewijs.... Daan, plezierig om zaken met je te doen, je bent verre van een doorsnee autoverkoper gelukkig. Ik kom zeker nog een keer terug!

Mooie mini's!

Toevallig kwamen we bij de website uit van Linkerbaan en was ons oog gevallen op een Mini Cooper S. Na contact met Daan, een proefrit gemaakt en was al snel de keuze gemaakt. Afgelopen week de Mini opgehaald + een heerlijke taart die we mee kregen. De relaxte, ongedwongen sfeer is een pluim voor je bedrijf.

Goed en hartelijk geholpen in deze tijd !!!

Na lang overleg en goede adviezen hebben wij tot volle tevredenheid de Mini Countryman Cooper S E Chili Wired gekochte op 11 mei 2020.

bijzonder

Via een relatie kwam ik terecht bij Daan ,voor een Mini Clubman Je moest bellen voor een afspraak, raar maar toch gedaan Ja en verder was het voor mij een hele bijzondere ervaring Daan had de droom clubman staan ,maar door de corona crises wilden wij de aanschaf toch even uitstellen . Daan had gewoon begrip,wij bleven contact houden en hij gaf ons het gevoel dat hij hem gereserveerd had voor ons . Na vier weken later hebben we hem gekocht Wij zijn meer dan tevreden Steek woorden zijn "bijzonder, afspraak is afspraak en wederzijds respect" Ik denk dat deze verkoop voor Daan ook als zeer bijzonder werd ervaren