Laden reviews...
Laden reviews...
22 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De verzamelde reacties wijzen op een bijzonder positieve ervaring bij de aankoop van een auto, met duidelijke communicatie en vriendelijk, professioneel personeel. Het team wordt gezien als betrouwbaar en transparant, met aandacht voor de klant. Klanten waarderen de persoonlijke aanpak en de soepele afhandeling van het hele proces. Algemeen huisvesten de beoordelingen een hoog tevredenheidsgevoel.
Na 2 en een half uur rijden werd ons een warm welkom geheten door Marlon, koffie koekje en een leuk praatje. We hadden een proefrit afgesproken in een Mini Cooper Jcw cabriolet. Zonder problemen kregen we deze mee en hebben er een uurtje in rondgetoerd. Na wat overleg over wat puntjes van kritiek, in eerste instantie besloten de auto niet af te nemen, dit zorgde niet voor een opdringerig verkooppraatje maar voor begrip vanuit Linkerbaan. De volgende dag liet de Mini mij toch niet los en heb ik na nog een aantal kritische vragen en opmerkingen de deal gesloten. Voor mijn in te ruilen Mini kreeg ik overigens een fatsoenlijk bod en de af te nemen auto zou keurig in orde gemaakt worden, alle velgen zijn volledig afgedraaid en in de blanke lak gezet en de overige 'mankementen' zijn keurig hersteld. Volle tank benzine erin en na het nuttigen van de ontvangen taart, naar volle tevredenheid huiswaarts gegaan. Marlon en Daan, bedankt, ga zo door en wieweet tot ziens.
Beveelt aan
3 June 2026
J. van Eijk
Middelburg
Tijdens onze zoektocht naar een mooie MINI Cooper Countryman kwamen we via internet terecht bij Linkerbaan in Harderwijk. Vanaf het eerste contact merkten we dat zij veel kennis hebben van MINI's en precies weten wat een uitvoering bijzonder maakt. De MINI die wij op het oog hadden, was met zorg geselecteerd en naar Nederland gehaald. Alles aan de auto klopte, wat ons direct een goed gevoel gaf. Wat wij daarnaast erg waardeerden, was de ontspannen en niet-opdringerige manier van verkopen. We kregen alle tijd om de auto te bekijken, onze vragen te stellen en een weloverwogen keuze te maken. De combinatie van deskundig advies, een nette prijs, transparante informatie en goede service heeft ervoor gezorgd dat wij met veel vertrouwen onze MINI Cooper Countryman hebben gekocht. Wij bevelen Linkerbaan dan ook van harte aan!
Beveelt aan
30 May 2026
Mark
Bunschoten
Vandaag mijn BMW X3 opgehaald, auto stond erbij als nieuw! De communicatie in aanloop naar de koop verliep super en heel klantvriendelijk. Hier kunnen de 'grote' spelers wat leren van een 'kleinere' speler in de autobranche!
Beveelt aan
9 May 2026
Joost
Schijf
Na leuke onderhandeling met Daan een hele nette auto afgeleverd gekregen. Paar zaken moesten nog opgelost worden en is binnen de afgesproken tijd opgelost. Top service en een hele fijne auto!
Beveelt aan
1 May 2026
Hette
Franeker
Linkerbaan is niet alleen een prachtig bedrijf, ze maken het ook waar! We hebben een heel prettig contact met Daan en hij verkoopt niet maar adviseert over de auto waar je interesse in hebt. Ontspannen en zeer deskundig word je begeleid. Dit is de 2e auto die we binnen een jaar bij Linkerbaan hebben gekocht. En wat ons betreft zeker niet de laatste. Echt een vertrouwd adres!
Beveelt aan
14 March 2026
Laurette
Elst
Vergeet alle vooringenomen percepties over auto handelaren. Wij vonden het proces van begin tot ophalen gisteren een enthousiaste koop ervaring. Vooraf een prijs voor evt inruil. Goede verwachtingen. Afspraak voor proefrit. Professioneel en persoonlijk. Gewoon aardig en leuke enthousiaste communicatie. Lekker snel over “Linkerbaan” via whatsapp. Gave showroom. Kosten nog moeite hebben Daan en Marlon gespaard om de accession als nieuw af te leveren. Shiny als nieuw. Goed technisch advies ook. En onderscheidend en origineel in hun aanpak. Niet zomaar een auto kopen maar een heuse koop experience. Waar vind je dat nog? En yes natuurlijk is de auto, prijs, de service and kwaliteit eerste klas. We zijn echte happy customers. PS Spoiler alert….een Linkerbaan branded taartje van de beste bakker uit de regio als verassing ter illustratie van ons verhaal hier.
Beveelt aan
8 March 2026
Monique
Waterland
Het contact met Marlon verliep vanaf het begin erg prettig. Wij werden vriendelijk ontvangen en ook de onderhandelingen zijn op een positieve en transparante manier verlopen. Daarnaast werd er goed meegedacht over de inruil van mijn auto, wat het hele proces extra aangenaam maakte.” Helemaal tevreden met onze nieuwe BMW IX1 . Bedankt mannen !!
Beveelt aan
28 February 2026
Frans
Bergen op zoom
"Onlangs mijn BMW G31 LCI 530e gekocht bij Linkerbaan en ik ben uitermate tevreden over het hele proces. Vanaf het eerste contact tot de aflevering was de service van hoog niveau, precies zoals je verwacht bij een auto in dit segment. De communicatie zeer was transparant en deskundig. De auto werd in topstaat afgeleverd, exact zoals beloofd. Zoek je een partij die passie heeft voor mooie auto’s en een persoonlijke aanpak hanteert, dan ben je hier aan het juiste adres. Bedankt voor de fijne ervaring!"
Beveelt aan
28 February 2026
John Kieviet
Oude-Tonge
Bij Daan een fantastisch mooie BMW X6 gekocht waarbij hij een zeer nette inruilprijs voor onze oude X4 gaf. Geen gepush maar vriendelijke communicatie. Na proefrit nog even paar dagen bedenktijd en er met een net voorstel uitgekomen. Auto na een door ons gewenste update opgehaald waarbij die stond te glimmen in de zon met een volle tank benzine. Ook de taart was heerlijk. Al met al een heel positieve ervaring en voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
16 February 2026
Ruud
Aalsmeer
De auto's die Daan heeft staan zijn stuk voor stuk mooi en bijzonder. Na een proefrit met een Volvo XC60 bleek deze toch niet bij ons te passen. Geen probleem want Daan had nog vele andere staan en na een proefrit op zaterdagavond (voor Daan geen probleem!) konden we de volgende dag een goede deal met inruil maken. Daarna zeer plezierig en vlot contact met Daan ter afhandeling en een week later hebben we de X3 afgehaald. Piekfijn stond hij erbij en met een lekker Linkerbaan-taartje gingen we heel tevreden naar huis. Volgende keer weer!
Beveelt aan
9 February 2026
Paul
JULIANADORP
Wat een fijne ervaring! Vanaf het eerste moment super vriendelijk geholpen door Daan. Het voelde echt alsof we hem al jaren kende. De communicatie via WhatsApp was leuk, snel en duidelijk, wat alles extra makkelijk maakte. En als kers op de taart: letterlijk taart! We zijn ontzettend blij met de service en kunnen dit autobedrijf zeer zeker aanbevelen.
Beveelt aan
8 February 2026
Sjarina
Arnhem
Mijn eerste auto hier gekocht en eerlijk: je eerste auto blijft spannend. Gelukkig werd ik supergoed geholpen door Marlon en Daan. Zij nemen de tijd en leggen alles rustig uit. Precies de service die je hoopt te krijgen bij je eerste auto. Alle onzekerheid was eigenlijk meteen weg en ik ging met een heel goed gevoel naar huis. Top ervaring!
Beveelt aan
27 January 2026
Fabian
Nibbixwoud
Zaterdag mijn mini countryman in ontvangst mogen nemen! . Blij mee, eveneens met de fijne service , korte lijntjes, communicatie en prettige sfeer! Dit alles geeft een zeer goed gevoel van vakmanschap en klantvriendelijkheid!!
Beveelt aan
15 January 2026
Karin
Apeldoorn
Daan en Marlon. Wat een leuke en enthousiaste mannen! Geen strakke pakken bij deze mooie auto’s. Daar houden wij ook niet van! De ontvangst met heerlijke koffie, het makkelijk communiceren, het bekijken van de BMW X5 met een aantrekkelijke prijs verliep erg soepel door het leuke contact. Zij kwamen met een goed voorstel voor ons iets oudere BMW X5. De koop hebben wij snel af kunnen ronden. Telefonisch of via whatsapp: zij zijn altijd bereikbaar. Maar wij hebben de avond voor het inruilen helaas met dit weer, een kleine schade gereden aan onze auto. Direct de ochtend erop contact met ze gehad. En echt bij Daan en Marlon, gelijk reactie en actie. Ernaar toe gereden, schade laten zien. Zij hebben alles in het werk gezet om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. De koop is doorgegaan. Echt topservice door deze toppers! Wij houden hun website in de gaten! Wij moesten met de nieuwe auto even wennen. Deze bleef op de linkerbaan hangen!
Beveelt aan
11 January 2026
Ronald
Eemnes
De mannen van Linkerbaan begrijpen wat ik wil en waar ik naar goed op ga. Kortom klant gericht. Contact leggen en een persoonlijk gevoel opbouwen gaat snel en dat geeft vertrouwen. Zowel Daan als Marlon weten dat het kopen van een auto met name over gevoel gaat dat heb ik als zeer prettig ervaren. Over de inruil waren we het snel eens en de verwachtingen aangaande levering en betaling werden duidelijk gecommuniceerd. Koffie is echt echt top en de verrassing die je meekrijgt bij de aflevering is heerlijk....
Beveelt aan
15 December 2025
Tom
Dronten
Bij Linkerbaan staan ze zeker voor je klaar. Snelle reacties, vriendelijke service en gaan zeer netjes te werk. Als je ergens vragen over hebt kunnen ze dat ook makkelijk en snel via whatsapp, mail of telefonisch beantwoorden. Super ervaring gehad met Linkerbaan. Bedankt en misschien wel tot de volgende keer!
Beveelt aan
25 November 2025
Robin
Capelle aan den IJssel
Superleuke mini clubman gekocht. Auto laten keuren en kwam klein ding (rubber los) naar voren. Is heel netjes opgelost. Een klein persoonlijk bedrijf die voor service gaat en kwaliteit
Beveelt aan
13 October 2025
Arian
Domburg
1ste keer was paar maanden geleden,ff binnengelopen vriendelijk te woord gestaan en even rondgekeken. 2e keer vorige week en weer super te woord gestaan en geholpen door marlon. Proefrit gedaan en savonds al de prijs/offerte in de mail gehad. Snel geantwoord dat we akkoord gingen. Hierna werd super snel alles geregeld en afgelopen donderdag is onze auto netjes thuis afgeleverd. Al met al fijn bedrijf om een auto bij te kopen.
Beveelt aan
6 September 2025
Sam
Lelystad
Onlangs heb ik mijn auto gekocht bij de mannen van Linkerbaan. Vanaf het eerste belletje om de auto te kunnen komen bezichtigen tot aan het ophalen van de auto heb ik perfecte service gehad. Vriendelijke en vakkundige mannen die je geen troep aan proberen te smeren maar met kwaliteit komen. Ik raad iedereen Linkerbaan aan als je een jonge, nette en goed onderhouden auto wilt kopen.
Beveelt aan
29 August 2025
Jelle
Veenendaal
Grote kans dat ik mijn volgende auto hier weer koop. Prachtig aanbod en leuke jongens om zaken mee te doen. Lekker informeel contact en geen verkoopspelletjes. Topbedrijf
Beveelt aan
30 June 2025
Erik
Hierden
Tot in de avonduren voor ons beschikbaar gebleven aangezien wij vanuit Maastricht een X3 wilden komen bezichtigen. Een mooie zaak met heren die weten waar ze het over hebben. Een eerlijke inruil besproken / gekregen voor onze BMW. Een voorbeeld voor velen, zeer prettige ervaring gehad en er een hele mooie heerlijke X3 aan over gehouden. Ga zo door niets aan te merken.
Beveelt aan
24 June 2025
Quentin
Maastricht
Op zoek naar bijzondere auto’s is Linkerbaan.com de site om te bezoeken. Een schitterende BMW M440 cabrio op zoek naar een nieuwe eigenaar. Met Daan erg makkelijk en snel contact via de app. Een proefrit snel geregeld. De BMW bleek nog fraaier dan op de foto’s. Met een nette vraagprijs en een concurrerende inruilprijs voor mijn auto was de deal snel rond. Afgelopen zaterdag de auto opgehaald en nu eens geen bos bloemen of een flesje wijn, maar een heerlijke Linkerbaan taart. Daan bedankt voor het prettige contact en als we in de toekomst weer op zoek zijn naar iets moois, komen we zeker weer naar Harderwijk.
Beveelt aan
24 June 2025
Wim
Zetten
Bij Linkerbaan een prachtige Mercedes-Benz gekocht. Fijn geholpen, en afspraak is afspraak. Ik zou hier zeker terug komen!
Beveelt aan
11 June 2025
Tim
Elburg
Onlangs een prachtige M850i cabrio aangeschaft bij Linkerbaan. Zeer net bedrijf dat een mooie collectie auto's aanbiedt die net even wat meer is dan standaard. Voor de liefhebbers dus. Ook in de omgang erg plezierig en ongedwongen. Natuurlijk proberen ze auto's te verkopen maar de stereotype autoverkoper zul je hier niet vinden. Je merkt aan alles dat je met liefhebbers te maken hebt die graag met je meedenken. Marlon, dank voor de service en het meedenken.
Beveelt aan
3 June 2025
Dico
Genemuiden
Heb daar een mooie BMW M440i cabrio gekocht. Contact was prettig en alles verliep verder volgens afspraak. Had de auto voor een goede prijs en als een soort "where is as is" gekocht maar wel met garantie. Nadat ik de auto een aantal dagen had ontdekte ik een Craquele op de achterklep. Duidelijk schade van binnen uit. Bij aankoop had ik de auto uiteraard bekeken maar toen was het mij niet opgevallen. Toen ik ze hierover contacteerde was hun dit bekend en of ik het dan niet gezien had ? Nou...nee dus. Hoewel steeds keurige woorden komt hun reactie er op neer van had je maar moeten zien en bekijk het maar. Verder als ik weet nog een goede schadehersteller gingen ze niet. Ik vind het echt slecht dat ze dit bewust verzwegen hebben. Jammer want verder bevalt de auto prima maar het vertrouwen is exit.
Beveelt niet aan
30 May 2025
Martin
Ermelo
Westeinde 106
3844 DR Harderwijk
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit