Leukste Mini ervaring ooit!

Dit is inmiddels onze 4de Mini en altijd bij de Mini dealer gekocht, was prima maar Daan gaat een stapje verder...een plezier om hier binnen te stappen, je voelt jezelf meteen thuis en bent hier geen nummer! Relaxte sfeer, duidelijke, snelle en eerlijke communicatie. Goede inruil gekregen en verschillende auto's proefrijden geen probleem. Leuke attentie bij de aflevering. Ik ben bang dat de volgende hier maar weer vandaan moet komen, wat een gave selectie aan TOP Mini's. Bedankt Daan!

Zeer fijn ontvangen en communcatie daarna ook uitstekend

Prachtige wagen en bij overdracht leuke details (doek over auto, gebak) alles was in orde gemaakt, voelt als zeer prettig. Garage staat vol met prachtige auto's en is toch het eerste aangezicht. Zeer tevreden.

Zoals het hoort

Na enige tijd zoeken de juiste MINI voor mezelf gevonden. Na een afspraak te hebben gemaakt om proef te rijden direct tot een deal gekomen. Hier kunnen de meeste garages nog wat van leren. Alles netjes geregeld zonder problemen. Een week later stond de auto bij mij voor de deur . Een fijne ervaring van aanschaf tot aflevering en ook daarna. Kleinigheidje achteraf wordt direct opgelost zoals het hoort.

In mei van dit jaar hebben wij onze eerste Mini Clubman bij Daan gekocht. Wij waren toen uitermate tevreden over zijn dienstverlening. Helaas hebben wij zelf bij de aankoop niet de juiste keuze gemaakt, de Mini clubman was voor ons te sportief en voldeed niet aan onze verwachting. Normaal gesproken is snel ruilen huilen, maar Daan verblikte of verbloosde niet en wij konden opnieuw snel tot zaken komen en hebben de clubman ingeruild op een Countryman. De Countryman heeft Daan exact naar onze wens opgezocht en geïmporteerd, Ondertussen rijden we een paar dagen in onze nieuwe Mini naar volle tevredenheid. Samengevat kunnen wij niet anders dan Daan zonder meer aanbevelen.

Een auto kopen zoals het hoort.

Na een aantal keren bij Daan in de showroom te zijn geweest, om ons te verlekkeren aan al het moois wat hij heeft staan,hebben we er een aantal weken geleden een prachtige Mini Clubman S gekocht. Van proefrit tot afleveren verloopt op en hele relaxte, prettige manier. Je wordt overal van op de hoogte gehouden door middel van whatsapp berichten of leuke foto's op Instagram. Al met al een hele leuke ervaring en een prima start voor het verdere plezier wat de Mini biedt.

Autoliefhebbers onder elkaar

Wij hebben bij Linkerbaan een mooie Mini Countryman Cooper S ALL4 gekocht met 1.350 km op de teller. We wonen ver van Zwolle vandaan dus goede afspraken zijn dan nodig om elkaars tijd niet te verspillen. We zijn uitstekend geholpen door Daan en zelfs opgehaald op Station Zwolle toen we de auto kwamen halen. Al met al een prettige ervaring en de zoektocht naar een volgende Mini wordt bij Linkerbaan gestart!

Geweldig Bedrijf

Wij hebben een fantastisch mooie JCW voor onze zoon gekocht bij de Linkerbaan en we kunnen zeggen dat dit bedrijf van A tot Z alles in de puntjes goed heeft verzorgd. Sfeervolle showroom, mooi asortiment Mini's en je word verwelkomt door een leuk hondje.

Zeer klant en product gericht

Wij zochten een specifieke mini countryman qua kleur en uitvoering. Daan heeft dat naar volle tevredenheid geregeld en nu hebben we een 2019 uitvoering zoals we die wilden en voor een scherpe prijs. Verder vlotte communicatie via Whatsapp en mail. Wij zijn helemaal happy

Ik heb nog geen auto bij Linkerbaan gekocht maar het contact tot nu toe is zeer goed !

Ik ben van plan een Mini Cooper S met de nodige opties te kopen. Linkerbaan heeft er een aantal staan en het lijkt erop dat wij deze bij Daan gaan kopen. Zeker de snelle reactie en inruilprijs onderscheid tot nu toe Linkerbaan (Daan) van veel collega's autodealers!

Een prettige manier om een auto te kopen

Een mooie Mini Countryman Cooper S bij Daan gekocht. De vakkundige aflevering en persoonlijke benadering van Daan (en zijn hond Billy) zijn bij ons zeer positief overgekomen. Wij bevelen Linkerbaan dan ook ten zeerste aan.

Super service prachtige auto’s

Super geholpen !! Met uitleg over minicooper fijn ontvangst !! Super service volgende mini aan koop zal zeker weer bij linkerbaan zijn !!! Iedereen die een mini wil gaan aanschaffen zal ik zeker aanraden om eens een bezoek te gaan brengen bij Daan !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een ontzettend leuk en spontaan contact met Daan Smit gehad, niets was teveel gevraagd en hadden vanaf het eerste moment een goede klik. Over de prijs hebben we niet eens hoeven te onderhandelen, was gelijk scherp en eerlijk en daar houden wij van!\r\nFaire deal en ook nog eens de mooiste MINI van Nederland aan overgehouden, niets dan lof!\r\nWij zouden Linkerbaan aan iedereen kunnen aanbevelen.\r\nSucces verder Daan met je prachtige onderneming!\r\nFam. Kwakman

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net bedrijf, verstand van zaken. Nette inruil prijs gehad voor mijn auto. Ik zou er zo weer een auto kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweede auto aangeschaft bij Linkerbaan. Dit keer een auto naar mijn eigen keuze die ze geimporteerd hebben uit Duitsland. Nette en frequente communicatie gedurende het process en top service (bv aflevering zeer vroeg op een zaterdagochtend).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en deskundigheid. vind een waardering van een 10 wat overdreven vandaar een 9. maar onze ervaring is zeer positief. Goede inruilprijs gehad voor de oude auto en ook de aankoopprijs van onze cooper S was heel redelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in het verleden al enkele mini’s gehad en was daar erg tevreden over. Toen overgestapt op grotere auto’s van een ander merk omdat de auto een paardentrailer moest kunnen trekken. Ik miste het sportieve rijden van een mini en kwam er achter dat de countryman met 4 wiel aandrijving 1500 kg mag trekken. Om een lang verhaal kort te maken: ik ben bij Linkerbaan terecht gekomen en heb daar een prachtige countryman Cooper S All4 gevonden en gekocht, die inmiddels netjes door Daan is afgeleverd.\r\nDaan is zeer betrokken bij zijn klanten en zijn auto’s en het Is plezierig zaken doen met hem.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een verademing! Linkerbaan is geen standaard autodealer. Creatief, persoonlijk, top kwaliteit en prachtige auto\'s. We hebben twee auto\'s binnen 1 maand bij Linkerbaan gekocht en zijn super tevreden. Kan iedereen aanbevelen een kijkje bij Daan te nemen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een bijzondere MINI, in dat geval hoef je bij Daan niet lang te zoeken. Met een transparant verkoopproces en een nette inruilprijs was de deal snel rond. No-nonsens, persoonlijk contact en passie voor zijn onderneming is wat Daan onderscheidend maakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin mei een Mini Cooper S gekocht bij Linkerbaan. Daan is een vriendelijke jonge kerel, die er alles aan doet om de auto in top staat aan je af te leveren. Er waren na aflevering nog een paar kleine puntjes en die heeft hij keurig laten verhelpen bij Tyrepoint in Zwolle.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, Daan is zeer vriendelijk, neemt de tijd voor je, ontvangst en behandeling is persoonlijk en prettig. Ook als je na de koop nog vragen hebt, word je vriendelijk en kundig te woord gestaan en geholpen. Zijn assortiment is bijzonder, de kers op de taart!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In april 2018 was het na 6 jaar tijd om op zoek te gaan naar een andere auto. Het moest iets unieks en iets anders zijn. Al snel kwam ik bij Daan van linkerbaan uit. Na gebeld te hebben gaf Daan aan dat de auto over een half uur al klaar zou staan voor een proefrit. Ik was voor de proefrit al verkocht. Na een goede prijs voor mijn VW High up! te hebben gekregen was de deal snel rond. En toen was het zo ver; de aflevering: daar stond mijn nieuwe auto. Een Abarth in de kleur Campovolo Grigio. \r\nNa een jaar en net nadat mijn extra bijgekochte verzekering was afgelopen gaf het panoramisch dak een storing. Na gebeld te hebben met Daan kon ik al snel bij zijn dealer terecht. Allemaal top geregeld en een super ervaring bij Daan van Linkerbaan. Thanks Daan! 🤛🏼 groet Oliver

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima geregeld. Fijn sfeer en prachtige auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren op zoek naar een gebruikte BMW i3 op marktplaats. Na wat omzwervingen zijn we bij linkerbaan terecht gekomen. Het eerste contact met Daan en het bekijken van de auto was prettig. Onze vervolgafspraak om een testrit te maken verliep ook goed. Daan is op ons overgekomen als een betrouwbare partner en onderhandelaar waardoor wij besloten hebben de auto te kopen. Ook het ophalen en het afhandelen van onze aankoop was prettig. Wij bevelen Linkerbaan ten zeerste aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een MINI Cooper gekocht bij Linkerbaan. Ik wist wat ik wou hebben en Daan heeft snel en vakkundig geleverd. Het aankoopproces van mijn auto heb ik van het begin tot het eind als zeer prettig ervaren. Een heel direct en eerlijk contact gehad met Daan: zo behoort het te zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo wil je een gebruikte auto kopen! Fantastische ervaring met Daan van Linkerbaan. Goede inruil mogen ontvangen na het sturen van foto\'s via Whatsapp. Geen gedoe en moeilijke onderhandeling maar wel uitstekende service.