top bedrijf ruime keus en goede service !!!

Keurig bedrijf, klantvriendelijk en zeer ruime keus. Goed geadviseerd en nemen uitgebreid te tijd voor je. Bij aflevering van onze prachtig gepoeste mini goede uitleg en een heerlijke taart gekregen. Wij zijn erg blij met onze aankoop . Bedank Daan en medewerkers .

Voor de echte MINI liefhebber

Super blij met mijn MINI Countryman, gekocht bij Linkerbaan. Daarbij mijn vorige MINI ingeruild en prima geholpen door Daan. Er staan daar de mooiste MINI's in alle modellen. Linkerbaan zeker de moeite waard als je dus een MINI zoekt. Ik kom zeker terug als ik weer aan een andere MINI toe ben.

Prachtige aankoop gedaan bij linkerbaan en tevens een fijne koopervaring bij Daan

Een prachtige mini countryman john cooper works gekocht voor een mooie prijs. Snel en vakkundig geholpen door Daan . Goede aftersales en iemand met passie voor mooie auto's.

Verwachtingen overtroffen.

Bij Linkerbaan de perfecte JCW gevonden. Even uitmuntend als onze nieuwe wagen was de service die wij hebben ervaren. Op een zeer persoonlijke manier nam Daan ons mee door het proces. Niks was teveel gevraagd. Zelfs na aanschaf had Daan de nodige verassingen voor ons in petto. Kortom, een absolute aanrader!

Van, voor en door een liefhebber

Na een warm welkom door Daan met een zwarte JCW die al startklaar voor ons stond. Na de rit on het genot van een bak koffie nog even na gepraat en naar de andere auto's gekeken die in de zaak stonden. Uiteindelijk zijn we toch voor een Rebel Green JCW gegaan. Zonder proefrit gekocht en na een week opgehaald. Dik tevreden met de auto en fijne communicatie met Linkerbaan.

Echte mini liefhebber die mooie exemplaren sorteert en die verkoopt met passie en kwaliteit.

Ik heb bij Daan een super mooie Countryman gekocht die Daan zelf eerst nog geperfectioneerd heeft terwijl hij al alle mogelijke opties had. Onderhandelingen gingen open en eerlijk. Service was tevens perfect. Kleine velg schade werd ook nog op eigen initiatief weggewerkt voordat Daan de auto in Groningen bij mij thuis afleverde. En zonder extra kosten. Top! Ook de na-service was goed. Ik had nog wat extra wensen die Daan gewoon voor mij regelde. Koffie staat altijd klaar en even Mini sfeer proeven bij Daan kan altijd! Bedankt en succes met je mooie bedrijf. Groet, Jan-Willem

Top auto en fijne service

Na een zoektocht van maanden, heb ik mijn MINI gevonden bij Linkerbaan. Daan is erg toegankelijk en heeft me goed geholpen. Vorige week mocht ik mijn MINI ophalen en hij zag er uit als nieuw. Daan maakte er nog een feestelijk momentje van. Erg leuk :) De MINI rijdt heerlijk. Ik ben meer dan tevreden.

Top bedrijf

Top bedrijf! Mooie auto’s!

Uitstekende ervaring

We hebben een Mini Countryman JWC gekocht wat een fantastische auto is. Linkerbaan heeft hem keurig bij ons voor de deur afgeleverd.

Heel goed en vriendelijk geholpen door Daan

Het kopen van onze Mini bij Linkerbaan was een erg positieve ervaring. Daan nam uitgebreid de tijd voor ons, lichtte ons goed voor en de auto stond klaar voor een proefrit. Ook de afhandeling was keurig. Zeker een aanrader!

Fijn bedrijf, makkelijke communicatie en prachtige auto’s

Communicatie ging erg prettig, mooi bedrijf met prachtige auto’s. Super blij met de Mini Clubman. Verwachtingen meer dan waargemaakt. Kom hier zeker nog eens terug.

Fantastisch!

Gisteren mijn Mini JCW opgehaald bij Linkerbaan. Auto ziet er top uit en rijdt fantastisch. Daan is een enorme Mini liefhebber en dat is aan alles te merken. Daan is vriendelijk, professioneel en de communicatie verliep vlekkeloos. Ben je op zoek naar een bijzondere Mini, aarzel niet om een bezoek te brengen aan Linkerbaan!

Fantastisch!

Geen standaard dealer, maar top dealer! Daan is meer dan behulpzaam en vriendelijk. Alles pico bello afgeleverd met extraatje! Voor de volgende Mini kom ik zeer zeker terug bij Linkerbaan! Dank voor de goede zorgen en ervaring!

Topbedrijf

In één woord: een topbedrijf. Persoonlijke benadering, een mooi assortiment, Daan neemt de tijd voor je en communiceert snel en duidelijk. Een bedrijf door en voor liefhebbers. Wij komen over een paar jaar zeker terug!

Door autoliefhebbers voor autoliefhebbers

Bij Linkerbaan staan heel veel prachtige en kostbare auto's, ons budget was wat kleiner voor een 2e auto maar ook dan is de klant koning. Een auto gaat pas de deur uit wanneer hij Linkerbaan waardig is! Daan is een autoliefhebber, hij begrijpt heel goed hoe andere autoliefhebbers denken en wat ze belangrijk vinden. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder zo ervaren heb bij een autobedrijf.

Heel blij met mijn nieuwe Mini

Via Autoscout24 bij Linkerbaan terecht gekomen omdat daar de auto van mijn dromen stond. Vanwege werk waren we niet in staat om snel te kunnen gaan kijken. Daan was zo vriendelijk om hem voor ons te reserveren. Gezien de afstand was het ook erg prettig dat we hem gelijk mee konden nemen. Ik ben dolgelukkig met dit bijzondere exemplaar !!!.

Fijn bedrijf met nette auto's waar je als klant thuis voelt.

Een mooie Mini Cooper S 5 deurs gekocht bij Linkerbaan. Hierbij een auto ingeruild waar we een realistische prijs voor gekregen hebben. Geen verassingen achteraf en de afspraken worden netjes nagekomen. Zoek je een mooie jong gebruikte Mini, dan zou ik zeker contact opnemen met Linkerbaan.

Ook wij zijn geslaagd bij Linkerbaan voor een hele mooie Mini Countryman. Goed en vriendelijk door Daan geholpen met een hele leuke aflevering van de auto.

Eerlijk met een goed verhaal

Wij hebben Daan als prettig professioneel, zakelijk en zeker als iemand met een persoonlijke touch ervaren! Mochten wij voor een andere MINI willen gaan, komen wij zeker bij hen! Daan, dank voor de attentie en veel succes gewenst!

Geweldige service Top goozer En altijd leuke auto’s staan

Super mini en top service !!!

Via internet bij Linkerbaan terecht gekomen, wat een mooie showroom en wat werden we goed geholpen. Top service en met een hele mooie Mini verder tevreden naar huis. Thanx Daan voor de lekkere taart en voor het afleveren van de nieuwe Mini !!!!! Komen zeker terug.....

Helemaal happy!

Ik was opzoek naar een mooie Clubman Cooper S automaat en deze vond ik bij Linkerbaan! Vanochtend deze prachtbak opgehaald en kreeg ook nog een lekker taartje mee, heel attent! Over paar jaar als deze Mini "opgereden" is ga ik zeker terug bij Daan om een nieuwe Mini uit te komen zoeken! Hij heeft namelijk dé tofste Mini's staan van NL ;-)

Verwachting waar gemaakt!

Wij waren op zoek naar een Countryman JCW in de kleur Enigmatic Black. Na wat rondgekeken te hebben kwamen we op de site van Linkerbaan! Met een interessant inruilvoorstel naar Zwolle gereden. Na een heerlijk bakje koffie was de deal snel gesloten. Daan...super bedankt voor de snelle aflevering net voor onze vakantie! Inmiddels bijna 2000km gereden en wij zijn er zeer tevreden mee!!

Super !

Daan heeft een passie voor Mini en daarom is het voor een Mini liefhebber heel prettig vertoeven bij de Linkerbaan. Alles wordt keurig geregeld en afspraak is afspraak. Het ophalen van je nieuwe Mini is ook een feestje. Ik zal de Linkerbaan zeker aanbevelen.

Attent, goede service, klantgericht

De service bij Linkerbaan is klantgericht, de verkoper is attent, handelt naar kunnen zo snel en effectief mogelijk, super service. Je merkt de liefde voor de unieke Mini’s.