Perfect!

Opzoek naar een ruimer alternatief voor een BMW M135ix. Gelukkig stonden er voldoende Mini Countryman en clubman klaar om getest te worden. Het meerdere malen testen van auto’s was geen probleem. In de showroom heerst informele huiselijke sfeer, echt top. Geen traditionele autoverkoop verhalen maar gewoon duidelijke taal. Ook de service was top, het inbouwen van cruisecontrol was geen probleem. Daarnaast kregen we de auto netjes afgeleverd met een volle tank.

Super fijn contact, correcte afhandeling, professioneel.

Wij zochten een jonge MINI Countryman SE. Daaan had er diverse staan, en dan komt het kiezen. Daan heeft ons hierbij perfect ondersteund en heel professioneel geholpen. Hij had alle tijd voor ons. Na een proef rit wisten we zeker dat deze het was. We hebben alles snel kunnen afwikkelen en reden na 1,5 uur weg met onze nieuwe aanwinst. Keep up the good work Daan!!! Zeker een aanrader, voor wie opzoek is naar een goede betrouwbare MINI!!

Superblij met onze hippe Clubman!

Prachtige auto en fijn contact met Daan, erg tevreden met de geboden service! Eerste kilometers in de auto hebben dit beeld nogmaals bevestigd, wij zijn er blij mee en kunnen dit anderen zeker aanbevelen.

Fantastisch!

Vanaf het moment dat ik de showroom binnen stapt omringd door de gaafste Mini's Weet je dat je hier je auto gaat vinden! Daan de eigenaar is een hele toffe gozer, samen aan de bar kan je over auto's blijven praten. Linkerbaan is een hele leuke dealer. Ik heb mijn droom Mini JCW bij Daan gekocht en ik kan het ieder ten zeerste aanraden om eens langs te gaan bij Linkerbaan in Zwolle.

Onderscheidend!

Een knusse showroom gevuld met prachtige modellen Mini's in alle soorten en maten. Een bar met lekkere bonen koffie. Twee vriendelijk kwispelende hondjes. En ontvangen door de enthousiaste en professionele eigenaar Daan. Goede service, vertrouwen en een persoonlijke sfeer! Een kleine miscommunicatie werd snel en met wederzijds welbevinden opgelost. En ik, na een geslaagde proefrit, de trotse eigenaresse van een cabrio Mini Cooper met de bijzondere kleur Lapis Blue en weinig gereden kilometers. Daar ga ik met plezier verandering in brengen!

Erg prettig

Was opzoek naar een goeie JCW voor de juiste prijs. Die had ik hier snel gevonden. Zowel de auto als de bijkomende service is erg goed dus zeker een aanrader om een keer te gaan kijken.

Topbedrijf

Alweer mijn 3e Mini die we bij Daan gekocht hebben. Het is wel duidelijk dat de eerste 2 goed bevallen zijn. Dit keer is het een Clubman Cooper S in British Racing Green. Veel positieve reakties ontvangen. Op naar de 4e ! Rob en Coby

Service op hoger niveau

Voor het eerst een elektrische auto gekocht en voor het eerst een Mini! Ben er heel blij, het is een mooi instapmodel voor elektrisch rijden. Ik was al een hele tijd op zoek en kwam bij Linkerbaan uit vanwege prijs, model, leeftijd en km stand van de auto. Linkerbaan is bovendien een leuk, professioneel en jong bedrijf waar service net op een hoger niveau ligt. Hier werken mensen met passie, verstand van zaken en klantgerichtheid.

Miniparadijs :)

We waren al een tijdje op zoek naar een mooie mini (hybride). We kwamen uiteindelijk bij de Linkerbaan terecht en hier hebben we zeker geen spijt van gehad. We zijn supervriendelijk ontvangen door Daan, in een ongedwongen en relaxte sfeer. Daan heeft een mooie showroom met supermooie mini's. Hij heeft voor ons de gewenste mini gezocht en gevonden. Dank je wel Daan! Groetjes Eddy & Ellen

Ik kwam voor 1 mini en heb er nu 2

Daan nam de tijd voor mij en met zijn mooie glimlach en humor heb ik er toch een extra voor mijn vrouw gehaald. Geen spijt!

Als Daans kennis en passie je nog niet over de streep hebben gehaald, dan ...

... doen het zijn twee harige assistentes het wel ;-) Toen ik Daan ruim twee jaar gelden heb ontmoet wist ik direct dat ik mijn volgende MINI bij hem zou kopen - de vraag was niet of, alleen wanneer. Dat hij een fun-factor-product heeft wordt duidelijk als je ooit een MINI hebt mogen rijden. Maar hij weet ook dat een product alleen niet voldoende is. Vertrouwen en engagement aangevuld met de kleine details die blijven plakken. Net een stapje meer…

Passie

Een hele fijne ervaring om bij linkerbaan een mini te kopen. Van begin tot eind. Met alleen maar mooie en goed onderhouden modellen laat Daan echt zien passie voor het vak te hebben. Grote complimenten, ga zo door!!

Eerste, maar zeker niet de laatste MINI

Mijn eerste mini en wat een top auto! Hij rijdt als nieuw en ik heb het volledige vertrouwen dat ik er zeer lang plezier van ga hebben. Totaal geen verkoopdruk , in tegendeel : rustig een kop koffie , proefritje maken , nog een proefritje en deal! Hier gaan we zeker in de toekomst weer heen als we toe zijn aan een andere/nieuwe mini. Ik zou zeggen als je opzoek bent naar een unieke , exclusieve mini dan ben je hier op het juiste adres!

Unieke MINI's en unieke service!

Voor de tweede keer door Daan geholpen, de eerste keer voor de import van een zelf gevonden MINI en de tweede keer een parel uit de voorraad van Linkerbaan gekocht. Daan weet zijn weg goed te vinden in de MINI wereld en kan veel vertellen met passie over de MINI's die hij heeft staan. 10 minuten in de proefrit was het al duidelijk aan de glimlach op mijn gezicht, die gaat mee naar huis! Zeker een aanrader voor de hardcore liefhebber maar ook voor de mensen die zoeken naar hun eerste mooie MINI.

Ik heb altijd een Mini gewild en eindelijk staat die sinds dit weekend voor de deur. Wij moesten nog een stuk terugrijden vanaf Zwolle naar Rotterdam, ik kan je vertellen was geen straf :) Ik heb er al zoveel plezier van! Met Daan was het ook prettig om zaken mee te doen. Top service en zoveel keuze aan mooie Mini’s in de showroom. Zeker een aanrader om een kijkje te nemen op de site of in de showroom. En het gebakje wat je meekrijgt is heerlijk!

Smulparadijs voor Mini-liefhebbers!

Alweer de 3e Mini naar volle tevredenheid bij Linkerbaan gekocht. Zoekopdracht gegeven welke perfect en snel uitgevoerd is door Daan. Zeer prettig zaken mee te doen, echt een aanbeveling!

Linkerbaan = MINI-heaven vol passie en fantastische service

Al van kleins af aan heb ik MINI’s onwijs leuk gevonden. En sinds vorige week staat er een pracht exemplaar op onze oprit. Vanuit Limburg naar MINI-heaven Linkerbaan in Zwolle gereden en vervolgens een grijze MINI Cooper S mee terug naar het zuiden genomen. Inclusief een overheerlijk taartje. Linkerbaan heeft een mooi assortiment speciale MINI’s staan waar eigenaar Daan vol passie over praat. Hij heeft verstand van zaken en biedt goede service. Een aanrader voor iedere MINI-fanaat!

Geweldig!!

Mijn tweede mini cabrio gekocht bij Daan! Ik kan mij in alle beoordelingen vinden! Eigenlijk is alles al geschreven! Betrouwbaar, goed advies en alle specifieke wensen kunnen gerealiseerd worden. Aflevering een feestje. Auto stond klaar onder een rode hoes en kregen een heerlijk taartje mee van de plaatselijke bakker. Kortom enorm blij met mij nieuwe Mini Cooper cabrio JWC! Ik zeg, ben je op zoek naar een unieke mini kom naar Daan Linkerbaan! Onze ervaring is top!

Welkom in het mini paradijs voor de echte liefhebber!

Absoluut de beste aankoop ervaring tot nu toe! Alleen maar gave mini’s voor de echte liefhebbers! Eerlijk, oprecht en een goede service! Ik zou zeker terug keren in de toekomst!

Fantastisch

Bij Linkerbaan stap je de ‘mini heaven’ binnen. Daan zorgt altijd voor een top aanbod unieke mini’s. Ik geniet nog elke dag van mijn Mini Cooper S en denk vaak terug aan de fijne aankoopervaring. Bij Daan is de klant koning. Vooral het contact heb ik als zeer prettig ervaren. Ook na aankoop staat Daan altijd voor je klaar!

Liefhebber die van auto kopen een feestje maakt

We waren op zoek naar Mini 5 deurs of Clubman. Met Daan contact gehad en een afspraak gemaakt om eens te komen kijken. Allereerst wat een geweldige ontvangst in een superleuke zaak. Je ziet direct dat je te maken hebt met een liefhebber. Voor Mini liefhebbers die iets speciaals zoeken is het dan ook alsof je een snoepwinkel binnenloopt. Na een leuk gesprek een proefrit gemaakt in een Clubman. Wel een "iets" snellere dan we zelf op het oog hadden maar dat is alleen maar leuker. Na de proefrit waren we om, het moest een Clubman Cooper S worden. Met Daan hebben we de diverse wensen doorgenomen want op dat moment had hij er geen staan. Diezelfde week, wij waren in de buurt op vakantie, een berichtje van Daan. Hij had een auto binnengekregen die wel eens wat voor ons kon zijn. Veel app contact gehad met Daan en een afspraak gemaakt om te komen rijden. Na het rijden was de deal zo gesloten. Verder zijn specifieke wensen bij Daan niets teveel. Wij wilden wat rode accenten en dat heeft Daan super geregeld. Aflevering was wederom een feestje. Auto stond klaar onder een rode hoes, heerlijke koffie en taart. Kortom, wij zijn superblij met onze Mini en wanneer de tijd komt dat er een opvolger moet komen weten wij waar we heen gaan!

Linkerbaan is de leukste winkel waar ik ooit geweest ben. De keuze is reuze en Daan is een heel relaxte gozer die weet waar hij het over heeft. Erg leuk vond ik dat de JWC bij aflevering onder een rood kleed stond. Alle instellingen had Daan al op mij ingesteld, en als laatste koppelde hij ook nog even de telefoon met het systeem. Oh ja, nog bedankt voor de foto van de Mini die in m’n postbus lag.

Top service! Zeker een aanrader!

Op aanraden eens een kijkje gaan nemen bij Linkerbaan in Zwolle. Er stond een prachtige MINI JCW vol opties klaar voor een proefrit! Daan nam uitgebreid de tijd voor ons, lichtte ons goed voor en de auto stond klaar voor een proefrit. Ook de afhandeling was keurig conform afspraken. Daarnaast vonden wij de aflevering ook helemaal top waar even ruim de tijd voor werd genomen! Zeker een aanrader!

Wat een mooie beleving!

Opzoek naar een mooie Mini cabrio kwamen wij bij Linkerbaan terecht. Vanwege de corona-regels vooraf een afspraak gemaakt voor het bezichtigen van de auto. Bij aankomst staat Daan je netjes te woord. Je merkt gelijk dat hij een liefhebber van Mini is. Geen opdringerige verkoop. De deal was vrij snel gesloten en binnen enkele dagen kon ik met mijn vrouw haar nieuwe auto ophalen. Een auto kopen bij linkerbaan is niet alleen een auto kopen, maar het is een beleving! Fantastisch hoe hij dit doet. De aanloop naar het moment dat je de Mini in ontvangst neemt tot de nazorg. Overal is goed over nagedacht! Als je opzoek bent naar een unieke, en goede Mini dan ben je bij Linkerbaan aan het juiste adres! Onze ervaring is Top!

Heel fijn contact

Het kopen van onze eerste mini is een fantastische ervaring geweest bij Linkerbaan Zeer klantvriendelijk Relaxte sfeer Goede kennis van zaken Kortom we zullen deze garage bij iedereen aanbevelen