Top rijschool

In een keer geslaagd dankzei Ed! Ik kan Rijschool Kroonenburg iedereen aanbevelen. Bedankt voor de gezellige lessen Ed!

Super fijne rijschool!

In 2 keer geslaagd, maar altijd goede lessen gehad van Ed. Er wordt altijd goed gecommuniceerd en uitgelegd. Er word altijd naar je geluisterd wat ook heel fijn is! Bedankt voor alle rijlessen!

Super rijschool

In 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen, dankzij de beste rij instructeur Ed! Ik heb de lessen als heel prettig en leerzaam ervaren, en ben heel dankbaar voor alle hulp en feedback die ik door de maanden heen heb gekregen! Ik raad de rijschool zeker aan iedereen aan!!

fantastisch

Heel fijn gelest bij Ed en daardoor in 1x mijn rijbewijs gehaald. Ed is heel vriendelijk, duidelijk en rustig, hij geeft aan het einde van de les altijd feedback en de volgende les pak je die feedback weer op. Ik raad deze rijschool aan als je in 1x je rijbewijs zou willen halen

Top rijschool

Hele fijne lessen gehad met rijinstructeur Ed! Hij is heel geduldig en nam zeker de tijd voor me. Rijbewijs nu in de pocket dankzij hem! Raad deze rijschool zeker aan!

Gezellig en leerzaam lessen.

Niels geeft op een gezellige manier les. Je kan altijd een praatje maken met hem en ondertussen leer je heel snel hoe je veilig kan autorijden.

Lang erover gedaan maar een goeie rijschool

Heb er best een tijdje over gedaan voor mijn gevoel maar uiteindelijk wel geslaagd Niels is een strenge maar wel goeie instructeur en je moet er echt goed tegen kunnen daarnaast is Ed weer een hele rustige instructeur wat voor mij een stuk fijner was naast dat een goeie rijschool.

Geweldige ervaring bij deze rijschool! Na twee eerdere pogingen elders, voelde ik me hier echt goed voorbereid en ondersteund. Mijn instructeur Ed was vriendelijk en geduldig, waardoor ik me comfortabel voelde tijdens mijn lessen. Ed nam de tijd om mijn zwakke punten aan te pakken en gaf constructieve feedback. Het resultaat was dat ik eindelijk geslaagd ben. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een rijschool die niet alleen gericht is op het behalen van het rijbewijs, maar ook op het opbouwen van vertrouwen op de weg.

Super rijschool!!

Ben een paar dagen geleden in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs bij Rijschool Kroonenburg binnen 7 maanden! Ik was voordat ik begon erg nerveus om met rijlessen te beginnen, maar voelde me eigenlijk meteen al op mijn gemak bij Ed in de auto. Alles werd altijd rustig uitgelegd en er werd de tijd genomen om te werken aan dingen die je nog moeilijk vond, waardoor ik comfortabel achter het stuur zat. Ook de structuur van de lessen was erg fijn: je kan vooraf aan de les een stukje lezen in het boek om je voor te bereiden, je krijgt in de auto uitleg en feedback achteraf. Top rijschool en zeker een aanrader!

Hele goede rij instructeur heb veel geleerd in een korte tijd

Hele leuken tijd gehad legt alles goed en rustig uit en geeft je veel vertrouwen.

Ed is the best!

I drove for at least 26 year before I needed to get my Dutch driver's licence. Ed helped me to take away some bad habits and patiently taught me to drive safer and smoothly. I really recommend Ed!

Meest leerzame, gezellige & geduldige ervaring!

Door rijschool Kroonenburg heb ik mijn rijbewijs gehaald. Het heeft wat zweet en tranen gekost maar dat is het waard:) Niels te bedanken voor zijn wijze lessen, aanwijzingen, en jouw geduld met mij. Ik ben blij dat Niels mijn rijinstructeur was, anders had ik het nooit gehaald. Zeker aan te raden!! Groetjes, (De leukste leerling) Iris de Vré

In een keer geslaagd!

Ik heb les van Niels gehad. Niels deelt zijn wegervaring tijdens de lessen, waardoor je gewaarschuwd bent voor andere weggebruikers. Niels geeft je genoeg tips en trucs om naar je examen toe te werken. Hij geeft gedisciplineerd, rustig en kundig les. De ene leerling is de ander niet, bij mij werkt niet alles standaard... Gelukkig kwam alles goed en ben super blij met mijn rijbewijs!

Superfijne en leerzame lessen.

Hele vriendelijke instructeur waarvan ik superveel heb geleerd waardoor ik mijn examen in 1x gehaald had.

In één keer geslaagd!

Ik heb bij zowel Niels en Ed gelest en ben in één keer geslaagd voor het examen! Heel erg bedankt Rijschool Kroonenburg!!

Top rijschool in een keer geslaagd

Heb les gehad van etwin vriendelijke man en geeft goede aanwijzingen

Een aanrader

Na meermaals niet slagen ben ik veranderd van rijschool. Ik kwam bij niels en ed van kroonenburg en ben in 1x geslaagd.

Rijschool om aan te raden

Top rijschool. Ik heb bij Niels en Ed gelest en beide kunnen zeer goed lesgeven. Ze proberen zich zo goed mogelijk aan te passen aan wat voor jou het beste werkt, waardoor jij in in één keer kan slagen. Ik ben dan ook in 1 keer geslaagd. Zeker een aanrader als jij ook wilt gaan beginnen met rijlessen.

Gezellig

Ik vond het super gezellig in de auto en ben ik 1x geslaagd ondanks ik erg bang was in het begin en zelf bang was om te zakken werd er steeds tegen mij gezegd kom op je kan het wel en ik weet dat je het kan waardoor ik steeds zelf verzekerder werd. Ik heb een hele goeie ervaring gehad en raad deze rijschool zeker aan.

Erg positief

Na vele lessen (en stress) heb ik het eindelijk gehaald. Het was me niet gelukt zonder het geduld van Edwin en de rustige sfeer die hij met zich mee bracht. Daarnaast was hij ook erg flexibel en is er altijd actief met mij meegedacht. Ik heb het altijd erg gezellig gehad in de auto, bedankt :)

Beste rijschool omgeving Zaanstad!

Super fijne rijschool, ik heb les van Ed gehad. Hele rustige en aardige man die alles goed en duidelijk heeft uitgelegd. In 1 bij ze mogen slagen. Dikke aanrader!

GEWELDIG!!

Ik kan het nog steeds niet geloven, ik ben meteen in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs examen! Dit was zeker niet mogelijk geweest zonder de hulp van Niels! Ik had verschillende lessen op een andere school gevolgd, wat helaas niet voor mij werkte, en me erg onzeker maakte met de gedachte dat ik nooit mijn rijbewijs zou halen. Ik kreeg van mijn andere instructeur te horen, dat als ik ooit mijn examen zou gaan doen, zeker een faalangstexamen nodig zou hebben, omdat ik erg zenuwachtig was en het op die manier nooit zou halen. Niels wist mij het vertrouwen te geven dat ik JA zou slagen! Geen faalangstexamen nodig, met geduld en focus, streng als het moest, maar ook geduldig. Dankjewel Niels en Rijschool Kroonenburg!

In 1 keer geslaagd!!!

Heb vandaag in 1x m'n rijbewijs gehaald na slechts 30 lessen! Ed was mijn rij-instructeur, vond het heel prettig dat hij altijd rustig en vriendelijk was en de tijd nam om alle handelingen stap voor stap met mij door te nemen. Er wordt na elke les gekeken waarin je jezelf nog kan verbeteren, waar dan de volgende les aandacht aan wordt besteedt. Hierdoor gaat het tempo geleidelijk en worden de lessen op je eigen voortgang aangepast. Ze zijn ook flexibel met het inplannen van lessen. Elke week een uurtje rijden, en na 30 lessen dan meteen m'n rijbewijs gehaald. Ben heel positief over deze rijschool en wil hen ook erg bedanken voor de betrokkenheid, tips en leuke lessen! Voor iedereen een aanrader!

Goede lessen, relaxete instructeur.

Goede lessen, relaxete instructeur. In één keer geslaagd! Thanks Ed!

Geweldige rijschool

Een fantastische rijschool; ik heb hier met veel plezier rijlessen gevolgd waardoor ik goed heb leren rijden. Ed was een erg fijne instructeur met veel ervaring die me altijd goede feedback gaf waardoor ik steeds beter leerde rijden en ik daardoor op mijn 17e mijn rijbewijs heb kunnen halen. Absoluut een aanrader.

Over Rijschool Kroonenburg

Wil je graag beginnen met rijlessen voor je Rijbewijs B en zoek je een goede instructeur? Kies dan voor Rijschool Kroonenburg! Bij ons krijg je altijd les van dezelfde instructeur. Wij hebben maar één doel voor ogen; jou in 1 keer te laten slagen bij het CBR! Wanneer je je inschrijft bij Rijschool Kroonenburg horen we graag wat jouw wensen en behoeften zijn. Waar mogelijk houden we hier graag rekening mee. Onze lesauto de VW Polo is handgeschakeld, is voorzien van een groen milieulabel en heeft alles wat je mag verwachten: stuurbekrachtiging, navigatie, airco en uiteraard de juiste banden voor het seizoen. Onze auto is rookvrij.