Frank heeft me goed geholpen

Zeer professioneel. Help me om het snel te krijgen voor mijn werk.

Fijne rijschool

Altijd leuke en fijne lessen gehad, goed aangepast op mijn persoonlijke leerpunten, met veel evaluatie en goede uitleg. Rijschool Groen heeft echt een open sfeer, waardoor je zelf veel uit de lessen kunt halen.

Fijne rijschool

Lessen zijn makkelijk te plannen en kan ook nog vaak kort van te voren worden afgesproken. Tijdens de lessen zelf worden er steeds nieuwe dingen bijgepakt totdat je klaar bent voor het examen. hierdoor in 1x geslaagd

Erg fijne rijschool

Ik heb gekozen voor een uitgebreid pakket, omdat ik vaak last heb van examenvrees. Nordin neemt echt de tijd om alles goed uit leggen en om alle skills op examenniveau te krijgen. Ik ben uiteindelijk in 1x geslaagd en dat zonder dat ik veel vrees had voor het examen!

Super leuke rijschool!!

Ik heb een hele leuke tijd van lessen bij Rijschool Groen gehad. We hebben veel leuke dingen gedaan waaronder een fotoshoot voor de website. Nordin is en hele gezellige instructeur die altijd wel een oplossing verzint wanneer iets niet lukt. Erg professioneel. Ik ben erg blij dat ik hoor Rijschool Groen heb gekozen!

Top ervaring!

Door de leerzame en leuke lessen van Nordin ben ik in 1 keer geslaagd. Rijschool Groen is ook zeker een aanrader!

Echt top!

Ik ben echt super blij met de goed begeleide, persoonlijke rijlessen die ik van Nordin heb gehad. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik door de persoonlijke draai die gegeven werd aan de rijlessen in 1 keer heb kunnen slagen.

• Plannen afspraken

Persoonlijke en goede rijlessen.

Nordin is erg zorgvuldig. Hij zorgt ervoor dat je persoonlijke begeleiding krijgt en doet zijn best. Er wordt gekeken waar jij nog moeite mee hebt en welke dingen er al goed gaan. Tijdens de lessen wordt er geëvalueerd over de rijles. Dit is erg handig. Ik raad de rijschool zeker aan!

Heel fijn

Ze gaan goed in op hetgeen wat jij nodig hebt. Halen je overal op (buiten corona tijd). En regelen zelfs tripjes naar Rotterdam om jou dat ook eens mee te laten maken.

Super goed!

In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs met dank aan de leuke, gezellige en leerzame lessen van Nordin! Ik ben super blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en kan het dan ook iedereen aanraden.

Hele fijne rijschool

Bij Rijschool Groen wordt er gekeken naar wat jij nodig hebt om zo snel mogelijk veilig de weg op te kunnen. Ik heb les gehad van Nordin en alles werd duidelijk en rustig uitgelegd. De dingen die minder goed gingen werd weer meer tijd aan besteed, zodat ik alles goed beheersde voor mijn examen. De rijlessen met Nordin waren altijd nuttig, maar ook erg gezellig. Ik zou deze rijschool dan ook zeker aan iedereen aanbevelen.

• Plannen afspraken

Goede rijschool die persoonlijk is.

Ik vind rijschool groen erg proffesioneel in hoe ze te werk gaan, ze hebben een prettige manier van rijlessen inplannen en andere dingen als auto en hygiëne zijn goed op orde. Ik vind rijschool groen ook een rijschool die rekening houdt met iedere persoon als individu, je volgt geen standaard patroon wat op elke leerling wordt toegepast, maar er wordt gevraagd naar wat je zelf graag nog wilt doen in een les of wat je zelf beter/slechter vind gaan en hier wordt dan op ingespeeld. Al met al dus een hele goede rijschool die ik aan iedeen kan aanbevelen.

Perfect (;

Het is sowieso een van de beste rijscholen in NL Frank en Nordin, Allebij heel chill en leuk en aardig. Ik voelde me altijd veilig in de auto en zelf vertrouwd. Als je gewoon de beste in zeeland wilt zou ik gelijk naar Rijschool frank. Toppers Much love En ik zie jullien binnen kort voor mijn motor en voor mij aanhanger rijbewijs (;

• Plannen afspraken

Goede communicatie, leuke en leerzame lessen

Over de lessen wordt goed gecommuniceerd en zijn makkelijk te plannen. Er wordt op een vlotte manier door de leskaart heen gegaan en meer aandacht besteedt waar nodig. Het is gezellig, maar ook erg leerzaam.

• Plannen afspraken

Leerzame lessen duidelijke uitleg Hier mijn rijbewijs E achter B gehaald netjes begeleid duidelijke uitleg over wat je wel en niet moet doen gezellige rijinstructeur waar je mee kan laggen maar die ook serieus zocht dat je wat leert en steeds een stapje verder gaat voor rijvaardigheid

• Plannen afspraken

Rijschool groen. Zoals Nordin en Frank hebben mij erg goed geholpen, Ze hebben me goed voorbereid op me eindexamen. En alle moeilijke dingen makkelijker gemaakt voor mij als leerling. Zeker een aanrader om hier te lessen!

Toppie!

Heb het altijd gezellig gehad tijdens de lessen werd goed geholpen als het wat lastiger was. De instructie is goed te volgen. Super dus!

• Plannen afspraken

Ik heb les gehad van Frank en Nordin. Beide hebben enorm in mij geïnvesteerd met veel kennis, tips, begrip en bemoedegingen. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig. Ik kijk met veel plezier terug naar mijn rijles tijd.

• Plannen afspraken

leuke gezellige en goeie lessen

Altijd gezellig maar ook serieus zodat je alles goed kan leren. En erg flexibel kwa lessen enzo.

• Plannen afspraken

Top rijschool en instructeurs!

Instructeurs zijn beide zeer professioneel maar zorgen er ook voor dat je je zeer comfortabel voelt. Ze passen de lessen goed aan op de punten waar extra aandacht voor nodig is. Heb genoten van alle lessen.

• Plannen afspraken

Goede rijschool om te leren rijden en goede communicatie!

Makkelijk te communiceren over rijlessen en tijdens de rijles. Er wordt goed uitgelegd wat te doen in de auto en hoe je je aan het verkeer moet deelnemen.

Enorm tevreden

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad bij rijschool Groen. Beide heren geven uitstekende en persoonlijk aangepaste lessen en kijken goed naar wat jij nodig hebt. Veel rust en zelfvertrouwen tijdens het rijden opgebouwd met dank aan Frank en Nordin.

• Plannen afspraken

Een rijschool die je veel leert, met je meedenkt maar daarnaast ook erg gezellig is!

De lessen zijn niet alleen leerzaam, maar ook erg gezellig. Ik heb zowel bij Nordin als bij Frank gelest. Beide instructeurs stellen je op je gemak en er is altijd wel ruimte voor een lolletje. Ze luisteren goed naar je en als je ergens moeite mee hebt, zorgen ze ervoor dat er net zo lang wordt geoefend totdat je het onder de knie hebt. Ze denken met je mee en zullen er gegarandeerd voor zorgen dat je je rijbewijs haalt! Zelf was ik wel flink zenuwachtig voor mijn rijexamen, maar ook daarbij hebben ze me goed geholpen.

Leuk en leerzaam

Een gezzelligeen leerzame tijd.

• Plannen afspraken

Gezellige en leerzame lessen!

Ik heb zelf bij Nordin gelest. Het is altijd gezellig, maar hij weet ook streng te zijn wanneer het hoort. Leert je op een fijne en rustige manier alles, en stel iets lukt niet (parkeren bv..) worden daar genoeg lessen aan besteed tot je een pro bent :).