Leuk en leerzaam in één!

Bij de lessen leerde ik snel, kreeg ik goede feedback waar we ook aan gingen werken, en was het daarnaast altijd leuk!

• Plannen afspraken

Ik vond het fijn op de manier hoe er les wordt gegeven.

Ik vond het fijn hoe de lessen werden gegeven, met duidelijke uitleg.

Super rijschool!

Gezellig, geduldig en een goede begeleiding

• Plannen afspraken

Super gezellig en tegelijkertijd een goeie en ervaren instructeur. Ik rijd rijschool Groen aan iedereen aan die wenst een rijbewijs te halen!

Prettige rijlessen gehad

De 1,5 jaar die ik heb gelest heb ik als prettig ervaren. Vriendelijke en professionele rijinstructeur die je echt wilt helpen met het leren autorijden.

Leerzaam en gezellig

Goede lessen, duidelijke uitleg en een prettige sfeer.

Gezellig, leerzaam en nuttig

Gezellige en leerzame lessen

Super gezellig én leerzaam

Ik heb een tijdje gelest bij rijschool Groen, omdat ik maar mijn theorie niet haalde. Wat ik trouwens zelf deed en niet met de rijschool. Maar we hebben het gehaald hoor! Zo blij dat ik eindelijk een review mag schrijven. Bij rijschool Groen heb ik van beide instructeurs les gehad. Zowel van Frank, als Nordin. Allebei echte toppers! Super lief, leggen alles duidelijk uit (ook visueel), steunen je, veel begrip etc. Alles wat minder ging, werd gewoon aan gewerkt. Ze passen zich echt aan op je vaardigheden en groeicurve, want de ene leert snel, terwijl de ander daar meer tijd voor nodig heeft. In ieder geval... hartstikke goeie rijschool waar je je echt op je gemak voelt. Rijbewijs haal je sowieso als je hier lest.

• Plannen afspraken

een gezellige en leerzame ervaring

veel dingen geleerd op een goeie en gezellige manier!

Goed lessen

• Plannen afspraken

Uitstekende rijschool waar ik veel van heb geleerd.

Een hele goede ervaring gehad! Veel geleerd en een ontzettend fijne instructeur, waarmee je veel kan lachen.

• Plannen afspraken

Duidelijke les met genoeg uitleg en gezelligheid tussendoor

de dag begon vroeg, Beide nog even wakker worden met een rondje industrie. Toen de 'drukte van goes in.... Toch best spannend met zoon combinatie. Goede uitleg en instructies scheelt alles! Tijd was perfect ingepland genoeg tijd voor oefenen daar na aansluitend examen... Zenuwachtig is menselijk zeggen ze ;) Geslaagd! Bedankt frank!

Een prettige ervaring

Frank is vakkundig in zijn beroep en legt goed uit. Ook is hij bereid om mee te denken over een oplossing als een onderdeel voor jou niet zo goed lukt. Ook is hij geduldig als je wat meer tijd voor een bepaald onderdeel nodig hebt.

Zeer positief

Het is een goede rijschool en Frank ik een hele goede instructeur!

• Plannen afspraken

Een fijne, gezellige en leerzame ervaring

Er was nooit een druk van ik moet presteren. Het was altijd heel relaxed rijden en naast dat ook heel gezellig. Net of je met een vriend een rondje gaat rijden. Maar tegelijkertijd was het ook heel leerzaam, ik kon alles vragen en kreeg ook duidelijk antwoord.

Hele leuke rijschool!

Erg fijne lessen gevolgd bij rijschool Groen. Handig dat je met een app de lessen in kan plannen! Het was altijd heel gezellig in de auto. (:

Veilig, Milieuvriendelijk, Lachen, kortom gewoon doen

Top Rijschool, zit niet al teveel tijd tussen de lessen begin wel maar toen was Frank alleen dus krap met tijd. Later extra instructeur bijgekomen, en was er veel meer speling. Examen snel geregeld geen enkele problemen Frank bleef hier bovenop zitten, zodat zijn leerlingen snel konden afrijden. Had altijd zijn eigen programma maar je kon zelf ook wat inbrengen wat heel fijn is. Tijdens de rit ook altijd kunnen babbelen kon altijd wat kwijt of bespreken wat ook fijn is. Dus niet alleen maar een rij instructeur maar ook een maat erbij! Leerlingenapp ook continue bijgewerkt voor de voortgang. Corona: Meteen aangepast, veiligheid voorop. Als Frank 'omdat hij zo graag rijd' toch nog iets wou laten zien of voordoen, moet die stuur enz aanraken en maakt hij vervolgens weer alles even schoon, dus voor degene die erg bang zijn, niet bij Rijschool Groen. Auto is ook altijd schoon bij aanvang van de les en van te voren papierwerk invullen voor de veiligheid, dus niet alleen veilig op de weg maar op veilig voor de mens en uiteraard een voorraadje van mondkapjes.

• Plannen afspraken

Hele leuke en persoonlijke rijschool

Leuke rij-instructeur die precies weet wat beter kan maar ook hoe dat moet. Mooie auto waarmee flink te flexen valt maar ook goed mee te kunnen leren.

Erg fijne lesperiode gehad

Ik heb rijlessen gevolgd bij Frank. Een hele relaxte man, met humor en oprechte interesse. De auto is erg fijn en comfortabel. Ik heb mijn periode bij Rijschool Groen als erg leuk ervaren.

• Plannen afspraken

Leerzaam, leuk en ook heel gezellig.

Leuke tijd gehad met Kjeld!

Toprijschool

Lessen zijn gestructureerd.

Top rijschool👌

Zeer goede rijschool, altijd gezellig en als het nodig is ook serieus. Met veel plezier gereden👍

Heel prettig

Het is altijd heel gezellig geweest in de auto maar ik heb ook zeker elke les veel geleerd. Er word goed en rustig omgegaan met foutjes die ik maakte, maar er zat ook tempo in. Zodra mijn rijinstructeur het idee had dat ik klaar was voor mijn examen hebben we die ook direct ingepland, van rekken was geen spraak.

• Plannen afspraken

Altijd groen licht bij de stoplichten

Prefect !

Ik wist precies waar ik aan toe was! Hij draait er niet om heen en leert me wat ik moet leren. En geen onzin dingen om mij extra te laten betalen voor niets. Gewoon precies wat ik nodig had, niet meer en niet minder!