Fijne mensen om mee te handelen

Vader en zoon bij hun een goede formule van gastvrijheid en Koen met een goede garantie.

Fijne eerlijke mensen

Vertrouwd kopen, kwam binnen met een goed gevoel en ging weg met een prachtige Mercedes bus tegen een mooie prijs en met een goed gevoel. Wat wil je nog meer.

Best

Goed service,betrouwbaarheid

Alici

İslerinde gercekten profosyonel insanlar ve islerini severek yapiyorlar Ben sahsen sonderece mumnun kaldim ve cok cana yakinlar

Alles goed geregeld

Mooie wagen, goede informatie en uitstekende service. Ook nog hele fijne mensen. Heel blij met de nieuwe Renault Master!

Supper

Snel, duidelijk, professioneel, klantvriendelijk

zeer klant vriendelijk

Mijn ervaring is dat ik netjes en correct ben geholpen aan een andere bus, heldere uitleg en de bussen worden netjes afgeleverd.

Helemaal geweldig, professioneel en persoonlijk

Alles perfect gegaan, timing, flexibel, oude bus kunnen ruilen, enorm tevreden

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen

Zeer nette bus met een nette prijs en prima service. De bus heeft netjes een beurt gehad zodat je er weer een lange tijd tegen kan. Ook hebben ze op onze aanvraag ook een trekhaak geïnstalleerd tegen een zeer net tarief.

Goed en betrouwbaar bedrijf,komen afspraken na !

Zie boven

Betrouwbaar

Een vader/zoon bedrijf wat al 30 jaar bestaat. Prijs in verhouding tot hoe de bussen afgeleverd worden, is dik in orde. Verder no nonsense, duidelijke taal. Historie van de bus erbij. Mocht mijn eigen monteur vóor definitieve overname een grondige controle laten doen. Ik was op zoek naar een betrouwbaar en kleinschalig bedrijf om voor mij als startend ondernemer een grote uitgave te gaan doen. En dat heb ik bij Ronnie en Marco gevonden.

We hebben geen frikandel gekocht

Mooie bus gekocht. Gezellige eigenaren. 1 min puntje was geen worstenbroodje bij de koffie. Wij raden iedereen aan om hier een bus te kopen

Recht doorzee en degelijk

Vriendelijke geholpen. Degelijke bussen en een ze willen goed meedenken met de mogelijkheden. Gratis zonder te vragen hebben ze nog een extra sleutel laten bij maken.

Netjes en goed behandeld

Netjes en goed behandeld

Professioneel, meedenkend, gastvrij en service-gericht

Prettig zaken doen

Mooi familiebedrijf, blijft autohandel, maar op een prettige manier. Mooie aankoop gedaan!

Prima verkoper met goede service

Hier mijn renault master gekocht(voor ombouw naar camperbus) werd zeer netjes afgeleverd Vader en zoon zijn sympathieke mensen. Dus prima zaak

Ik heb een bus gekocht bij de heren super tevreden over hun goede service!

super

Vriendelijke onderhoud Mooie occasies degene die ik gezien waren , waren allemaal in perfecte conditie Heb voertuig gekocht voor gebruik in België alle documenten voor transit naar België waren in orde Albert

Ze maken waar wat ze beloven

Op zoek naar een Master L3H2 kreeg ik een advies om een bus ouder dan 5 jaar te kopen ivm de BPM. Binnen een week hadden ze een prachtige bus gevonden en ben ik nu een tevreden eigenaar

Goeie en snelle service en afspraak is afspraak!

Vriendelijk geholpen groeie service. alles was snel geregeld en afspraken worden goed nagekomen.

Goed bedrijf gerund door vader en zoon.

Nadat ik m'n "nieuwe" bedrijfsauto had gecheckt incl proefrit had ik m'n keuze snel gemaakt. Naar mijn idee, eerlijke en transparante autohandelaar. Komt afspraken na en weet ook snel te handelen voor de snelle beslisser. Ook inruil was snel en goed geregeld.

Komt afspraken na

Fijne auto dealer met hart voor hun werk

Auto Dealer Leenders zijn fijne mensen die hart hebben voor het werk dat ze doen en die serieus met hun vak bezig zijn. De bedrijfsbus werd in perfecte staat afgeleverd. je kunt aan alles merken dat auto Leenders betrokken is bij het werk en dat ze kwaliteit willen leveren.