Top, je vindt ze niet snel in de autohandel maar bij Leenders zijn ze eerlijk.

Anderhalve maand intensief gezocht naar een fatsoenlijke bedrijfsbus. Bij Leenders eentje gevonden voor een mooie prijs. Er waren wat kleine dingetjes aan, die ze mij meteen eerlijk vertelden. Deze dingetjes hebben ze allemaal goedkoop gefixt voor mij. Ook nog gratis 3 maanden garantie bij gekregen. Top service en vooral het feit dat deze mensen eerlijk hun geld willen verdienen sprak mij enorm aan. Goeie ervaring.

Zeer goede ervaring

Ze zijn zeer klantvriendelijk, ze denken mee en zijn flexibel. Ze hebben goede service en leveren alles netjes af. Kortom, alles was top geregeld. Ik zou mijn bus er zo weer kopen. Heren bedankt!

Geweldig bedrijf, nemen alle tijd, open en eerlijk, denken mee

Door hun specialisatie met deze bestelbusjes zijn ze erg kundig en weten waar ze het over hebben. Ze geven eerlijk advies en nemen de tijd voor je. Alles verliep soepel vanaf het eerste contact tot aan de aankoop. Geen verrassingen achteraf, garantie en keurige oplevering met veel service. De bus rijdt ook fantastisch!

Zeer goed en eerlijk bedrijf, vriendelijk personeel met meewerkende eigenaar. Staan altijd klaar voor hun klanten. Zeker een aanrader.

Top open eerlijk

Bedankt voor de mooie bus

Persoonlijk contact met een gedreven verkoper met verstand van zaken

Direct gebeld toen de auto op internet verscheen. Het was mogelijk de auto te reserveren tot de volgende dag 12;00 uur. Auto stond er als nieuw bij. Goede voorlichting en nette prijzen. En goede service.

Nette garage goede service en klantvriendelijk

Nette garage goede service en klantvriendelijk

Weer gelukkig

Altijd goede service vriendelijk en correct. Ik ben al diverse malen geslaagd met leuke auto’s met interessante prijzen. Goed bezig Ronny en Marco 👍🏻😁😁

Het bedrijft geeft vertrouwen

Zakelijk- rustig - vertrouwen-betrouwbaar

Juiste prijs-kwaliteit-service

Gedegen, duidelijk, geen poespas, eerlijke prijs/service

perfecte service

prettig geholpen, prachtige bus

Geweldig!

Ik ben ZEER trevreden over Leenders autos! Nette service, vriendelijk personeel, perfect afgeleverde auto, flexibel, behulpzaam, inruil mogelijk. Alles wat je nodig hebt als je opzoek bent naar een nette, goede betrouwbare auto. Toppers! Bedankt! m.v.g. Kelly Hoeks.

Super goed

Prettig snel en zeer tevreden

Ronnie en Marco superbedrijf ga zo door

auto Leenders is een goed bedrijf. ik had Marco mijn optie door gegeven van Opel Astra toen ze een Astra binnen kregen hebben ze mijn meteen gebeld voor een bezichtiging. Met Vriendelijke Groet, Marcel van Leuken

Super geholpen met goed advies

Super geholpen, kom er dan ook vaker omdat dit een garage is waar ze nog echt om de mensen geven en staan voor kwaliteit.

Vriendelijk, duidelijk en compleet

Vriendelijk naar de klant en een eerlijke dealer.

Ik heb goede ervaringen met leenders auto s ik heb er mijn tweede auto gekocht

Ik heb goede ervaringen met leenders auto s ik heb er mijn tweede auto gekocht

Ver boven verwachting!

Via marktplaats en telefonisch kochten wij een Renault Master. Volgens de verkoper in zeer nette staan. Maar goed, hebben al wat gekocht op afstand in ons leven en de keren dat het meeviel is op 1 hand te tellen. Toen kwamen wij aan in Son. De bus stond klaar en was zelfs netter dan de omschrijving van de verkoper. Bus was netjes en gepoetst, werd goed de tijd genomen voor uitleg, en aan kleine details als nette wieldoppen en een mat voorin was ook gedacht. Positief verrast. Leenders bedankt voor de auto welke erg goed bevalt.

Weer perfect geholpen

Wij waren op zoek naar een nieuwe auto, op maandag een bericht gestuurd en binnen een uur reactie. Er zou eind van de week iets binnen komen wat aan onze eisen voldeed. Zodra het voertuig binnen was kregen we meteen bericht en konden dezelfde avond nog gaan kijken. De auto was inderdaad exact wat we zochten. Tijdens de aankoop was men open en eerlijk over de historie van het voertuig. Ook kregen wij een marktconform bedrag terug voor onze oude auto. Al met al, beter kan het echt niet! Mijn complimenten!

Nette afhandeling

Na aankoop van de auto een prima service.

GEWELDIG

Ik ben koerier en koop al jaren mijn Opel combo's bij Leenders. Zeer betrouwbaar adres, perfecte wagens - laatste heb ik gereden met bijna geen problemen tot 470.00 km - geschikte prijs. Voordeel bij Leenders dat ik aangeef wanneer ik een andere zoek en hun dan op zoek gaan. Zij weten precies wat mijn wensen zijn en na enige tijd krijg ik een telefoontje dat ze er een gevonden hebben. Je gelooft het of niet: meestal is de deal gesloten zonder dat ik de auto gezien/gereden heb. Blindelings wederzijdse vertrouwen, super!

Goede service, en staan altijd voor je klaar.

Al jarenlang vaste klant en altijd tevreden over een andere aankoop van een auto (OPEL). Zeer vertrouwd en goede kennis van zaken. Bedankt Ronny & Marco.

Een verkoper die weet waar hij over praat!

We zijn heel blij met onze koop bij Leenders auto! De verkoper kwam zijn afspraken goed na en heeft gezorgd voor een "fijn eerlijke koop van een net onderhoudende auto" waar wij nu hopelijk heel veel veilige kilometers in rijden. Het enigste waar wij onze twijfels bij hebben is dat onze "inruil-auto" voor een te lage prijs is ingeruild; we waren een beetje overrompeld door onze snelle handeling en we wilden de nieuwe auto graag hebben.... maar dat heeft de verkoper dus goed gedaan die dus vanuit zijn kant goed gepraat heeft en ons heeft overtuigd.

Top bedrijf, alles op de puntjes en goed geregeld

Evraring, kort en krachtig zeer behulpzaam en klantvriendelijkheid een 10+. prima voorwaarden en staat open voor alles. Toppertje !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, vertrouwend, netjes.