Weer perfect geholpen

Wij waren op zoek naar een nieuwe auto, op maandag een bericht gestuurd en binnen een uur reactie. Er zou eind van de week iets binnen komen wat aan onze eisen voldeed. Zodra het voertuig binnen was kregen we meteen bericht en konden dezelfde avond nog gaan kijken. De auto was inderdaad exact wat we zochten. Tijdens de aankoop was men open en eerlijk over de historie van het voertuig. Ook kregen wij een marktconform bedrag terug voor onze oude auto. Al met al, beter kan het echt niet! Mijn complimenten!

Nette afhandeling

Na aankoop van de auto een prima service.

GEWELDIG

Ik ben koerier en koop al jaren mijn Opel combo's bij Leenders. Zeer betrouwbaar adres, perfecte wagens - laatste heb ik gereden met bijna geen problemen tot 470.00 km - geschikte prijs. Voordeel bij Leenders dat ik aangeef wanneer ik een andere zoek en hun dan op zoek gaan. Zij weten precies wat mijn wensen zijn en na enige tijd krijg ik een telefoontje dat ze er een gevonden hebben. Je gelooft het of niet: meestal is de deal gesloten zonder dat ik de auto gezien/gereden heb. Blindelings wederzijdse vertrouwen, super!

Goede service, en staan altijd voor je klaar.

Al jarenlang vaste klant en altijd tevreden over een andere aankoop van een auto (OPEL). Zeer vertrouwd en goede kennis van zaken. Bedankt Ronny & Marco.

Een verkoper die weet waar hij over praat!

We zijn heel blij met onze koop bij Leenders auto! De verkoper kwam zijn afspraken goed na en heeft gezorgd voor een "fijn eerlijke koop van een net onderhoudende auto" waar wij nu hopelijk heel veel veilige kilometers in rijden. Het enigste waar wij onze twijfels bij hebben is dat onze "inruil-auto" voor een te lage prijs is ingeruild; we waren een beetje overrompeld door onze snelle handeling en we wilden de nieuwe auto graag hebben.... maar dat heeft de verkoper dus goed gedaan die dus vanuit zijn kant goed gepraat heeft en ons heeft overtuigd.

Top bedrijf, alles op de puntjes en goed geregeld

Evraring, kort en krachtig zeer behulpzaam en klantvriendelijkheid een 10+. prima voorwaarden en staat open voor alles. Toppertje !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, vertrouwend, netjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaringen 3 auto\'s gekocht en in onderhoud. Erg mee denkend. Heel fijn!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf \r\nDeskundig en eerlijk \r\nGoede service klein probleempje met de auto gehad even gebeld mocht direct langskomen en het onderdeel direct besteld en kosteloos vervangen\r\nGewoon helemaal super zeker dat ik hier in de toekomst mijn volgende auto koop

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een maand geleden een auto gekocht. Mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon erg goed en komen hun afspraken netjes na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede afspraken snelle en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een 2dehandse auto gekocht. Ze waren eerlijk over de auto en ben blij dat ik de auto gekocht heb!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder hartelijke ontvangst en zeer prettig zakendoen.\r\nKomen afspraken na en gaan voor een duurzame relatie met hun klanten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke mensen, komen vertrouwd over. daarom had ik een goed gevoel bij het kopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn heel goed geholpen door vader en zoon leenders. Fijne betrouwbare mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed.