Positief verrassende ervaring

Met een kleine schade aangekomen bij de nieuwe bezetting van v/h Autoschade Schepenwijk, thans Autoschade De Hoop. Uitstekend geholpen door de manager Roelof, kreeg probleemloos een leenauto mee voor de minder als 10 kilometer die ik moest overbruggen. Daags daarna stond mijn auto weer klaar, niet alleen keurig hersteld, maar ook gewassen en van binnen schoongemaakt. Uitstekende service en ervaring dus!

Perfect afgehandeld

Schade door onbekende auto. Goed advies gekregen w.b.t. waarborgfonds. Schade daarna perfect hersteld.

perfect, zeker aan te bevelen

ik had geen leenauto nodig en ik werd keurig naar huis gebracht en mijn auto werd voor deur weer schoon afgeleverd. Erg vriendelijk te woord gestaan en op de hoogte gesteld van de reparatie. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke behandeling van de klant. Werknemers zijn aardig en eerlijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Klantvriendelijk en deskundig personeel en een goede service!

goede service, goed behandeld

Nadat ik schade had ontdekt aan mijn auto, zonder te weten wie dit had veroorzaakt, ben ik uitstekend geholpen door Autoschade De Hoop & zn uit Volendam. Binnen de kortste tijd was de schade gerepareerd en ik hoefde zelf niets te regelen met de verzekering.

Al jaren tevreden .Altijd vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Wij komen al jaren bij Autoschade de Hoop en zijn zeer tevreden over het team. Ze staan altijd voor ons klaar en de auto wordt weer als nieuw afgeleverd.