Prettig

Goede Morgen Garage Ploegh Mederwerkers, Gisteren langs geweest voor koop BMW X1. De onderhandelingen verliepen prettig. Wanneer gemaakte afspraken worden na gekomen waar ik alle vertrouwen in heb. Zoals verhelpen beschadigingen. up daten nav systeem en, op papier bevestigen 10.000km garantie, zal ik Garage Ploegh een dikke pluim geven. Vr Gr H.Timmerman

Altijd weer auto koopen

Vriendelijk en kompetent

Wat een prachtig bedrijf!

Met Sybryn gebeld en werd meteen geweldig geholpen! De auto stond klaar en na de proefrit konden we direct de deal sluiten. Prima en eerlijke vraagprijs en eerlijke inruilprijs. Ze handelen betrouwbaar en transparant.

Geweldige service

Je kunt er hele goede deals sluiten En een zeer betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk en kundig

Prima geholpen. Aardige jongen die er niet per se op uit is om te verkopen, maar die gewoon helpt. Enorm aanbod aan auto’s.

Een mooi bedrijf met uitstekende aanbod

Hanteren eerlijke prijzen. Je wordt goed geholpen.

Een betrouwbare garage waar je goed geholpen wordt

Een betrouwbare garage waar de tijd voor je genomen werd, ik heb proefritten gemaakt in 2 auto’s en twijfelde nog en kon later alsnog veranderen en kiezen voor de andere auto .

Eerst ervaring

De jongens van garage ploegh vriendelijk zijn en zijn hebt goede service !

Goed bedrijf met veel mooie occasions.

Auto, afhandeling en afspraken goed geregeld.

Leuke vlotte ervaring

We hebben een goede ervaring. Duidelijk to the point en no nonsens. En uiteindelijk een goede deal

Prettig geholpen

Uitgebreide informatie gehad

Op de Website zag ik een Fiat Panda bouwjaar 2020 Precies wat ik zocht na een proefrit en prettig geholpen door de verkoper heb ik tot koop besloten. tot nu toe zeer tevreden

Goed en no-nonsens

De verkoper in kwestie kwam op mij heel betrouwbaar en 'no-nonsens' over, wat ik erg prettig vond.

Snel geregeld en goed contact

Nadat ik een auto had gevonden die voldoet aan waar ik naar zocht, konden we een mooie regeling treffen.

Nette laagdrempelige vriendelijke klantbenadering.

Mooie nette en bijzondere auto’s. Vriendelijke mensen waar goed zaken mee te doen is. Zeker de moeite waard een keer rond te kijken!

Plezierig en informeel contact. Heel prettig zaken doen.

Professioneel.

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Denken met de klant mee

Heel goed te woord gestaan en geholpen door jullie medewerker.

Jullie medewerker dacht goed met ons mee.

Op een prettige manier zaken doen.

Op een prettige manier zaken gedaan met de heer Ploegh.

A

Fijne mensen en goeie hulp gekregen bij Garage Ploegh

Heel goed en professioneel geholpen.

Vriendelijke ontvangst. Bus voldeed aan de verwachtingen. Goede deal gemaakt

Super netjes geholpen en geen gladjakkers van verkopers.

Nadat ik de auto te koop zag staan eerst even telefonisch overleg gehad en daarna foto's gestuurd van de inruil auto. Gezien de grote afstand tussen mij en garage hebben we een inruil bedrag afgesproken en zijn we naar Friesland afgereisd om de auto verder te bezichtigen en proefrit te maken. Na de proefrit met Sybryn om de tafel en hebben we de koop rond gemaakt. Ik moet de auto nog ophalen als hij afleverings klaar is gemaakt. Al met al een zeer goed gevoel bij deze garage en verkoper.

Ervaring tot nu toe prima! Goede verkoper Net de auto gekocht, levering over 2 weken kan dan eigenlijk pas m’n mening geven . Heb goed vertrouwen in deze jongeman S. Pilat, de garage straalt ook veel vertrouwen uit.

My auoto my dream kocht ik bij Garage Ploeg haar team

Super te vreden geholpen en klantgericht met goede service.

Prima service.

Netjes ontvangen, net bedrijf, vriendelijke medewerkers, goede inruilprijs gekregen, deal snel gesloten.

Over Garage Ploegh

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, staan wij u graag te woord, om gebruik te maken van onze service. Mvg, Team Garage Ploegh 0512 - 36 12 51