Fijn ontvangst

Fijn persoonlijk ontvangen Nemen ruim de tijd voor je als klant. Uiteindelijk daar onze vervolg auto gekocht

Goede ervaring maar wat gebreke aan de auto.

Fijn dat ik mocht proefrijden zonder rijbewijs in te leveren en foto’s maken van rijbewijs. Bij de meeste autohandelaren is dat wel anders. Achteraf had de auto versleten ruitenwissers. Moest in de regen terug naar huis en had geen zicht en moest het doen met krassend geluid. De voorbanden waren ook versleten. Ik moet erbij zeggen dat ik niet goed heb opgelet. Toch bijzonder dat ze door de apk zijn gekomen. Ook balen dat er vocht in de koplampen zit maar dat kon ik pas zien toen ik thuis kwam en de lampen afkoelde. De auto had een prima prijs dus kan ermee leven.

Auto gehaald, werkte niet helemaal naar behoren. Iets met de cilinder en een ring. Zelf 0 vertand van auto's maar werd zonder problemen gerepareerd. De auto loopt naar behoren. Het is zeker een aanrader!

Een goede communicatie meedenkend mensen. 👍

👍😁

Zeer gastvrij, realistisch en niet opdringerig

Mooi bedrijf, veel aanbod, meedenken en prima koffie Ik heb een mooie twaddehâns aangeschaft

Aankoop Renault Mégane

Heb al een eerdere review geschreven. Kort en bondig: vriendelijk geholpen. Dat klopt ook. Zo ging het ook bij het ophalen van de auto. Enige minpuntje (en dat vind ik toch echt wel een puntje als je je goeie geld bij een garage brengt voor een 'nieuwe' auto): hij was niet gewassen! Bij thuiskomst dus maar zelf gedaan, binnen en buiten. Puntje van aandacht Garage Ploegh!

Ben niet slecht behandeld maar kan nou niet zeggen dat ik met alle egards behandeld ben...

Fijn dat ik een auto kwam kopen van 10K. Had het idee dat ik overal een beetje tussendoor kwam. De auto rijd goed hoor maar de minpuntjes worden moeizaam toegegeven en aangepakt. Na aanschaf aangegeven wat er nog iets mis mee/niet verholpen is, wordt je verwezen naar een e-mailformulier om het in te vullen "..en we bellen je wel zodra we plek hebben.." het lijkt wel of elke moeite alleen gedaan wordt als je het aangeeft en dan voelt het nog aan als nog moeizaam/ met tegenzin. Ik snap dat met de Kerst en N&J het allemaal wat langer duurt, Ondertussen zit ik nog te wachten en krijg ik niet het idee dat er vaart gemaakt wordt. Ik heb ook geen bevestiging van mijn mail ontvangen of zo. Al met al het gevoel dat als er een dikke BMW verkocht wordt (wat ook gebeurde) die wel voorrang. poetsbeurt en wel met alle egards behandeld wordt. Dat wordt tegengesproken dat het zo is maar ik zie wat ik zie en het gevoel en de nare nasmaak blijft. Na dat aangegeven te hebben wordt er alsnog niets mee gedaan. Beetje jammer allemaal...

Warm en hartelijk ontvangen en geholpen.

Prima en deskundig geholpen! We hebben dan ook een auto gekocht.

Goede ervaring tot dusver

Vriendelijke ontvangst en afwikkeling. Jammer dat de instructie vrij kort was. Daarnaast, en dat is lastiger, ontbrak de manuaal evenals de carga's.

Aanschaf Renault Mégane

Vriendelijk geholpen. Directe aanpak.

zeer goede service en fijn personeel

Heb hier eind november een Audi Q3 gekocht, en de verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam. Er was alleen weinig ruimte voor onderhandeling, maar de prijs van de auto was ook best scherp. Ook nadat in december bleek dat de accu van de auto zo goed als geen vermogen meer had, werd deze binnen garantie meteen vervangen.

Top bedrijf

Prettig onderhoud met de verkopers.

Op zoek naar een auto (hybrid) - veel keus, goed geinformeerde verkopers, die bovendien gelukkig de klant respecteren en absoluut geen druk uitoefenen om een auto perse te verkopen. Het was een koude zaterdag, helaas weinig plek om even rustig weer op temperatuur te komen. Alle auto's zien er uit 'om door een ringetje te halen', erg mooi en schoon.

Prima bevallen

Voor eerste keer om occasion en dat is prima bevallen met verkoper Sybryn.

Ruime keuze in auto's en prijzen!

Onlangs een voor ons nieuwe auto gekocht ..snelle levering..gastvrij en vriendelijk personeel

Top service

Had een probleempje met hendel van mijn tesla en dat heeft hij direct verholpen. Geweldig en een zeer tevreden klant!!!!!!!👍🎉

Vriendelijk en goed geholpen

Zeer vriendelijke verkopers. Goed geïnformeerd over de auto. Er is ook heel veel keuze uit modellen en merken.

in 1 woord TOP .

Keurig en correct behandeld en afgehandeld!!

Betrouwbaar en vriendelijk

Deze week een auto gekocht. Klein probleempje met de auto. En ondanks dat ik geen garantie had werd het wel naar alle tevredenheid opgelost!! Dit is dus service waar je wel blij van wordt!! Ik zou deze garage aan een ieder aanraden!! Mvg Marco de korte

Betrouwbaar, hoge kwaliteit, en klantvriendelijk zijn kernwaarden van de mannen ba Ploegh!

Zowel de afdeling verkoop als de werkplaats voldoen aan de beschreven kernwaarden. De occasions zijn van hoge kwaliteit, de werkplaats levert betrouwbaar werk en de mensen van garage Ploegh zijn erg klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Super vlotte service, klantvriendelijk

Opel Corsa gekocht, zoals besproken alles gerepareerd en vlot klaar! Super service en verstand van zaken!! Kortom, zeker aan te bevelen!

Doen wat ze zeggen!!

Ruime keuze, nemen de tijd, keurig afgeleverd!! Dank je wel mannen!!

Vakbedrijf met kennis van zaken

Zeer deskundig en prettig geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Door het ruime aanbod staat hier volgens mij altijd de auto die je zoekt. De moeite waard om voor naar het noorden van het land te rijden.

Geweldige service

Na de aanschaf van een Renault Mégane na 3 week een motorstoring en de motor ging in noodloop. Op zaterdag heen gereden de monteur/verkoper die gelukkig aanwezig was had het (bekende renault) probleem meteen gevonden. Hij wou dit ook meteen wel repareren en na 45 min was de auto weer klaar en zonder kosten! Echt top service!!

Komen na wat ze zeggen!

Keurige uitvoering van APK en onderhoud.

Over Garage Ploegh

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, staan wij u graag te woord, om gebruik te maken van onze service. Mvg, Team Garage Ploegh 0512 - 36 12 51