SUPER KLANTGERICHT EN EERLIJK !

Eerlijke verkoper, no nonsense en realistisch. Verkoopt goede nette eerlijke auto's en is heel transparant. Geen gladde verkooppraatjes maar what you see is what you get. Eerlijk over de auto, de historie, de prijs en hij verleende na aankoop een geweldige service toen er iets bleek te zijn met de auto (wat hij zelf ook niet wist). Loste het meteen keurig op. Ik kan een ieder dit autobedrijf aanraden juist omdat het een eerlijke, open en oprechte verkoper is die staat voor zijn zaak, zichzelf en zijn auto's.

Uitstekende service en professioneel

Uitstekende service en erg goed contact werd fijn op de hoogte gehouden van het klaar maken van mijn nieuwe auto. Absolute aanrader om heen te gaan. Edgar is een man die weet waar hij het over heeft.

Keurig bedrijf met ook aandacht voor de technische staat van de auto.

Niet alleen een mooie glimmende auto maar ook aandacht voor de technische staat en onderhoud. Prettig zaken gedaan en goede service na de koop.

Zeer vriendelijk en perfecte service

Aardig stuk gereden om auto te kopen, helaas na een week een distrubitieketting kapot. Contact gezocht en erg meedenkend in een oplossing. EK auto’s heeft auto opgehaald in Brabant met transport en de auto gerepareerd. Dit alles voor niks! Echt top service!

Top garage

Wij hebben daar een nette auto gekocht . Vriendelijke man , niet opdringerig . Vorige eigenaar had iets te veel uit de auto gehaald . Bandenwissel set . Maar dat heeft Edgar netjes geregeld. Nieuwe set opgestuurd naar mijn huis .

Zeer goede service

Afgelopen november heb ik een auto bij Edgar gekocht. Hij was altijd transparant over de plus- en minpunten van de auto. Achteraf bleek de dat binnenkant van de voorbanden versleten waren. Contact opgenomen met EK Auto's en we hebben samen de kosten gedeeld. Kortom, ik ben zeer tevreden over EK Auto's. Een stukje service die je hedendaags zelden nog ziet. - Mike

Zeer goed !

Heb een auto gekocht vorig jaar bij EK. Dit jaar dezelfde auto weer aan Edgar verkocht ! Vlotte, eerlijke afhandeling Betrouwbaar !

Betrouwbaar adres

Onlangs mijn VW voor een andere ingeruild. Edgar heeft niet heel veel, maar wel prima occasions staan, die op de website duidelijk getoond worden. Zowel inruilvoorstel als verkoopprijs waren redelijk dus de koop was snel geregeld. Communicatie was prettig, informatief en transparant, dit evenals de afhandeling bij inleveren inruiler en ontvangst nieuwe wagen. Na thuiskomst bleek een klein interieur onderdeeltje te ontbreken. Dit is adequaat en netjes opgelost. EK Auto's is zonder meer een aanrader en was de reis vanuit de randstad waard.

Dik in orde

BMW 320i gekocht in februari we hebben een aantal problemen met de auto gehad maar alles is netjes opgelost.Aanrader!

Eerlijke en transparante verkoop

Erg tevreden over het aankoopproces van onze Volvo bij EK auto's. Er is sprake van een eerlijke en transparante verkoop, no nonsense. De verkoper had verstand van zaken en was communicatief vaardig en vriendelijk. Tot aan de aflevering werd er goed gecommuniceerd over de voortgang.

Top service, vakkundig en betrouwbaar

Negen weken geleden heb ik bij EK Auto in Hoogeveen een prachtige auto gekocht. Online viel mij de goede reviews op en dat gaf toch een goed gevoel. De auto die wij online gezien hadden hebben wij gekocht. De auto werd top afgeleverd en alles was zoals afgesproken. Na 7 weken kreeg ik een foutmelding op het dashboard, toen ik contact opnam, werd ik vriendelijk te woord gestaan en mocht de auto bij hen brengen. Na technische inspectie bleek dat er een onderdeel vervangen moest worden. Het onderdeel werd door hen besteld en later vervangen en gecontroleerd. Kortom vakkundig gerepareerd. Toen ik om de rekening vroeg, zei hij:” Rekening? Nee hoor, dit is service van de zaak!”. Kijk, dit is service zoals het hoort, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. De auto is een plaatje om te zien, rijd geweldig en ik ben helemaal tevreden.

Heel mooi afgeleverde auto

Leuke eerlijke verkoper, nette occasions en alles goed en makkelijk geregeld. Eerlijk inruil voorstel gekregen dus was de beslissing voor mij ook makkelijk. Telefonisch goed bereikbaar en reageert ook snel via whats’app. Auto werd super netjes afgeleverd dus mocht ik ooit hier weer een auto tegenkomen die mij bevalt, dan kom ik terug. Ondanks dat het voor mij 170 km enkele reis is. Bedankt!

super goede service super bedrijf

september vorig jaar een ford fiesta gekocht prima auto. goede service ,Edgar neemt ook echt de tijd voor jou. vandaag een passat cc bij EK auto,s gekocht. echt super goed geholpen, Edgar staat echt voor goed service en garantie. een aanrader,

Zeer prettig

2 week geleden bij Edgar een auto gekocht. Nadat we de auto hadden gekocht. Bleek het waterhuis lek te zijn. Deze is keurig vervangen en gerepareerd. Goede en vriendelijke service. Wij kunnen EK auto's aanbevelen

Super goede service

Snelle en super goede service. Een aanrader.

Prima zaken gedaan

In Maart een Talisman gekocht. Een prima wagen waar ik elke dag nog met tevredenheid in rijdt.

Fijn geholpen bij aankoop auto, betrouwbaar,

Goed adres voor aankoop auto, betrouwbaar, prettig en komt alle afspraken na

Fijne afwikkeling en prima auto

Waren het snel eens over inruilprijs en prettig contact met Edgar

Erg goed geholpen,

Edgar was zeer vriendelijk en handelde de administratieve zaken goed af.

Maatwerk en service

Edgar is een man die je een eerlijk en goed advies geeft. Daarnaast houd hij woord en geeft een goede service. EK Auto’s is een uitstekend adres voor een betrouwbare aanschaf van uw volgende auto !

Erg goed!

Vorig jaar een auto bekeken, een golf 6. Daarna contact opgenomen met de eigenaar. Heel vriendelijk contact. De auto was precies zoals de foto's etc. Rijdt goed en geen problemen. Ben er mee naar Italië gereden!! Erg fijn zaken doen met dit eerlijke bedrijf! Aanrader!!

Je voelt je koning als klant

Een yongtimer volkswagenbus gekocht maar behandeld of je een nieuwe auto koopt Ondanks de matige bezetting bij de toeleveringsbedrijven , alles op alles zetten om het toch voor elkaar te krijgen

Zeer behulpzaam en snelle service

Een bus met dubbele cabine aangeschaft bij EK auto's. Gevraagd of het mogelijk was om isofix in de middelste stoel achterin in te bouwen. Er werd meteen actie ondernomen en het was zo geregeld. Vriendelijk, meedenkend en snel. Heeft altijd wel wat moois staan! Kortom, een dikke aanrader!

Gewoon top!

Contact verliep erg makkelijk, neemt altijd de telefoon op en ook de onderhandeling verliep erg prettig. Airco bleek bij de proefrit niet meer werkzaam, dit is netjes gerepareerd. Een week verder, en nog steeds dolblij met mijn nieuwe BMW. Bedankt Edgar!