Prima zaak

Zeer goede prijs kwaliteit , met kennis van zaken en betrouwbaar advies.

Altijd goede service

Altijd vriendelijk en goeie koffie. Kom er sowieso 2x per jaar voor de bandenwissel

Doen wat ze zeggen. Top

Vriendelijk personeel. Goede monteurs. Afneembare trekhaak laten monteren. Prima ervaring

Absoluut top

Ik kom al ruim 15 jaar bij Meijerink autobanden... altijd vriendelijk, professioneel advies, altijd ergens een oplossing voor en bovenal altijd een eerlijk advies gevend; is een band of velg nog prima, dan volgt een eerlijk antwoord. Altijd, en dat is een verademing binnen deze branche.. Wanneer je in de regio op zoek bent naar een goede en betrouwbare specialist voor banden en velgen, dan ben je hier echt aan het juiste adres !

Goed advies

Geven goed en reëel advies

Aanschaf van een auto.

Ik ben uiterst vriendelijk ontvangen. Goede service, en duidelijke afspraken.

Vakkundig advies

Vak kundig en betrouwbaar

Ik rij altijd weer tevreden en met een goed gevoel weg!

Ik ben al 6 jaar klant bij Meijerink, erg tevreden over de service! Van een wissewasje tot de grote klussen, ik word goed geholpen en kan hier tevens terecht voor eerlijk advies!

Snelle/duidelijke service bij aankoop

Auto gekocht, duidelijke afspraken en snelle service. Ben er met een goed gevoel weggereden met mijn nieuwe auto

Altijd uitstekende service

Ruim 10 jaar kom ik hier 2x per jaar banden wisselen. Advies en service zijn altijd eerlijk en goed. Ook onderhoud is hier prima. Kortom, een aanrader als je een professional zoekt met betrekking tot auto- en bandenservice.

Prima autobedrijf, komt afspraken keurig na !

Op een hele keurige wijze uitleg gekregen over de gekochte auto . Betrof een zeer nette auto uit Duitsland geïmporteerd. Alle Duitse dealer boekjes en historie van de auto werd bij de auto geleverd . Zeer tevreden over de afhandeling, wij bevelen zeker autobedrijf Meijering aan ! 👍😀

Auto gekocht en service was goed..

Wij hebben een auto gekocht bij meijerink auto en bandenservice. Heel klantvriendelijk en nemen echt de tijd voor je.

Perfect geholpen eerlijk en oprecht.

Perfect en oprecht

Echt super service en zeer vriendelijk!!!

Wat een top bedrijf!! Super goede service en ontzettende lieve mensen. Ze denken met je mee en komen altijd met een goede oplossing. Ik zou iedereen Meijerink aanraden!!!!

Mooie en betrouwbare auto's

Afgelopen maand bij Meijerink mijn Volkswagen up gekocht. Vanuit zuid holland een hele rit, maar zeker de moeite waard! De auto ziet er in het echt net zo uit als op de foto's. De onderhoudsgeschiedenis is bekend. Bij vragen wordt er snel gereageerd via whatsapp. Ik heb mijn vorige auto hier ingeruild. Toen ik eenmaal thuis was, kwam ik erachter dat mijn zonnebril nog in de auto lag. Deze hebben ze kostenloos opgestuurd! Al met al een nette en betrouwbare zaak, die ik zeker aanraad!

Super service en klantvriendelijk

Een aanrader om naartoe te gaan! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Of het nou voor een aankoop is of onderhoud, je wordt altijd eerlijk behandeld. Ik heb hier zeer goede ervaringen mee en zou iemand die een auto zoekt, of onderhoud/banden nodig heeft aanraden hier eens een bezoekje te brengen 😁

Vriendelijk personeel, en erg goed geholpen.

Gewoon Goed

Prettig zaken doen geen praatjes gewoon volgens afspraak.

Top service

Auto gekocht en prima service!

Perfect!

Goede service en correct in afspraken nakomen. Tijdens aankoop van de auto prima geinformeerd en duidelijke uitleg. Aanrader!

geweldig

Een auto gekocht en alles perfect afgehandeld . Jelmar grote klasse jullie hebben er een klant bij

Top kwaliteit

Goede kwaliteit auto. Netjes aan de afspraken gehouden.

Super geregeld

Auto aangekocht, staat was zoals omschreven in advertentie. Aardige man, denkt en werkt mee. Prima ervaring!

Eerlijk en direct

Wij werden na 2 uur rijden hartelijk ontvangen. Goede uitleg en informatie over de auto gekregen, aansluitend op ons gemak een proefrit mogen doen. De APK werd ook nog meteen voor ons gedaan. Snel en vriendelijk geholpen, en een leuke auto mee naar huis genomen

Wij hebben hier een Hyundai Atos uit 2008 gekocht. De verkoper Jelter (eigenaar)was zeer vriendelijk en correct in contact. Hij denkt met ons mee en komt je tegemoet waar hij kan. Heeft de auto correct afgeleverd zoals wij hadden afgesproken. Ik raad deze autobedrijf bij iedereen aan. Een garagebedrijf waar de service bij de klant voorop staat.