Super geregeld

Auto aangekocht, staat was zoals omschreven in advertentie. Aardige man, denkt en werkt mee. Prima ervaring!

Eerlijk en direct

Wij werden na 2 uur rijden hartelijk ontvangen. Goede uitleg en informatie over de auto gekregen, aansluitend op ons gemak een proefrit mogen doen. De APK werd ook nog meteen voor ons gedaan. Snel en vriendelijk geholpen, en een leuke auto mee naar huis genomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een Hyundai Atos uit 2008 gekocht.\r\nDe verkoper Jelter (eigenaar)was zeer vriendelijk en correct in contact. \r\nHij denkt met ons mee en komt je tegemoet waar hij kan.\r\nHeeft de auto correct afgeleverd zoals wij hadden afgesproken.\r\nIk raad deze autobedrijf bij iedereen aan.\r\nEen garagebedrijf waar de service bij de klant voorop staat. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer positief over dit bedrijf! Onlangs mijn auto hier gekocht. Nette auto, klantvriendelijk personeel en servicegericht personeel! Mijn auto had een \'klein probleem\' maar dit is zeer netjes afgehandeld! Al met al een prima bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open, vriendelijk, flexibel en sympathiek bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De klant wordt telefonisch op de hoogte houden, zodat er geen onnodige kosten ontstaan. Jammer, dat de APK keuring uitbesteed wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk, vakkundige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Meijerink Auto- en Bandenservice zijn zeer positief. Dit betreft zowel hun deskundige advies bij de aanschaf van nieuwe (winter)banden, hun vakbekwaamheid bij het oplossen van een technisch probleem met een bandenspanningssensor, alsmede hun prettige en flexibele opstelling bij het maken van afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette service.\r\nTevreden gevoel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om te beginnen een zeer prettige ervaring opgedaan in Losser bij Meijerink! Op zondag 3 febr reed ik tpevaliig door Losser en zag een leuke VW Polo staan.na enig onderhandelen ter plekke gekocht.de hele sfeer en gemoedelijkheid en de afhandeling en service is gewoon als erg prettig ervaren.zeer content en tevreden .Jelter bedankt­čĹŹ

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Meijerink Auto- en Bandenservice weet je als klant precies waar je aan toe bent. Is het nodig dat de banden van je auto vervangen moeten worden, dan krijg je dat advies. Wanneer het niet echt nodig is, zeggen ze eerlijk dat je er nog een tijd op door kunt rijden. Dit weet ik zeer te waarderen en blijf graag klant bij dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geregeld voor het huren van sneeuwkettingen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn uiterst vriendelijk en op goede wijze geholpen bij de aankoop en verwisselen van onze zomer- naar winterbanden/velgen. Wij zijn zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto naar tevredenheid gebalanceerd en uitgelijnd. Auto rijd weer super, Bedankt heren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In weer en wind staan ze voor je klaar!\r\nAfspraak is afspraak en bewezen degelijkheid
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zoekopdracht voor een gebruikte auto met kaders van prijsklasse, gereden kilometers en type doorgegeven. Binnen enkele weken werd er een prima voorstel gedaan en zijn tot Koop over gedaan. Zeer tevreden over de communicatie, advies en levering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en competent