Tevreden mijn auto gekocht

Heiky heeft de schade aan de auto netjes hersteld en alles is volgends afspraak gelopen. De auto stond op aflever dag mooi met balonnen klaar!

Mooie auto's voor een goede prijs

In maart een Audi A5 Cabrio gekocht. er waren wat problemen met de papieren, bij de keuring in België, maar allemaal netjes opgelost . Auto rijdt goed.

Zoals een bedrijf hoort te zijn!

Always Better Cars is een autobedrijf waar men hart voor zijn klant heeft… Net een Mercedes B-klasse gekocht. Alles wordt tot in de kleine puntjes geregeld. Alles wordt nagekomen en perfect afgeleverd. Niets is teveel en ouderwets betrouwbaar. Een regelrechte aanrader. Was echt een goede ervaring… Bedankt Heicky and crew!!! Groeten, Tom en Melanie

Heel tevreden

Als je opzoek bent naar een goeie mooie auto zeker een aanrader, ik ben goed geholpen en ben zeer tevreden

Superfijn geholpen!

Flexibel en meedenkend,dus zeer tevreden klant ben ik!!

Goede service Afspraken zijn nagekomen behulpzaam

MB A klasse gekocht, ik wou wat extra's op de auto en dat heeft Heiky snel voor me geregeld. Afspraak netjes na gekomen. Blij met de auto! Zeker een aanrader dit auto bedrijf!

Toppers

Goed geholpen. Vriendelijk te woord gestaan. Cayenne gekocht. Blij mee

Super goed met inkopen en inruil

Netjes en komt afspraken na keurige aflevering

Meedenken en afspraken nakomen

Voorafgaand aan de tuning van de Mercedes Benz B180, waar ik nog de nodige vragen over had, erg prettig en direct geholpen door Heiky. Het bedrijf komt zijn afspraken na, tevreden over het totale traject. Benieuwd ook naar de resultaten over een tijdje.

super !! vooral de service !

ik heb denk ik in 4 jaar tijd al zoon 11 autos gekocht bij Heiky ABC. zowel zakelijk als prive . altijd goede prijs en inruil , nette autos en zeer goede service . en als er eens iets is wat altijd kan natuurlijk wordt het meteen kostenloos opgelost met een goede leenauto erbij.

Vriendelijk personeel goed advies en geduldig!!

Na lang twijfelen (van uit onze kant) en diverse proefritjes te hebben gemaakt !! Bij diverse auto dealers.. uiteindelijk Bij ABC in Berlicum terecht gekomen. En waar wij normaliter wat terug houdende zijn betreft aanschaf auto's was onze indruk gelijk goed!! hadden denk ook niet beter kunnen treffen als Always Better Cars, mededoor dat (wat vaak niet gebeurd) ook na de aankoop van de auto een snel en eerlijke advies word gehanteerd!!! Eindelijk een bedrijf wat geen broodje aap verkoopt!! mvg, M.Beckers

Snel duidelijk en eerlijke service

bij aankoop van onze wagen een eerlijk en duidelijk advies gekregen!! En als extra puntje op locatie geleverd!! Betreft onderhoud een snelle service!.

Buiten gewoon goede service!

Nissan qashqai gekocht met garantie, helaas was de motor stuk gegaan. Heiky heeft mijn voertuig opgehaald en een vervangende voertuig geregeld. Nissan qashqai rijdt als een zonnetje weer. Mijn persoonlijke ervaring is positief omdat er duidelijk was gecommuniceerd hoelang het allemaal ging duren. Dames en heren, ABC heeft mooie, gave en goede auto's! Service is buiten gewoon top! ABC monteurs zijn echte vak deskundigen!

Eerlijk bedrijf komt afspraken na: goede service ook na de aankoop

5 weken na aankoop van een Audi 5 occasion bij ABC was er als gevolg van een gescheurde oliefilterdeksel lekkage opgetreden. Na overleg met ABC en de hoogte van de gemoeide reparatiekosten, kon ik de auto in de buurt laten repareren. De nota werd probleemloos vergoed door ABC. Klasse hoor! Een blijde klant uit Drenthe.

ambitieuse verkoper...

Vlot en ambitieus bedrijf...

Uitstekend!

Leuke mensen daar :)

Bijzonder fijn autobedrijf.

Zeer prettige ontvangst en gesprek om tot een goede deal te komen. Uitstekende snelle en bijzonder goede service. Bedankt!!!

Uitstekend geholpen, prima en eerlijk advies gekregen!

Fijne ervaring. Eerlijk advies gekregen en een eerlijke tegemoetkoming !

Een fijn bedrijf om binnen te lopen !

Een fijn bedrijf om binnen te lopen ! 2 weken geleden een Mercedes c350e gekocht , Naar een paar dagen kwam er een storing in de software . We belde op en er werd totaal niet moeilijk gedaan , kom maar brengen en we kijken er even naar ! We hadden hem zonder garantie gekocht , toen die klaar was vroegen we wat de kosten waren en het antwoord was SERVICE!!! Helemaal top . Een fijne bedrijf waar je met een goed gevoel de deur uitgaat .

Helemaal geweldig

Alles tot in de puntjes geregeld! Super uitleg en geduld!

professioneel bedrijf

CLS mercedes hier gekocht maar ik vond het allemaal een goede transactie. We werden prima ontvangen alle corona richtlijnen in achte genomen geen gladde praatjes gewoon eerlijk en echt een aardige verkoper. heb nu meer dan 300km op de auto gezet en geen enkel probleem. dit is echt mijn droomwagen en ik ben dankbaar

Ik ben erg tevreden over de Toyota Aygo die ik bij jullie kocht. Loopt als een zonnetje en werd heel netjes afgeleverd.

Prima, vriendelijk, snel

+ Prima + vriendelijk + snel in actie en reactie - Auto mag wel even uitgestofzuigd aangeleverd worden

Perfect geholpen

Super mooie auto gekocht en Alles prima geregeld.