Bijzonder fijn autobedrijf.

Zeer prettige ontvangst en gesprek om tot een goede deal te komen. Uitstekende snelle en bijzonder goede service. Bedankt!!!

Uitstekend geholpen, prima en eerlijk advies gekregen!

Fijne ervaring. Eerlijk advies gekregen en een eerlijke tegemoetkoming !

Een fijn bedrijf om binnen te lopen !

Een fijn bedrijf om binnen te lopen ! 2 weken geleden een Mercedes c350e gekocht , Naar een paar dagen kwam er een storing in de software . We belde op en er werd totaal niet moeilijk gedaan , kom maar brengen en we kijken er even naar ! We hadden hem zonder garantie gekocht , toen die klaar was vroegen we wat de kosten waren en het antwoord was SERVICE!!! Helemaal top . Een fijne bedrijf waar je met een goed gevoel de deur uitgaat .

Helemaal geweldig

Alles tot in de puntjes geregeld! Super uitleg en geduld!

professioneel bedrijf

CLS mercedes hier gekocht maar ik vond het allemaal een goede transactie. We werden prima ontvangen alle corona richtlijnen in achte genomen geen gladde praatjes gewoon eerlijk en echt een aardige verkoper. heb nu meer dan 300km op de auto gezet en geen enkel probleem. dit is echt mijn droomwagen en ik ben dankbaar

Ik ben erg tevreden over de Toyota Aygo die ik bij jullie kocht. Loopt als een zonnetje en werd heel netjes afgeleverd.

Prima, vriendelijk, snel

+ Prima + vriendelijk + snel in actie en reactie - Auto mag wel even uitgestofzuigd aangeleverd worden

Perfect geholpen

Super mooie auto gekocht en Alles prima geregeld.

goed geholpen

mooie zaak goed geholpen top auto gekocht !

Super geholpen bij ABC

Super geholpen in zowel de zoektocht naar mijn auto als nieuwe velgen ! Zeer tevreden

Uitstekend!

Eerlijk, hardwerkend bedrijf. Ondanks Covid restricties doen ze er alles aan om je vooruit te helpen en tegemoet te komen.. ook wanneer de verkoop eenmaal erop zit. Topservice!

gewoon fantastisch

Kundig, meedenkend eerlijk goede prijs/kwaliteit verhouding

Top service

1 en al top service met super kwaliteit!!!!

Transporter uit 2010 gekocht bleek achteraf het één en ander aan te mankeren waar zij niets aan konden doen je kunt helaas niet in de motor kijken Ze hebben de bus naar een vw dealer heen gebracht en daar zeiden ze dat de motor op was hij gebruikte veel olie moest dus een nieuwe motor in en werd maar gedeeltelijk vergoed door vw Dus zei Heiki we nemen de bus terug en je krijgt je geld weer terug Daar was ik erg blij mee Ik zou er daarom zo weer een auto kopen je word er netjes behandeld en de service is goed

Top bedrijf, BETROUWBAAR, zo als afgesproken ook alles gedaan. Top Bedankt Heiky