Top garage!!

Vriendelijke en kundige mensen. Je wordt snel geholpen en het service niveau is hoog. Ik bevel deze garage zeker aan bij vrienden en kennissen.

Vakmannen

Vakmannen, die altijd voor je klaar staan.

Uitstekende service!

Car34 levert uitstekende service. Binnen een half uur ontving ik al een reactie op mijn informatieverzoek en de uitgevoerde werkzaamheden zijn ook naar tevredenheid verlopen.

Niet 100% tevreden

Verkoop, is niet 100% transparant als het gaat om wel/ geen opties. Navigatie oude versie, geen windscherm aanwezig. Op basis van gestelde vertrouwen toch niet zo ver willen gaan in de onderhandeling, tenslotte moet ook daar geld worden verdiend. Echter een aanvullend orgineel windscherm is toch bijna 600,00 euro. Jammer, gemiste kans!

Ik ben goed tevreden over dit garagebedrijf.

Komt zijn afspraken na.

Komen afspreken na goed bedrijf

Word snel en netjes geholpen

Kundig en klantvriendelijk

Word altijd prima geholpen daar voor een schappelijke prijs.

uitstekend geregeld en mee denkend

Ben via een online advertentie terecht gekomen bij Car34 een BMW 1serie 116i M-sport met alle opties die ik zocht, Ik kon zelf niet meteen komen dus de auto vasthouden een paardagen is geen problemen. Meedenken over de financiering en aflevering perfect ook al kom je de auto pas een dikke maand later ophalen. Ik kom hier zeker terug voor mijn volgende auto.

Top!!

Alles perfect geregeld

Vlotte en snelle service, denken in oplossingen, communiceren duidelijk, goede prijs/kwaliteit verho

Bovenstaande zegt voldoende

Echt fijn

Vak kennis en super service

Snel en betrouwbaar

Snel een afspraak kunnen maken. Vriendelijke mensen, die ook de tijd voor je nemen. Groetjes v Kollenburg

Weer top geholpen!

100!

Meer dan goed!

Op zoek naar een andere auto kwamen we bij Sven terecht in Waalwijk, de auto was zoals beschreven en met de inruil kwamen we er ook vlot uit. De aflevering ook zoals verwacht, maar toch een kleine vervelende storing in de auto, die zicht in het gebruik openbaarde. Er kwam een vervangende auto thuis (top), en na een paar dagen werd de auto klaar gemeld. We kunnen er alleen maar heel tevreden over zijn, Car34!

Uitmuntend

Super fijn en vlot geholpen nadat mijn accu leeg was. Snel gehandeld na mijn telefoontje. Zeer tevreden!

Keurig bedrijf en correct in omgang

Via internet vond ik dit bedrijf om een peilsysteem in mijn auto te laten bouwen. Dat kon heel snel gebeuren. Vriendelijke mensen en het was snel en ook administratief goed geregeld.

klantgericht

betrouwbare afhandeling en zeer klantvriendelijk, top service.

Ervaren en deskundige mensen.

Klantvriendelijk

Bandenwissel in een woord prima

top service, auto gehaald en gebracht alles precies conform afspraak

Eindelijk weer eens een bedrijf waar alles klopt!

Na een tip van een kennis heb ik mijn trouwe BMW 528 F11 hier gebracht voor een probleem met vocht in de koplamp. Volgens mijn vorige serviceadres moest daar een compleet nieuwe unit (a €1500,-) in. Maar daar dachten ze bij Car34 toch iets anders over. Voor een hele schappelijke prijs, werd dit probleem vakkundig opgelost. En ik merkte dat ik, nadat ik de auto weer ophaalde, naar huis reed met een glimlach op mijn gezicht. Hier stond dus een monteur met verstand van zaken en de kennis en de wil om iets op te lossen, waarbij er ook aan mijn portemonnee gedacht werd. Na deze eerste ontmoeting heb ik mijn auto (en die van mijn vrouw) daar vervolgens voor de volgende onderhoudsbeurten ook gebracht. En daar geen spijt van gehad! Vorige week was het tijd voor een andere auto. Ook daar hebben ze me echt goed mee geholpen en waarbij ik uiteindelijk prima heb kunnen slagen. Kortom…ik vind dit een zeer goed voorbeeld van een klein bedrijf, met meerdere disciplines (verkoop/ aankoopadvies & service & werkplaats), gastvrij & gerund door twee enthousiaste vakmensen. En nou stop ik met complimenten geven, anders gaan jullie nog naast je schoenen lopen! Ga zo door boys!

Topservice!

Klantvriendelijk en fantastische service.

Snel geholpen

In een tijd waar het overal druk is met lange wachttijden was ik bij Car 34 binnen een week geholpen met nieuwe winterbanden tegen een voordelige prijs. Zeer vakkundig personeel en apparatuur.

Het vakmanschap is te ruiken!!

Enorm blij dat deze universele garage er in Waalwijk bij is gekomen. Volledig koppelbaar met de diverse merken met vakmensen aan het roer.