Een eerlijk bedrijf met een zeer meedenkend vermogen!

Geweldig! Betrouwbaar, netjes, komen afspraken na dit is echt een topper! Hebben onze camper in onderhoud en echt top! Ik zou ze zeker aanbevelen.

Altijd goede service!

Ik weet dat ik altijd terecht kan bij Car34. Ze zijn klantvriendelijk, eerlijk en leveren goed werk.

Snelle Sevice goed advies

Goede Sevice,schoon opgeruimde zaak om een woord top

Altijd top!

Altijd uitstekende service en vriendelijk. Niets op aan te merken.

Betrouwbaar en netjes

Snel, duidelijk & erg service-gericht.

Fantastisch bedrijf

Zeer klantvriendelijk en super service. Auto wordt voor de deur opgehaald en weer terug gebracht.

Goede en snelle service

Vriendelijk personeel.

Super service!

Super service en fantastisch geholpen!

Car34 betrouwbaar en fijne communicatie

Gisteren aangekochte Mercedes 180 opgehaald. Een week eerder gezien op marktplaats en direct gereageerd met verzoek tot contact. Na afspraak te hebben gemaakt naar Waalwijk voor een proefrit en een dag bedenktijd gevraagd wat oké was. Zichtbaar veel belangstelling op marktplaats voor deze auto maar geen enkele druk ervaren van Sven Car34. Uiterst correcte, oprechte eigenaar met verstand van zaken wat vertrouwd aan voelde . Ook de aflevering verliep op rolletjes waar de tijd werd genomen voor duidelijke uitleg van de gekochte auto. Beveel dit bedrijf dan ook zeker aan!

Prettige mensen, fijne service en eerlijk advies.

Altijd snel, goed en top klantenservice!!

Ik word altijd snel geholpen! Wat ik vooral heel belangrijk vind is de klantenservice en die kom je bij Car32 niet te kort! Alles wordt netjes en goed geregeld, denken mee en zorgen dat je altijd tevreden de deur uitloopt!! Top klasse!!

Uitstekende service!

Wij zijn zeer aangenaam ontvangen bij Car34. De aanwezige medewerker heeft ons op een hele fijne manier geholpen waarbij wij uiteindelijk met een goed gevoel een prachtige wagen hebben mogen kopen.

Behulpzaam, meedenkend,kundig

Behulpzaam, meedenkend,kundig

Prima!

Hele goede service, een telefoontje en alles weer keurig geregeld.

Net bedrijf

Je wordt hier netjes geholpen .

Snelle service en goed geholpen.

Eergisteren gebeld en 2 dagen later geholpen!!!

Snelle service en top monteur

Auto in de ochtend gebracht voor een APK en kleine beurt en ondanks de drukte, in de middag de auto weer terug. Bedankt weer!

klantvriendelijk en geweldig geholpen

Bij problemen wordt je snel geholpen of naar een passende oplossing gezocht.

Geen omkijken naar

Fijne service, auto wordt gehaald en gekeurd teruggebracht, top!

Uitstekende service voor een goede prijs

Monteur met veel ervaring die met zijn klanten meedenkt en alles doet om de klant te helpen.

Uittstekende onderhoudsbeurt.

Echt een aanrader!!

Altijd goede service! Goede communicatie! Car34 is gewoon de beste!

top

top geregeld

Kwaliteit

Goeie service,zeer vriendelijk. En een mooi net bedrijf