Klantgerichte benadering

Vriendelijk Meedenken Vakkundig en snel

Goeie afspraken Vriendelijk Altijd netjes behandeld

Snelle en perfecte service!!

Ben snel en professioneel geholpen.

Vriendelijke ontvangst en prima service !

Auto voor kleine servicebeurt gebracht. Snelle en prima service !

Goede uitleg

top

Snelle en fijne service

Weer fantastisch geholpen!

Weer netjes, fijn en kundig geholpen. Alle vertrouwen in deze garage.

Snel geregeld en mijn autootje rijd weer als nieuw!

Lang uitgesteld om onderhoud te doen. Voelde af en toe alsof ik nog een beetje moest bijtrappen. Nadat mijn accu het begeven had toch maar Car34 gebeld en dag later kan ik hem brengen. Wéér een dag later was alles al gefixt. kortom helemaal super!

Altijd topservice

Ze zijn bij Car34 altijd zeer klantgericht. Ze zijn aardig, reageren snel op berichten en leveren goed werk.

Snel en vakkundig geholpen

Fijne communicatie en no-nonsense. Goed snel en effectief geholpen

Prima service, ondersteuning en begeleiding.

Klantvriendelijk. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om vragen van de klant te beantwoorden en om wensen van de klant zo mogelijk te vervullen. De toelichting en uitleg bij het leveren van een auto is ruim afdoende. Al met al een prettige ervaring om met car34 zaken te doen.

Probleem snel opgelost, en vriendelijk tegen de klant.

Service, kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn uitstekend.

Bovenstaande zin zegt eigenlijk alles. Daar komt bij dat t.o.v. dealers een prijs wordt gerekend die in prima in verhouding staat tot de geleverde dienst.

Geweldige service

Met de haal en breng service heb je er geen omkijken meer naar. In de ochtend wordt de auto opgehaald en in de middag gerepareerd terug gebracht!

Alarm installatie

Top bedrijf

Kon snel worden geholpen

Top bedrijf!

Alarminstallatie geïnstalleerd en voor de zekerheid kon de auto na aankoop elders direct bij Car34 2 dagen binnen staan.

Service is top

Op vrijdag gesproken en op maandag, de laatste dag, nog even snel een APK kunnen laten uitvoeren! Top!

Zeer goede service

Snelle en goede service

Fantastisch !

Het vertrouwen in deze jongens is groot.

Uitstekende service en vakkundig advies.

Ik word altijd heel netjes geholpen en krijg een goed en vakkundig advies. Je krijgt tevens een eerlijke prijs.

Snelle top service

Snelle top service

Superrrrr

Super service en vakkkennis

Bmw sinds de aankoop in onderhoud bij Car34.

Een eerlijk bedrijf met een zeer meedenkend vermogen!

Geweldig! Betrouwbaar, netjes, komen afspraken na dit is echt een topper! Hebben onze camper in onderhoud en echt top! Ik zou ze zeker aanbevelen.