Geweldige service

Altijd prettig om bij Civer te komen, alles weer netjes opgelost.

zeer vakkundig, betrouwbaar en meestal meteen beschikbaar

Klachten worden snel geanalyseerd en op de meest doelmatige wijze verholpen. Personeel is vriendelijk, bijzonder hulpvaardig en staat direct voor je klaar. De totale service is van topniveau.

Super service!

Super service, transparant, snel geholpen

Prima service, persoonlijk en snel.

Alles snel en goed opgelost met de beste oplossing. Na kort overleg vakkundig en goed uitgevoerd. Ik kom zeker terug

Top garage, fijne monteurs

Ik hoef nooit veel te zeggen,alles staat in computer, ben al klant vanaf de opening in P.Buijsstraat, problemen worden snel en vakkundig opgelost.

mijn waardering zegt het

Al jaren mijn garage ben meeverhuisd naar de nieuwe vestiging nog een garage van het oude stempel wat klanten behandeling betreft klant staat centraal werk is perfect

Zeer betrouwbaar.

Ik heb al vele Citroëns bij Civer gekocht. De eerste op het moment dat Civer net was gestart en altijd tot volle tevredenheid.

Uiterst professioneel

Voor de vrouwen onder ons : Nu 5 keer geweest en geen een keer als mevrouwtje aan gesproken. Top garage !

Het adres voor de Citrofiel die in de omgeving woont

Blijft natuurlijk een groot verschil met de Paulus Buys straat in de jaren '90, maar komt goed over, dit nieuwe concept.

Flexibele service

De garage is erg meedenkend in oplossingen en voert de werkzaamheden tegen een nette prijs uit.

Als altijd zeer goed

Goed luisteren en feed back geven en nemen

Auto weer keurig verzorgd , fijn hoor!

Efficiënt en vriendelijk

Weten dat de garage je auto kent, de vriendelijke ontvangst, checken wat er moet gebeuren, de leenauto zonder gezeur, snelle behandeling en duidelijke uitleg wat er is gedaan. Allemaal TOP!

Snel en efficiënt

Aardig, Snel en efficiënt

alles goed en veel service

Bijzonder goed zoals altijd.

Mijn Peugeot 3008 aan Arco meegegeven voor een grote beurt. Bleek dat er ook vier banden vernieuwd moesten worden. Fantastisch gedaan allemaal. Eind van de dag auto bij Arco weer opgehaald. Goede service op deze manier. Ben daarom al jaren klant bij Richard.

zoals altijd

Auto ingeleverd, werk gedaan als afgesproken, auto opgehaald.

Prima service en ze leggen alles goed uit!

Ook als je nog vragen oid hebt, zijn ze heel behulpzaam en altijd vriendelijk!

Altijd tevreden naar huis!

Vakmensen en een prima service!

Perfect"enthousiast en professioneel team

Niet meer dan lof! De baas Richard van der Laan is zeer kundig en zal er alles aan doen om de client te behagen!! Ik beveel dit autobedrijf aan een ieder aan!!!! Ga nooit meer naar een ander autobedrijf!!!

helemaal perfect

vriendelijk ontvangst en leenauto stond klaar

Betrouwbaar vakkundig!

Vaste garage al jaren, moest even slikken toen ze naar Voorschoten vertrokken! Je weet wat je hebt! Afhankelijk van hun kennis en technische kunde! Nooit idee gehad dat ik teveel moest betalen! Topgarage aan te bevelen bij kinderen vrienden.

communicatie niet perfect, werk betrouwbaar

APK verricht op 23 jaar oude auto, weinig te vervangen onderdelen, deoxidatie van leidingen. Goede specialist.

Zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben!

Kordate hulp en goed initiatief.

Goed geholpen voor ee nette prijs

Mijn CX gebracht voor de 2-jaarlijkse apk en een kleine onderhoudsbeurt. Netjes geholpen en alleen datgene wat nodig was is gedaan voor een nette prijs. Zo was ikzelf in de veronderstelling dat de gehele uitlaat wel aan vervanging toe was, maar dat bleek nog niet nodig.