De jonge medewerker is zeker een aanwinst

Betrouwbaar en vakkundig

Mijn Volvo en een wat exotischere hobby auto laat ik geheel naar tevredenheid door Richard en zijn medewerkers onderhouden,

Goed zoals altijd

Al jaren klant bij Civer. Vandaag weer vakkundig en vriendelijk geholpen.

Uitstekende service en prima vakmanschap !

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Je weet waar je aan toe bent en komt niet voor onaangename verrassingen te staan, zoals regelmatig bij grote autoconcerns !

Goeie persoonlijke service !

Snelle service vriendelijke en zeer professionele mensen. En zeer betrouwbaar.

Top garage

Betrouwbare vriendelijke en snelle service Een top garage

Altijd de beste oplossing voor een probleem

Altijd de beste oplossing voor een probleem

Vriendelijk, snel en netjes

Nieuwe koppelingsplaten automaatje Peugeot laten vervangen . Door andere garage naar Civer gestuurd . Zeer vriendelijk en correct , auto weer als zonnetje en prima eerlijke prijs

Vakkundig en betrouwbaar.

Vriendelijk en klantgericht. Duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden.

Geweldige service

Uitstekend bedrijf, goede dienstverlening

Deskundige service

Altijd super tevreden met de service van Civer, het zijn echte vaklui. En ze leggen goed uit wat er moet gebeuren en waarom. Mijn oude Citroën van 20+ jaar loopt dankzij Civer nog hartstikke goed.

Top bedrijf

zonder afspraak langs gegaan met een probleem, probleem vastgesteld, kapotte stabilisator stang, direct vervangen ,tevens gelijk zomercheck uitgevoerd, dit alles tegen een zeer schappelijke prijs,mijn citroen blij en ik ook, wat een service

Vakmensen met veel ervaring met (oude) auto's!

Ik kom al jaren bij dit bedrijf. Ze denken altijd mee, werken vlot, netjes en betrouwbaar. Bij grote reparaties bellen ze halverwege wat het ongeveer gaat kosten. Ze komen eigenlijk altijd hun afspraken na en ik heb het idee dat ik bij Civer niet teveel betaal.

Alle probleempjes met C2 binnen 1 dag opgelost.

Er waren wat kleine problemen aan mijn 18 jaar oude C2. Die zijn allemaal binnen 1 dag opgelost, en de leenauto stond niet op de factuur.

Vakkundig en klant vriendelijk bedrijf.

Heb contact opgenomen voor een kleine onderhoudsbeurt en kon op korte termijn geholpen worden. Wat bij veel andere bedrijven niet kan.

Een bedrijf waar je prettig wordt benaderd en je auto in betrouwbare handen is.

Vriendelijke medewerkers die je een goed advies geven en waar je altijd goed geholpen wordt. Daardoor gaat mijn auto al heel lang mee en toen ik een nieuwe auto nodig had, kreeg ik een prachtig exemplaar voorgeschoteld dat helemaal bij mij paste. Erg blij mee!

Vakmanschap en prijsbewust

Snelle correcte manier waarop de klant geholpen wordt en eerlijke rekening

Goed bereikbaar, praktische oplossing, geheel ontzorgd.

Heel prettig, dat de reparatie kon worden uitgevoerd terwijl wij er zelf niet bij konden zijn om hem naar Voorschoten te brengen.

Afspraak o.k. netjes teruggebeld voor extra werkzaamheden en op tijd gereed

Betrouwbaar, kundig en vriendelijk.

Betrouwbaar: werkzaamheden worden daadwerkelijk verricht tegen normale vergoeding. Extra service: vervanging speaker van radio door voordelige tweedehands (dus niet volle nieuwprijs berekend). Kundig: mijn auto loopt als een zonnetje. Extra service; verfrommeld plaatwerk heel knap zelf weer rechtgetrokken (dus geen kostbare vervanging door nieuwe delen). Vriendelijk: alle personeel is hoffelijk en vriendelijk. Kleine dingetjes worden ook zonder afspraak direct gedaan.

Top bedrijf

Zeer goed en eerlijk

Snelle goede service en zeer schappelijke prijzen!

Prima service van kundige vaklui. Vaak blij verrast bij het afrekenen.

gewoon goed

Er wordt meegedacht met het gebruik, in ons geval een camper, van het voertuig. Wij rijden niet heel veel km's en het onderhoud gaat dan in navolging van het gebruik van de wagen. Top

uitstekende service

Ik ben er blij ermee. Mijn Volvo is ook erg blij.

Zeer sympathiek en bekwaam.