Waar ik ook voor kom ze staan altijd voor je klaar.

Laatst had ik een lekke band. Even gebeld en tien minuten later stond een medewerker al bij mijn auto. Omdat repareren ter plaatse niet lukte werd de band meegenomen naar de werkplaats waar ik enkele uren later de gerepareerde band weer onder de auto kon laten leggen en dat voor een acceptabel bedrag

Top bedrijf en geweldige service!!!

Elke keer weer zeer goed geholpen, eerlijke prijzen en geen onnodige kosten als dat niet nodig is! Zeer transparant autobedrijf waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Michel en Dennis ga zo door!!

Zeer Vriendelijk Autobedrijf

goede service goede terugkoppeling Krijg alleen de indruk dat er een receptioniste nodig is.

zeer positief!

Mijn ervaring was zeer positief. Helaas heeft mijn auto langere tijd bij Boeren moeten staan vanwege een voorheen onbekend probleem. Meerdere partijen hebben ze ingeschakeld om toch tot een oplossing te komen. Door creatief vakmanschap toch achter het probleem gekomen en ze hebben het gelijk opgelost. Bij het ophalen van de auto zijn de mannen altijd vrolijk en wordt je altijd warm welkom geheten!

Zeer prettig

Zeer prettig

Zoals altijd

Zie boven

Keurig netjes geholpen goed advies

Zeer positief over dit bedrijf

Familiair en snel geholpen

Afspraken op tijd en wat er gedaan moet worden goed nagekomen.

Fijn en snel geholpen en binnen get ge/voorspelde bedrag.

Goede, snelle en betrouwbare service.

Goede, snelle en betrouwbare service. Klantvriendelijk en denken goed met je mee.

top sevice

Reparatie helemaal volgens afspraak verwerkt .

A

Meedenkers

Ze proberen altijd met de klant mee te denken. En geven altijd goede adviezen.

duidelijk, professioneel en meedenkend

duidelijk, professioneel en meedenkend

Zeer Goed

Behulpzaam en heel klantvriendelijk. Geeft duidelijke uitleg bij technische klachten. Betrouwbaar.

Hele aardige mannen en een uitstekende service.

Ik kom al jaren bij autobedrijf Boeren voor mn onderhoud en wanneer ik gebreken heb aan mn auto's.Staan altijd voor je klaar en bieden een goede service.Bij problemen word altijd gezocht naar de juiste oplossing en zijn zeer vriendelijk.Ik raad het anderen dan ook zeer aan hier te komen.

Top bedrijf met een snelle service!

Top bedrijf met een snelle service!

Altijd goed!

Altijd alles volgens afspraak! Normale prijze en eerlijke handel!

goede service, goed behandeld

Zeer goed!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ga nooit meer naar een andere garage. Ook de verkoop en aankoop doe ik via garage Boeren. Nog nooit heeft men mij teleurgesteld en denkt men in alleen in oplossingen. Prijs/ kwaliteit een 9, omdat het altijd te duur is maar niet door garage Boeren. Alles is gewoon duur.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Heel betrouwbaar, snel geholpen en top service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Prettige ontvangst en ook wat betreft de werkzaamheden. Geen lange wachttijd.

• Reden bezoek Andere reden