Kwalitatief goed autobedrijf

Deze mensen nemen de tijd en hebben een zeer klantvriendelijke benadering. Fijne samenwerking.

fijn autobedrijf

nette autobedrijf fijne gasten die je vriendelijk te woord staan een no nonsen bedrijf klant staat voorop betere service dan een dealer

Fantastisch bedrijf en goede service

Vriendelijk. Hier is de klant koning. Staan voor je klaar en niets is teveel, ook met het zoeken naar een auto in een bepaalde prijsklasse.

Geweldige service en altijd vriendelijke mensen

Onderweg gaf de auto aan dat er iets met de bandenspanning was. Ben bij Autobedrijf Boeren zonder afspraak binnen gegaan. Hebben de banden onderzocht en er was bij een band achter een lek. Plug ingeslagen en ik kon weer verder. Prima vaklui en geweldige bediening. Helemaal top. Prijs viel heel erg mee, was veel goedkoper uit dan bij een andere garage,

Altijd perfekt geregeld

Prima service, alles top geregeld.

Vertrouwd!

Na de aankoop van een nieuwe auto vier jaar geleden bleef ik heel kort bij de dealer en ging toen weer terug naar autobedrijf Dennis en Michael Boeren. Ik voelde me niet thuis bij een merkdealer, met een inrichting als van een designstudio met designgeklede medewerkers/-sters. Wel bij eerlijke en vriendelijke mannen met degelijk vakmanschap en eerlijke prijzen. Zij geven mij duidelijk het gevoel dat ik daar op elk moment, d.w.z zonder afspraak, welkom ben en kan rekenen op spontane hulp bij pech aan mijn auto.

Prima!

Zeer snelle en vakkundige service!

Perfecte service

Geweldige service. Staan 24/7 paraat

Zeer nette service ,denken met de klant mee.

Een aanwinst voor de omgeving.

Wordt naar je geluisterd en je wordt altijd naar tevredenheid geholpen.

positief

Goed geregeld!

Bumper is weer als nieuw! Super!

Vlug geholpen

zoals altijd direkt naar wens af kunnen spreken Nog even telefoontje van Michel over het merk van de op te leggen banden. Nadien telefoontje dat de auto klaar was en gereed stond. Al bij al netjes

Persoonlijk en snel

Persoonlijke behandeling en snelle hulp bij problemen.

Als nieuwe klant goed , duidelijk en snel geholpen .

Als nieuwe klant goed , duidelijk en snel geholpen .

Netjes eerlijk en snel volgens afspraak

Hele fijne eerlijke mensen waar je je echt geholpen voelt als je vertrekt

Goed werk geleverd

Goede en snelle service

Prima service en goede prijs

topservice met betrouwbaarheid hoog in het vaandel.

1 puntje ter verbetering, afdeling administratie mag wat sneller reageren op vragen en wensen.

Uitstekende service en betrouwbaarheid

We worden altijd goed geholpen, snel en vakkundig. Altijd duidelijkheid en betrouwbaarheid. Super goed bedrijf oog voor de klant.

Flexibel, betrouwbaar en vakkundig

Denken mee met de klant. Prijs-kwaliteit in balans.

Gewoon goed

Goed en eerlijk en altijd correct.👍

Een snelle en zeer vriendelijke service.

Vervangen van de vooruit, APK, grote beurt en update navigatiesysteem ging in 1 moeite. Afspraken werden 100% nagekomen. Goede leenauto en goed overleg. Zolang ik een auto heb en hun er zijn zal ik bij ze blijven komen.

Super service, heel persoonlijke benadering.

Zonder afspraak langsgegaan om accu door te meten, werd meteen gedaan. Accu bleek defect, kon na twee uur terugkomen voor vervanging. Tevens werd kleine elektrische storing meteen mee verholpen

Gewoon geweldig.

Doen wat ze zeggen, aardige mensen die weten waarover ze het hebben. Klantgericht. Top bedrijf.

Hilsebaan 319 4873LH Etten-leur

765020467