Heel goed

Goed werk geleverd

Goede en snelle service

Prima service en goede prijs

topservice met betrouwbaarheid hoog in het vaandel.

1 puntje ter verbetering, afdeling administratie mag wat sneller reageren op vragen en wensen.

Uitstekende service en betrouwbaarheid

We worden altijd goed geholpen, snel en vakkundig. Altijd duidelijkheid en betrouwbaarheid. Super goed bedrijf oog voor de klant.

Flexibel, betrouwbaar en vakkundig

Denken mee met de klant. Prijs-kwaliteit in balans.

Gewoon goed

Goed en eerlijk en altijd correct.👍

Een snelle en zeer vriendelijke service.

Vervangen van de vooruit, APK, grote beurt en update navigatiesysteem ging in 1 moeite. Afspraken werden 100% nagekomen. Goede leenauto en goed overleg. Zolang ik een auto heb en hun er zijn zal ik bij ze blijven komen.

Super service, heel persoonlijke benadering.

Zonder afspraak langsgegaan om accu door te meten, werd meteen gedaan. Accu bleek defect, kon na twee uur terugkomen voor vervanging. Tevens werd kleine elektrische storing meteen mee verholpen

Gewoon geweldig.

Doen wat ze zeggen, aardige mensen die weten waarover ze het hebben. Klantgericht. Top bedrijf.

Waar ik ook voor kom ze staan altijd voor je klaar.

Laatst had ik een lekke band. Even gebeld en tien minuten later stond een medewerker al bij mijn auto. Omdat repareren ter plaatse niet lukte werd de band meegenomen naar de werkplaats waar ik enkele uren later de gerepareerde band weer onder de auto kon laten leggen en dat voor een acceptabel bedrag

Top bedrijf en geweldige service!!!

Elke keer weer zeer goed geholpen, eerlijke prijzen en geen onnodige kosten als dat niet nodig is! Zeer transparant autobedrijf waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Michel en Dennis ga zo door!!

Zeer Vriendelijk Autobedrijf

goede service goede terugkoppeling Krijg alleen de indruk dat er een receptioniste nodig is.

zeer positief!

Mijn ervaring was zeer positief. Helaas heeft mijn auto langere tijd bij Boeren moeten staan vanwege een voorheen onbekend probleem. Meerdere partijen hebben ze ingeschakeld om toch tot een oplossing te komen. Door creatief vakmanschap toch achter het probleem gekomen en ze hebben het gelijk opgelost. Bij het ophalen van de auto zijn de mannen altijd vrolijk en wordt je altijd warm welkom geheten!

Zeer prettig

Zeer prettig

Zoals altijd

Zie boven

Keurig netjes geholpen goed advies

Zeer positief over dit bedrijf

Familiair en snel geholpen

Afspraken op tijd en wat er gedaan moet worden goed nagekomen.

Fijn en snel geholpen en binnen get ge/voorspelde bedrag.

Goede, snelle en betrouwbare service.

Goede, snelle en betrouwbare service. Klantvriendelijk en denken goed met je mee.

top sevice

Reparatie helemaal volgens afspraak verwerkt .

A

Meedenkers

Ze proberen altijd met de klant mee te denken. En geven altijd goede adviezen.

duidelijk, professioneel en meedenkend

duidelijk, professioneel en meedenkend

Zeer Goed

Behulpzaam en heel klantvriendelijk. Geeft duidelijke uitleg bij technische klachten. Betrouwbaar.