perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je een Porsche wil kopen is dit het juiste adres. Voortreffelijke service en vakkundig advies van Mark.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mark is een geschikte vent met veel ervaring in de Porschewereld vanuit zijn PCL verleden, en heeft ook de contacten om een nette auto van een ander merk voor fair price weg te zetten in geval van inruil. Hij vindt de Porsches met de goede opties en historie en nette kilometerstanden, en biedt aan voor nettenprijzen. Prettig zaken doen en afspraken nakomen. Aanrader voor Porsche liefhebbers om een bakkie te doen en gewoon een mooie aankoop te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfecte en persoonlijke service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, vriendelijk en duidelijk, kortom wij zijn zeer tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je, zo als ik, voor het eerst een tweedehands Porsche 911 wilt aanschaffen, dan wil je een betrouwbaar adres en een deskundig, eerlijk advies. Ik vond dit allemaal bij Zuffenhaus, ik ben erg goed geholpen op een aardige en zeer rustige niet opdringende manier.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Mark/Zuffenhaus was in 1 woord geweldig! Mooie, betrouwbare auto\'s en goeie service.\r\n\r\nVan begin tot eind goeie begeleiding gehad, juiste prijs betaald, en mijn Porsche Cayman S werd op kleine puntjes door Mark zelf aangepakt en hoefde er niet om te vragen. Ik ben erg blij met de auto en rijdt als een zonnetje.\r\n\r\n\r\nDank Mark en keep up the good work! Kom zeker mijn volgende wagen bij je halen.

Nieuwe Havenweg 20 1216BS Hilversum

619993993