Geweldig bedrijf met uitstekende service

Na diverse zaken te hebben bezocht kwam ik uiteindelijk bij Zuffenhaus terecht. Direct na het contact met de eigenaar, Mark Zuidervaart, voelde het goed. Prettig en deskundig, professioneel en afspraken worden volledig nagekomen. Auto is keurig afgeleverd. Nu volgt nog de garantieperiode maar die zie ik, gezien mijn huidige ervaring met Zuffenhaus, met alle vertrouwen tegemoet. Zeker aan te bevelen!

Prettig en professioneel

Een Mercedes E cabrio gekocht bij Mark, hij heeft mij erg professioneel en prettig geholpen. Je merkt aan alles dat service & klantvriendelijkheid bij hem op de eerste plaats staan. Een eerlijke inruilprijs gekregen en het volledige verhaal van de auto te horen gekregen met alle daarbij behorende papieren. Zijn nazorg was ook zeer goed dus al met al is Zuffenhaus zeer aan te bevelen. Kortom, zeer tevreden.

Uitstekend ervaring, goed advies en begeleiding

Uitstekend advies, zeer op detail en met alle mogelijkheden en onmogelijkheden,

Super geholpen door een echte Porsche liefhebber geweldig

Als je een gebruikte Porsche zoekt bent uw op dit adres op de juiste plaats. Je wordt hier geholpen door een echte Porsche liefhebber met zeer veel ervaring en kennis van dit mooie merk. Altijd een ruim assortiment van de pareltjes van dit merk op voorraad. Zeer goed en vriendelijk geholpen. Ben zeer tevreden en raad dit adres ook aan bij iedereen die een Porsche zoekt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Porsche 911 Carrera aangeschaft bij Zuffenhaus in Hilversum. Mark Zuidervaart heeft een prachtige collectie Porsches, bijzondere uitvoeringen met mooie onderscheidende specificaties. Bij een Prachtig merk hoort ook een dealer die alle hoge verwachtingen ook waar kan maken, bij Zuffenhaus is dat het geval. Wat mij aanspreekt aan Zuffenhaus is dat het een sympathieke, degelijke, professionele en goed georganiseerde onderneming is. Service is meer dan uitstekend. Zuffenhaus, Mark Zuidervaart, heeft aan mij een gelukkige klant!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct en uiterst professioneel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede persoonlijke service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het contact met Mark was erg prettig, ik ben goed en vriendelijk geholpen. Ook het meedenken en meewerken aan het aanpassingen van de auto was erg fijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2 weken met de Cayman S al 1000 km probleemloos gereden, geweldige auto. Zeer prettige ervaring met Mark, neemt alle tijd om alles uit te leggen, auto perfect afgeleverd, klasse! Een aanrader voor iedereen die een goede gebruikte Porsche zoekt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, mark gastvrije kerel, mooie echte auto,s.\r\nZeer blij met aankoop.\r\nEn de sauzijsebroodjes waren heerlijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij met de aankoop bij Zuffenhaus, het contact was zeer goed, kennis en deskundigheid over auto was hoog. Het heeft mij heel veel vertrouwen gegeven dat ik een goede auto heb gekocht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goeie ervaring met Zuffenhaus. Mooie collectie auto\'s en je merkt dat Mark ook echt een liefhebber is van Porsche. Contact zowel via email als persoonlijk was erg fijn. Ik kreeg Zuffenhaus weer als tip van een vriend van mij en ik kan Zuffenhaus nu ook ten zeerste aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig zakendoen met Zuffenhaus en met verstand van zake. Ook het overeengekomen preventief onderhoud goed uitgevoerd. Zeker een aanrader voor een nette betrouwbare Porsche.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en deskundig. Naast een vakman is Mark ook echt een liefhebber

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De afhandeling van de verkoop van mijn auto ging keurig netjes en was heel snel geregeld!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte Porsche 911 zoeken én kopen is geen eenvoudige opgave!Als er in de reguliere autohandel al genoeg beunhazen te vinden zijn, schrik dan niet als je op zoek gaat naar een Porsche....\r\nNa de moed al bijna opgegeven te hebben na 2 bijna miskopen kwam ik bij Mark Zuidervaart terecht en ja,ze bestaan nog:eerlijke en oprechte mensen die dezelfde passie voor het Duitse topmerk hebben als diegenen die ernaar op zoek zijn!!!\r\nIk kan er een heel lang verhaal van maken beste mensen maar als je een gebruikte Porsche zoekt van onberispelijke kwaliteit met een eerlijk verhaal, complete historie en voor een echt nette prijs,dan is er maar 1 adres in NL en dat is Zuffenhaus in Hilversum.Mark weet waar hij het over heeft door zijn ervaring, is open en eerlijk en bovenal een fijn mens die je niet pusht maar je op je gemak alles wat je moet en wilt weten verteld.\r\nDe volgende wordt zeker bij of via Mark aangeschaft!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zuffenhaus is een keurig bedrijf dat met passie voor het vak en het merk Porsche gerund wordt door Mark Zuidervaart. Ik heb een 991 cabrio s4 gekocht en ben uiterst tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben op een zeer prettige manier zaken gedaan met Mark. Zuffenhaus is deskundig, betrouwbaar en servicegericht. Wij wensen hem veel succes met zijn bedrijf en zijn passie voor mooie en exclusieve auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijk en betrouwbaar.\r\nEen man een man, een woord een woord!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als bijzonder prettig ervaren, vanaf de eerste bezichtiging tot en met de aflevering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar en service gericht autobedrijf, excellenete ervaring bij twee aankopen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opnieuw tot zeer grote tevredenheid een Porsche 911 bij Mark gekocht. Alles was ook deze keer tot in de puntjes verzorgd, door zijn goede contacten kon binnen zeer korte tijd een 111-punten check bij Porsche geregeld worden en werden ook alle andere afspraken keurig nagekomen. De communicatie was zoals gewend heel open en zeer prettig. Zuffenhaus wordt dan door ons zeker warm aanbevolen.