Echt hart voor auto’s en hun bestuurders

Mark is een deskundig en vriendelijk persoon die jouw ervaring als klant vóór en tijdens het bezit van een auto hoog in het vaandel heeft. Hij kent zijn auto’s, zijn klanten én zijn wegen.

Vertrouwd gevoel en een Mark maakt er een feestje van!

Voor het eerst een Porsche kopen is spannend en gaf best wat onzekerheid van wat past bij mij. Mark heeft ons perfect in de keuzes begeleid. Bij het eerste bezoek een proefrit gemaakt met een voorraad model om te kijken welk type stoel (ik ben 197cm lang) en uitvoering van de auto bij ons zou passen. Wensen/optie lijstje opgesteld en Mark is voor ons gaan zoeken. Na 2 weken kwam een "snoepje van de week" al langs, niet geheel volgens ons wensenlijstje maar volgens Mark moest ik deze toch echt even komen bewonderen. Na het zien van de foto's en de proefrit was ik gelijk verkocht en genieten wij nu in een fantastische Porsche 911 Carrera 4 S cabrio tripple brown. Mark dank voor je enthousiasme en perfecte aflevering, ook daar maakte je een feestje van!

Topbedrijf

Mark heeft alles heel goed voor elkaar.

Perfect!

Afgelopen maand bij Zuffenhaus geweest om te kijken bij een 911 Turbo S. Onaangekondigd kwamen we langs en gelukkig was de auto aanwezig. En wat stond die er netjes bij. Ongekend. Andere auto’s die we hadden gezien vielen in het niet en deze stond gelijk op nr. 1! Daarnaast vinden we het belangrijk dat er een bepaald vertrouwen is met het bedrijf. Dat werd al snel gecreëerd door Mark. Hij zorgt voor een fijne sfeer en heeft ontzettend veel kennis van de auto’s. Mark is eerlijk en komt zijn afspraken na. Al met al zijn wij zeer tevreden over de aankoop én inruil van de auto. Bedankt mark, ik hoop voor je dat je op deze mooi wijze nog vele jaren mensen blij mag maken met hun droom.

Uitstekende services! Deskundig advies.

Hele fijne ervaring met de aankoop van onze eerste Porsche! Een droom is werkelijkheid geworden en wat zijn we goed geholpen.

Zeer professioneel en prettig bedrijf.

Positieve ervaring. Goede adviezen en begeleiding bij het koopproces. Aankoopkeuring was geen enkel probleem en uiteraard kwam hier niets bijzonders uit. In de toekomst kom ik graag terug. Maar nu eerst genieten van deze auto!

Absoluut een oprechte top zaak

Mark is een geweldige vent. Oprecht, eerlijk en verstand van zaken. Heb hier twee Porsches verkocht en laatst eentje aangekocht. Bij Zuffenhaus staat geen rommel, maar alleen eerlijke netje Porsches in top staat. Ook Mark zijn kennis van Porsche is top. De aankoop en aflevering gaat zo makkelijk met wederzijds vertrouwen. Ik zou oprecht niet weten waar je met zo veel vertrouwen een eerlijke Porsche kan kopen.

Betrouwbare Porsche specialist.

In mrt 2023 langsgegaan en na 30 min gelijk een Porsche gekocht. Mark is een kenner en vooral iemand die het snapt mbt de verkoop van Porsches. Hij kent zijn klanten en zijn autos dus meestal ook. Voor mij was het belangrijkste bij aanschaf van een sportauto dat ik iets koop wat eerlijk/ betrouwbaar is. Ik zou durven stellen dat ik dit soort specialisten boven de dealer zet in waardering. Als ik er weer 1 koop dan is dat waarschijnlijk bij Zuffenhaus Hilversum. Dus wat mij betreft een aanrader om hier een Porsche te kopen. Gr uit Rotterdam

een Porsche kopen in alle rust en volle aandacht van Mark

Na 2 proefritten een hele mooie 911 gekocht. Mark laat je in alle rust keuzes maken en vangt signalen snel op waardoor hij je heel goed kan adviseren. Ik heb wel even moeten onderhandelen om een -voor mij- acceptabele inruilprijs te krijgen, maar ook dat ging in een relaxte sfeer. De aflevering was een feestje en alles was zoals afgesproken.

Zeer goede service alles perfext geregeld

Zeer goede service Alles perfect geregeld

Plezierig en professioneel

Mark heeft alleen auto’s staan met een kristalhelder verleden en weet echt waar hij over praat. Nadat ik mijn droom Porsche gekocht had kreeg ik voor de aflevering een berichtje met een foto dat er toch nog een klein krasje geconstateerd was en dat dit hersteld werd. Voor mij zonder kosten. Dit geeft het service-niveau aan. Fantastisch bedrijf !!

Topbedrijf waar veel merkdealers een voorbeeld aan zouden moeten nemen.

Zuffenhaus biedt veel waar voor het geld. Geen kostbaar pand met veel glas, uitbundige verlichting en luxe langs een snelweg, maar een heel netjes verzorgd, functioneel bedrijfspand op een bedrijventerrein in Hilversum, gevuld met heel mooi speelgoed. Een grote diversiteit aan Porsches, allemaal in topconditie en volledig gedocumenteerd. Uiteraard geen budget-cars, maar wel degelijk faire prijzen. Wat kun je van eigenaar Mark verwachten: - een meer dan vriendelijke ontvangst door een enthousiaste en geïnteresseerde liefhebber die van zijn liefhebberij zijn beroep heeft gemaakt, - gedegen kennis van zaken, - volledige transparantie, openheid en eerlijkheid, - correcte afwikkeling, passend bij de kwaliteit van de auto's die hij verkoopt, - top nazorg. Kortom, Zuffenhaus is the place to be als je op zoek bent naar een mooie Porsche!

Ik kijk terug op een zeer prettig contact waarbij Mark aan alles gedacht heeft!

De eerste kennismaking in de ingetogen ingerichte ruimte waar veel snoepgoed geparkeerd is was al zeer prettig. Geen standaard autoverkopers-praat, maar oprechte interesse en terughoudendheid. Het hielp dat ik snel verliefd werd op de auto die ik kwam bekijken, maar ook toen, "neem de tijd, als ik je wilt rijden hoor ik het wel". De auto mee mogen nemen voor een uitgebreide proefrit en ook de deal was naar wederzijdse tevredenheid spoedig rond. Grote verrassing tijdens de aflevering, het PCCM Plus was al ingebouwd terwijl dat eigenlijk pas na een aantal weken zou gebeuren. Taxatie en inbouwen peilzender ook rap en keurig geregeld. Tja, het is een enorme lofzang maar er is geen woord gelogen. Mark, nogmaals veel dank! Groet, Jörgen Rodermond

Mark is een enthousiaste Porsche fan en blijkt ook uit zijn mooie collectie. Vaker heb ik “niet-dealers” bezocht en dan is er “iets” met een auto. Niet bij Zuffenhaus. Gaf mij vanaf 1e moment positief gevoel en aankoop was snel geregeld (net als vlotte aflevering). Alles volgens afspraak. Aan te bevelen!

Zeer goed! betrouwbaar, klantvriendelijk en deskundig

Inmiddels mijn 2e porsche (samen met mijn zoon al 4 porsches gekocht bij Zuffenhaus) gekocht bij Mark. De eerste was een Porsche Boxster S 981 waarbij we met alle tevredenheid zijn geholpen en deze nu weer ingeruild bij Mark voor een 911 in uitmuntende staat. Weer zeer goed geholpen en naar alle tevredenheid. Mark is altijd vriendelijk en neemt alle tijd voor je en alle wensen zijn bespreekbaar en afspraken worden nagekomen. In één woord gewoon zeer tevreden!

Mijn droom werd werkelijkheid bij Mark

‘ Een porsche is een auto die niemand nodig heeft maar die iedereen wil’. Dat deze uitspraak klopt als een bus, daar kwam ik lange tijd geleden achter toen ik voor de eerste keer een 997 3.6 carrera reed. Na enkele kilometers in deze auto was ik al onder de indruk. Alles klopte aan deze auto, en wat een beleving om hierin te rijden. Toen wist ik het dan ook zeker, zo’n auto wil ik ook! Alleen dan wel een Turbo! Na vele ritten naar Duitsland met de ijdele hoop eindelijk mijn droomauto te kunnen aanschaffen, keerde ik keer op keer met lege handen terug naar Nederland. Waar ik verwacht had dat een auto in deze prijsklasse door zijn eigenaar toch in tip top comditie gehouden zou worden bleek niets minder waar. Om moedeloos van te worden… Na weer een deceptie zat ik in ons hotel in München me te beraden wat de volgende stap zou zijn… De aanhouder wint dacht ik, dus de I-pad erbij en zoeken… Tot mijn verbazing werd er eentje aangeboden in Nederland, op een uurtje rijden van de lampenstad! Afspraak gemaakt en naar Mark afgereisd. Na vele kopjes koffie, veel verhalen, en een goed gesprek over de auto ( Mark was open en eerlijk en had geen verborgen agenda) samen rond de auto gelopen. Ook hier weer de openheid en de eerlijkheid. Dat waardeerde ik enorm. Het geeft je het vertrouwen dat de auto is, zoals gezegd wordt dat deze is. Na een onvergetelijke proefrit ( wat gaat die Turbo af als je gas geeft!) met nog wat proza van het CJIB achteraf, heb ik met Mark een aantal dingen afgesproken om de puntjes op i te zetten. Deze zijn keurig volgens afspraak in orde gemaakt. Na aanschaf bleek er toch nog een puntje van aandacht, ook hier komt Mark keurig de afspraken na, de auto wordt op dit moment onder garantie weer in orde gemaakt! Ik zal Mark zonder enige twijfel aanraden bij mijn vrienden en kennissen als adres om een Porsche aan te schaffen. Want dat die na een ritje in mijn Porsche er ook een willen, dat moge duidelijk zijn!

blij met Mark (van Zuffenhaus)

Afgelopen zomer dacht ik, na een hectische periode, via Mark afscheid te hebben genomen van m'n laatste (8-ste) Porsche. Maar het is Mark toch wéér gelukt om bij mij het bloed te laten kruipen waar het niet gaan kan. Wat dat betreft kent Mark z'n klanten als geen ander en ben ik maar wat blij dat we elkaar al kennen sinds zijn eerste dag destijds bij PCL. Gisteren dus wederom een Porsche bij hem opgehaald (mijn negende alweer en de vierde direct via Zuffenhaus). Nu weer 'terug' bij waar het in 2003 voor mij met Porsche allemaal begonnen is: de Boxster. Ik wil zo af-en-toe alleen nog lekker kunnen toeren op de binnenwegen rondom mijn nieuwe stek; geen haastig gedoe, maar samen met mijn hondje vooral genieten van al het moois en gemoedelijke wat Limburg te bieden heeft. Mark weet dat ik bij Porsche altijd zal gaan voor een zes-pitter en van welke opties en kilometerstand ik helemaal blij word. Sinds gistermiddag staat er dus alsnog weer een Porsche in mijn garage: een 981 uit 2014 met slechts 6.600 km(!!) ervaring. Dank je wel Mark dat je me zo goed kent en weet in te schatten waardoor je me gebeld hebt toen je deze auto binnen kreeg! En aan anderen kan ik alleen maar zeggen dat je uit het juiste hout gesneden bent; niet alleen wat je Porsche-DNA betreft, maar vooral ook dat je altijd de juiste auto's hebt waar je ook nog eens alles van af weet. En last but not least voor de manier zoals je zaken doet: eerlijk, open en betrouwbaar. Een man een man, een woord een woord. En waar kom je dat tegenwoordig nou nog tegen? Welnu, in Hilversum dus. Bij Zuffenhaus!

Betrouwbaar, aimabel en zeer deskundig

Met gepaste tegenzin heb ik me door mijn vrouw laten verleiden om bij Mark naar een 981 Boxter S te gaan kijken. Dat klinkt misschien raar maar zij wilde dat ik afscheid ging nemen van mijn prachtige, volledig gerestaureerde 964, die ik reeds 19 jaar bezit. Daar aangekomen werden wij verrast door alle prachtige auto’s die binnen stonden, een waar Porsche walhalla. De ontvangst voelde heel goed, Mark is een specialist puur sang en een zeer goed gastheer. Na de proefrit hebben we onder het genot van heerlijke koffie, gesproken over een mogelijke inruil. We waren echter niet met de 964 gekomen in verband met regen. Voor Mark geen probleem, hij stelde voor om dezelfde middag nog onze 964 bij ons te komen bekijken. Mark heeft met zijn expertise de 964 zeer grondig geïnspecteerd, hij wil immers alleen maar perfecte auto’s in zijn collectie en dat gaf mij heel veel vertrouwen. Dientengevolge gaf Mark een zeer respectabel en reëel bod op mijn auto en rijden we, vooral mijn vrouw, sinds een week met een hele fijne, prachtige Boxster S. Heel erg bedankt Mark, dat we de komende jaren mogen gaan genieten van heel veel leuke ritjes en roadtrips. Al mis ik mijn 964 wel.

Prima!

Goed contact gehad met Mark, eerlijk verhaal bij de auto, goede afspraken en benoemde punt(jes) aangepakt. Zeker een aanrader als je een Porsche wilt aanschaffen, wie weet niet mijn laatste Porsche van Mark maar eerst genieten van deze ;-)

Great experience buying my Porsche Boxster 981.

I bought a Porsche Boxster 981 and the car is in great condition. Mark is open, reliable, and honest. A trustworthy Porsche car dealer for second hand Porsches of all kind near Amsterdam. In case you are looking for a more modern Porsche, you should check his showroom. Great cars in the offering.

Zeer positief; betrouwbaar, zeer klantvriendelijk en deskundig

In mijn zoektocht naar een Porsche Boxster na positieve verhalen op het Porsche Forum bij Mark terechtgekomen. Wat een geluk voor mij want precies op het juiste moment. Mark is zeer deskundig en weet wat hij verkoopt. Hij verkoopt niet alleen maar een auto maar een complete beleving en hij zorgt dat alles piekfijn in orde is. Geeft gevraagd en ongevraagd goede en bruikbare adviezen en hij neemt alle tijd voor je. Mijn droomauto bij hem gevonden.

Betrouwbare partner in zaken

Met Mark prettig zaken gedaan. Op basis van een reële prijsstelling heeft hij mijn Porsche heel snel verkocht aan een liefhebber. Een win-winsituatie. Hij heeft ook extra diensten verleend zonder daar ook maar iets voor in rekening te brengen. Ik kan Mark van harte aanbevelen. Als ik weer op zoek ga naar een Porsche ga ik eerst bij hem kijken.

Blind vertrouwen

Vorig jaar schreef ik (terecht) op een andere recentie site: "Zelden tref je iemand die zo oprecht en integer betrokken is. Mark verkoopt geen auto's, maar faciliteert in dromen. Hij is de persoon die alles in de juiste ambiance brengt en de daad bij zijn woord voegt." Inmiddels ken ik Mark wat langer en vertrouw ik hem nu volledig blind op basis van wat hij voor mij gedaan heeft. Van harte aanbevolen!

Deskundig, betrouwbaar en bijzonder aanbod

Mark heeft ruim de tijd genomen voor deskundig advies aan het begin van mijn zoektocht naar die unieke Porsche. In een korte tijd heb ik veel gezien, maar natuurlijk had Zuffenhaus mijn droomauto in het bijzonder aanbod. Na een prettige koop ervaring, ga ik met een gerust hart de weg op.

Deskundig, vlot en betrouwbaar geholpen

De eigenaar kent zijn producten, er is een heldere historie aanwezig. Afspraken worden op een goede manier en vlot nagekomen. Een aan te bevelen bedrijf om een gebruikte Porsche te kopen