Wat een fantastische service

Gister m'n auto bij NS Steenwijk lichten vergeten uit te doen.Binnen de kortste tijd geholpen om de auto aan de praat te krijgen. En dat nog wel op de,voor de garage, drukste tijd. Dank je wel

Geweldige service en vakmanschap.

In alle opzichten altijd denken in oplossingen bij zowel onderhoud als reparatie. Betrouwbaar en gefundeerd advies op basis van kennis en vakmanschap. Werkt met transparantie en voor zéér fair tarief. Verleend service aan de klant in de ruimste zin van het woord. Kortom een garagebedrijf wat ik oprecht en uit ervaring iedereen kan aanbevelen.

Top mensen!!!

Auto uitlaten lijnen en mijn achterremmen waren helemaal kapot...weer helemaal top in orde weer en snel!!!!

Echte vakmannen bij Martins Garage!

Het zijn echte vakmannen bij Martins Garage! Super klantvriendelijke eigenaren en personeel! Als je vragen hebt weten ze je alles netjes en duidelijk uit te leggen. De service is top! Ze houden je goed op de hoogte met de stand van zaken als er reparaties uitgevoerd moeten worden. Echt een aanrader Martins Garage!!!

Bedankt voor de mooie review Kevin!

Helemaal geweldig wat 'n fijne mensen.

Vriendelijke mensen die de tijd voor je probleem nemrn en dat dan ook nog voor een redelijke prijs oplossen. In een woord TOP.

Bedankt voor de fijne review!

superieure service en klantvriendelijk.

zaterdagmiddag 15.30 uur lekke achterband, waar kunnen we nu heen? Even rond kijken op internet Martins Garage sluit on 16.00 uur. Vlug even Bellen ja hoor kan nog wel even. Fijn we komen er aan. Vriendelijk en zeer snel geholpen, ondanks we geen reguliere klant zijn. Kortom superieure service en niet duur. Nogmaals dank.

Bedankt voor de mooie review Fons!

Vakantie

Op weg naar Ameland plots een klapband bij Steenwijk. Dat was schrikken maar dankzij het alerte optreden van Hooikammer, autoberging uit Staphorst en het snelle en accurate optreden van jullie, Martin's Garage, weer razendsnel op weg......HARTELIJK DANK

Jullie bedankt voor de review en wellicht ooit tot ziens!

Auto gekocht bij Martin's garage waar bij aantal storingen optraden. Heel goede service gehad en de garantie goed werd nageleeft. Tijdens de storingen steeds een leenauto kosteloos ter beschikking gehad. En daar ik voor de muziek diverse optredens had heeft de garage mij diverse keren gehaald en gebracht. In één woord geweldig en niets dan hulde.

Erg fijne en betrouwbare garage.

Goed geholpen bij het kopen van een auto.

Een aanrader

In September 2019 Audi A6 gekocht. Zeer tevreden over de auto. We kregen een storing in beeld maar dat is heel goed opgelost door hun! Hele fijne mensen met verstand van zaken. Echt een aanrader om uw auto daar te kopen of te laten onderhouden

Echt familie bedrijf, goed geholpen met aanschaf andere auto. Erg gastvrije en nuchtere mensen!

Prima service en garage maakt betrouwbare indruk.

Onze ervaring je word er gastvrij ontvangen met koffie. Hier een occasion gekocht waar na die tijd bleek dat de cruise control niet werkte. Afspraak gemaakt en is gerepareerd naar alle tevredenheid.

goede service, goed behandeld

Mooi bedrijf. Ook handig dat je s\'avonds af kunt spreken voor bezichtiging van een auto! Prettige onderhandeling gehad omdat ik ook een auto had in te ruilen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben op een goede en vriendelijke manier van service voorzien bij de aanschaf van een auto. De auto is in goede staat en is goed onderhouden.

goede service, goed behandeld

Echt een goede service, tot nu toe kon ik telkens gelijk terecht en werd ik goed op de hoogte gehouden. De mannen van Martins garage zijn vriendelijk en gaan deskundig te werk!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Netjes en zeer gast vrije en vrolijk en spontaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk en je kunt er altijd terecht. Goede en fijne service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Al geruime tijd beide auto\'s hier in onderhoud. Snelle service en zeer klantvriendelijk.

goede service, goed behandeld

Bijzonder prettig en vakkundig bedrijf, erg fijn geholpen

goede service, goed behandeld

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Snel, oplossingsgericht en servicegericht.