Top garage

Kom hier al jaren met goede ervaring

Goede garage met kundige en aardige mensen..

Je kan bij deze garage prima je auto laten repareren. En als je een andere auto wil kan alles naar je eigen wens gevonden worden. Goede service.

Goeden service

Zoo ik bij de garage in onderhoud van me auto geenpech gehad . En je word direct geholpen hangt er af wat je hebt natuurlijk van je auto. Uit mijn ervaring goed garagebedrijf.

Vriendelijk en transparant

Goede ervaring met autobedrijf Ravis. Vriendelijk personeel, kan altijd snel terecht, transparant, goeie prijs. Aanrader.

persoonlijk, snel en duidelijk

Binnen een week kon ik terecht voor een APK-keuring. De auto werd thuis opgehaald en ook weer terug gebracht. Belde netjes met de problemen en gaven goed advies.

Positief

Het was de eerste keer dat ik bij jullie terecht kwam. Mijn eerste indruk was vriendelijk, behulpzaam. Ik heb nog geen rekening ontvangen maar vertrouw erop dat die binnenkort komt,

Toppie

Vakkundige mensen die 100% mijn vertrouwen hebben. De kosten en bijkomende handelingen werden vooraf gemeld en besproken.

Goeie service.

Betrouwbaar en eerlijk.

vriendelijke service

goede service,

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan bij het maken van de afspraa.Bij eventuele extra kosten word je vooraf telefonisch benaderd en dus sta je achteraf nooit voor verrassingen.

Word altijd goed geholpen

Staan meestal gelijk voor je klaar en word zo snel mogelijk gemaakt

Is super

Staan altijd gelijk voor je klaar

Sinds jaar en dag een top bedrijf

Lever mijn auto al jaren in voor onderhoud en uiterst tevreden over het resultaat. Vriendelijke mensen :)

Snel en goed

Goede service, vriendelijk en goedkoop

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf helemaal goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een fijne garage en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZEER GOEDE SERVICE en staan je netjes te woord.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto heb ik al jaren in onderhoud bij Ravis. Dit tot alle tevredenheid. De monteurs zijn belangstellend en beschikken over een erg hoog kennisniveau. Aan iedereen die een goede, betrouwbare en professionele garage nodig heeft, beveel ik dit bedrijf aan. Ook de prijs / kwaliteitsverhouding is erg goed. Na de laatste beurt enkele dagen geleden is dit weer bevestigd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via de app contact gehad omtrent controle van de airco. Ik kon snel terecht. \r\nIk heb kunnen wachten tijdens de controle. Hierbij is met mij goed en duidelijk overlegd wat mijn wensen waren en wat er moest gebeuren. \r\nDe airco inwerkt weer als nieuw.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alle afpraken prima nagekomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en vriendelijke service. altijd ene goed advies