Snel geholpen en goede service

Voor de eerste keer een prettige afhandeling. Redelijke prijs

Mariska O.

Ik heb hier mijn Volkswagen UP gekocht in 2016. Top auto!! Goede service. Zeer klantvriendelijk. Top bedrijf!!

Wat je van een goede garage mag verwachten

Altijd goede service. Zeer klantvriendelijk en vakbekwame monteurs. Geen andere garage meer voor mij.

Ik heb vertrouwen in het bedrijf

Eerlijke betrouwbare garage

Zeer vriendelijke mensen, goed advies en verstand van zaken. Nieuwe klant rijker.

Goede service, aanbeveling wij komen zeker terug.

Super service

Direct antwoord via de app en snelle actie

Kundig en betrouwbaar bedrijf

Word altijd vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen.

Tevredenheid

Goede garage met vakkundige en eerlijke mensen een absolute aanrader

een goede ervaring

het was fijn dat er gebeld is over de reparatiekosten die wat hoger uit kwam als ik zou verwachten en ik dus geen verrassing krijg bij de rekening

Ben altijd wel tevreden

Je wordt goed geholpen, en aan vakmanschap geen gebrek

Altijd goede, snelle en vriendelijke service.

Ik ben erg tevreden over Autobedrijf Ravis. Ze leveren altijd hele goede en snelle service. De medewerkers zijn erg deskundig, vriendelijk en behulpzaam. Ze denken ook graag met je mee over evt oplossingen.

Uitstekende service

Ik heb mijn zakelijke auto aangeschaft bij Ravis en in de eerste week was er een probleem met de distributieketting. Dit werd meteen heel correct opgelost en ik had de auto nog geen 2 dagen later terug. Ook mijn privé auto is hier in onderhoud. Men is altijd zeer flexibel bij Ravis en toen ik een probleem had met mijn versnellingsbak onlangs was het ook binnen twee dagen opgelost, supersnel en met een glimlach!

Dienstverlening op maat

Zaterdag op afspraak de auto klaargezet voor een proefrit en woensdagavond na sluitingstijd deze auto opgehaald. Was allemaal geen enkel probleem. Prettig professioneel maar ook persoonlijk contact, duidelijke uitleg, vertrouwenswaardige garage.

Goede garage, denkt met hun klant mee

zeer tevreden

Een goede samenwerking en er word goed werk geleverd.

Duidelijk en helder

Auto voor een onderhoudsbeurt gebracht en in de ochtend keurig gebeld met alle bevindingen en kosten. Opdracht gegeven en in de middag stond de auto weer klaar. Heldere communicatie, goed overleg en duidelijke uitleg.

Top service en verwachting overtroffen!

Een gebruikte VW Golf gekocht bij Autobedrijf Ravis met uitstekende service en zeer netjes afgeleverd! Leuk team dat echt voor de klant bezig is..

De mensen zijn beleeft en meelevend ze denken mee en klantenservice is perfect ik ken geen garage in de buurt die zo een best doen ik ben een klant van Ravis en koop een auto of een kleine onderhoud van u auto of een grote onderhoud van u auto als er iets mee is ga terug en ze komen met een oplossing airco wordt pas bij gevuld als de medewerkers er achter komen dat de airco leeg is of stuk is ze smeren niet zo maar wat aan....

Ervaren monteurs, die ook goede service verlenen!

Bij de apk keuring bleek een behoorlijke reparatie nodig, waarvan ik van tevoren netjes werd ingelicht!

Ervaren vriendelijk en kundig

Altijd fijn geholpen bij Ravis. Kan ze zeker aanbevelen. Ik rij er voor om.

Geweldig!

Dit zijn eerlijke ondernemers met hart op de juiste plek. Geen vervelende verkoop praatjes. Hun staan open voor een eerlijk gesprek als het gaat om het inleveren van u auto. Mijn ervaring was dat wij er binnen 5 minuten uit waren. Onder het genot van een kopje koffie bespraken wij wanneer ik de auto mocht komen halen.

alles keurig op orde

Ik kreeg netjes op tijd waarschuwingen voor de verplichte APK keuring en die is prima verzorgd. Eigenlijk helemaal niets te klagen.

Prima eerste ervaring, klantvriendelijk en auto rijdt weer als een zonnetje.

Er wordt verder gekeken dan het primaire probleem. Alle reparaties gaan in overleg en worden direct opgepakt. Auto wordt weer netjes afgeleverd. ( Voorin gezogen en ruikt lekker. )