Vriendelijk, duidelijk

Wij zijn erg vriendelijk en bereidwillig geholpen, koop was zeer snel gesloten en met een week was de auto helemaal gecheckt en klaar om opgehaald te worden

Jacob is een fijne betrouwbare persoon

Na het zien van een Ford Focus op internet meerdere keren telefonisch contact gehad met Jacob van auto Livo. Hij nam de tijd om vragen te beantwoorden en dacht goed mee over oplossingen. Dat was nodig, aangezien ik zelf in Enschede woon. Uiteindelijk de auto blind gekocht en een aanbetaling gedaan en deze een aantal dagen later, na uitvoering van extra inspectie en nieuwe apk opgehaald. Ben heel blij met de auto!

Vlotte, heldere en duidelijke communicatie

Korte communicatielijnen; alles helder en duidelijk. Bovenal ook vriendelijke ontvangst. Na vele jaren steeds bij dezelfde garage onze auto's te hebben gekocht, zijn we de laatste jaren bij wisselende garages geweest om een auto te kopen. Ondanks de afstand voor ons (75km) zullen we waarschijnlijk bij een volgende auto toch weer even contact opnemen met Auto Livo.

Heldere duidelijke communicatie, geen flauwe verkooppraatjes, gewoon recht zoals het is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar de wensen die we hadden voor onze nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onder het genot van een kop koffie, zijn we snel tot de koop overgegaan.\r\nLeuke en deskundige eigenaar.\r\nWe raden dit bedrijf dus zéker aan!\r\nGroeten uit Emmen👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een bepaald type auto. Deze hier gevonden. Vervolgens snel zaken kunnen doen, sneller dan verwacht/gehoopt. Prima geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvrindelijk personeel.Snell service.Mooi auto met leuk prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Auto Livo een mooie nette peugeot 308 gekocht, een super nette auto met een berg opties.\r\nAlles is netjes geregeld en afgehandeld ik wil het bedrijf dan ook aanraden om een bezoekje te brengen als ze een auto hebben die je aanspreekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele vriendelijke man, erg behulpzaam, meedenkend. Top! Snel een goede deal kunnen regelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring.\r\nEerlijke en fijne verkoper.\r\nVoor een goede auto beveel ik dit bedrijf heel erg aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met Auto Livo is uiterst prettig. Jacob komt hartelijk, deskundig en betrouwbaar over en nam alle tijd voor ons. Hij deed er alles aan om de auto die wij kochten in tip top vorm aan ons over te dragen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijk en snel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel flexibel met betaling\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn erg goed geholpen, zo goed dat wij dezelfde dag nog de nieuwe auto mee konden krijgen, nadat het bedrag uiteraard betaald was

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, aardige eigenaar die ons zelf hielp. Zeer betaalbare auto\'s en goede deal. Was een end rijden vanuit Malden, maar zeker de moeite waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring met eigenaar. Zeer betrouwbaar. op zijn woord een auto gekocht zonder er zelf in te rijden. Voldoet tot nu toe prima. Is wat ik er van heb verwacht.\r\nIk kom zeker nog eens terug1

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een heel goede ervaring met het bedrijf live\r\nVriendelijke man

Over Auto Livo

Bent u op zoek naar een autobedrijf met een no-nonsense mentaliteit, dat zekerheid biedt en gaat voor 100% tevredenheid van de klant, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Kom vrijblijvend eens langs in onze showroom, u bent van harte welkom.

Filter op Taal