Super klantvriendelijke garage !

Dennis en.zijn team staan.altijd voor ons klaar

super klantvriendelijk bedrijf

probleem met koelsysteem van mijn BMW in de buurt van Graumans. even advies gevraagd.gelijk een monteur erbij en op de brug gezet. kon het helaas niet oplossen.alarmcentrale BMW gebeld;in tussentijd heel goed opgevangen in warme kantine met koffie.zeer acceptabele rekening.een geweldig bedrijf,zowel monteurs als eigenaar zeer klantvriendelijk.

Super service

Auto onlangs ingeruild. Super service, goed geholpen en gewoon behandeld zoals je graag geholpen wil worden. Inruil en aankoop eerlijke prijs.

Erg goede service

Erg fijne service, gebruikte Opel Meriva aangekocht waar na aankoop een klein probleem mee was. Dennis en zijn team hebben dit keurig en kosteloos opgelost net als het gebruik van een leenauto. Nogmaals bedankt en kom graag terug voor het onderhoud. Mvg v.Dijk

Service, Mee denkend en doen wat ze beloven

Geen andere woorden dan zeer fijne en goede garage.. Mijn auto hier onlangs gekocht voor een uitstekende prijs, de service graad staat bij deze garage hoog in het vaandel. Vriendelijke in de omgang naar klanten en de communicatie gemoedelijk en duidelijk. Zelfs als er een probleem voordoet, groot of klein deze worden zonder enige moeite vriendelijk en keurig opgelost. Vervangende auto bij reparatie was geen enkel probleem en werd als service thuis omgeruild. De garages bij mij in Zuid Holland kunnen aan deze garage een voorbeeld nemen.. want deze garage is zeker de aanbeveling waard. Een tevreden klant,

Een bedrijf met aandacht voor de klant

Vandaag mijn "nieuwe" auto opgehaald. Het voelt als een warm bedrijf. En zeer tevreden over de vriendelijkheid en deskundigheid van Dennis. Ik zou het zeker aanbevelen om hier je auto te kopen.

Super goede service

Staan altijd voor je klaar. Super goede service en vriendelijk personeel. Top garage Dennis familie van der swaluw

Goede 1e kennismaking met dit garagebedrijf!

Afgelopen vrijdag mijn oude Astra J Sports Tourer ingeruild voor een exemplaar uit het laatste bouwjaar. De kennismaking met Dennis Kuijpers was gelijk goed. Eerst proefrijden, dan praten! De auto beviel mij uitstekend en de paar puntjes waarvan ik graag zag dat die nog even werden opgelost, zijn uitstekend afgehandeld. Er werd ruim de tijd genomen om alles goed in orde te krijgen. In de dagen voorafgaand aan de koop werd daartoe ook goed afgestemd om dit mogelijk te maken. Dat de prijs van de auto rijklaar op de website staat, vind ik ook erg duidelijk. Leuk dat er ook bloemen waren bij de verkoop van een occasion, dat zie je niet zo vaak! Kortom voor mij een goede 1e kennismaking met dit garagebedrijf!

Elke keer weer, top service!

De hele familie komt al 30-40 jaar bij Graumans en ik behoor tot de “nieuwe” generatie. In de afgelopen 10 jaar voor meerdere uitdagingen gestaan wat auto’s betreft en ben elke keer top geholpen bij Graumans! Wegens een auto vd zaak ben ik zo’n 2 jaar buiten beeld geweest, maar door wisseling van werk heb ik afgelopen week weer een mooie Opel aan mogen schaffen.

Dennis en zijn team zijn geweldig klantvriendelijk en staan altijd voro ons klaar

Mijn man en ik zijn al wat ouder en rijden allebei nog een opel Agilla, hoewel we niet veel kilometers maken, maar wat onze vraag ook is we worden áltijd zeer vriendelijk geholpen, auto halen of terugbrengen, géén probleem, problemen met de auto onderweg, bellen en ze zijn er! Wij zijn enorm tevreden over Opel Graumans, over Dennis en zijn team Ga zo door mannen groet van ons Freek en Lia Bottema

Buitengewoon tevreden

Erg prettig zakelijk en vriendelijk. Eerlijke prijzen en een goede inruil Geen handelaars inruil prijs. Keurige aflevering.

Zéér goede service

Wij hadden problemen met de auto en zijn zeer tevreden over de afhandeling alles is naar tevredenheid opgelost.

Super service op de zaterdagmiddag

Grote dank voor de super service op zatermiddag 17 oktober 2020! Met de ANWB naar deze Opel garage gereden waar ze twee nieuwe banden hebben geplaatst én er speciaal een monteur voor terug naar de garage was gekomen. De heer Graumans stond ons allervriendelijkst te woord.

Zeer vriendelijk en goed ontvangen

Auto gekocht is zeer netjes afgeleverd zelfs paar dingen die niet besproken waren hadden ze ook zeer netjes verholpen toppie

Een geweldig super goed bedrijf heeft alles in zich om een klant lang aan zich te binden

Alles wat je nodig hebt als klant en auto bezitter heb je hier.betrouwbaar en service,en vakmanschap.Ja en niet te vergeten een enorme geschikte manager die een geweldig gevoel heeft om op de juiste manier om met de klanten om te gaan

voelt als thuis komen

Vakkundige monteurs, goede service.

zeer goed

Altijd zeer goed behandelt .Altijd volgens afspraken geholpen.

Super service!

Dennis heeft alles in het werk gesteld om voor ons een auto (occasion) te zoeken naar onze wensen. Snelle afhandeling, ook bij servicebeurten. Top!

Topservice voor een betaalbare prijs

Mijn ervaring is zeer goed. Prima service, behulpzaam en kundig personeel. En nog lekkere koffie ook.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk gesprek tijdens het aankoopproces. Ook is de auto perfect rijklaar gemaakt en hebben we een uitgebreide uitleg gehad over het gebruik van de auto. Complimenten!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb bij Opel Graumans een auto gekocht medio 2018. Tijdens de garantie periode kwam een defect naar voren. Opel Graumans heeft adequaat gehandeld en dit probleem verholpen. Het contact was zeer prettig en ik werd goed geïnformeerd en mij werd tijdelijk een leen auto ter beschikking gesteld.

goede service, goed behandeld

Altijd staan ze klaar als er iets is met de auto. Erg klantvriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Ook voor niet Opel rijders een prima garage, heel transparant over kosten en doen niets zonder overleg .. wij zijn al járen als niet Opel rijders zeer tevreden .

goede service, goed behandeld

Waar SERVICE nog met HOOFD LETTERS geschreven wordt!

perfect, zeker aan te bevelen

Een goede ervaring ...je wordt vriendelijk te woord gestaan we daarom al zo lang klant ..toen Koos voor z\'n eigen begon zijn we daar naar toe gegaan en nooit meer weggegaan.

• Reden bezoek Andere reden