Vakbekwaam en prima service.

Al weer een paar jaar klant en steeds een uitstekende ervaring. Goede afspraken, prettige sfeer, vakbekwame mensen en uitstekende service. Onze Citroën C3 voelt zich daar prima thuis.

Geweldig!!!

Ik was geen klant bij Autoservice Zwart maar had pech met mijn auto. Gebeld en natuurlijk wilde ze me helpen en kon direct bij ze terecht. Ze hielpen me fantastisch, kreeg een bak koffie en binnen een uur kon ik mijn weg alweer vervolgen. Auto gemaakt en het juiste advies meegekregen. Prijs/kwaliteit verhouding is een dikke 10 waard en het personeel is erg vriendelijk! Top garage!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Topservice

Een kleine garage waar echte service nog voorop staat. Omdat m'n vorige 15 jaar oude Citroen flink wat onkosten stond te wachten vroeg ik Patrick of hij een andere auto voor ons wist. Binnen een dag had hij een auto voor ons gevonden waar hij veel vertrouwen in had. Na wat proefritten en nog een keer de wielen uitbalanceren hebben we nu een heerlijk comfortabele auto waar we hopelijk nog jaren van kunnen genieten. En uiteraard laten we het onderhoud door Autosevice Zwart uitvoeren!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wij zijn op leeftijd, maar worden heel plezierig geholpen als we ergens om vragen

Wij zijn 92 en 89 en rijden een oude Citroen. Met al onze vragen kunnen we bij Partick en zijn team terecht en worden we uitstekend geholpen. erg vertrouwd en plezierig.

(H)eerlijke Service,

Vriendelijk bedrijf. Snel geholpen en keurig gebeld over verwachte kosten. Geen extra onnodige reparaties en kosten. Onderdelen banden en accu voor zeer scherpe prijzen gemonteerd! Een aanrader dus. Eigenaar stelde zelfs voor om de sleutel even thuis af te geven. Vanaf nu gaat onze auto hier in het onderhoud. Geen groot bedrijf maar misschien daarom juist zeer betrouwbaar

Top garagebedrijf.

Goede service en goede prijs. Geen verrassingen, Patrick belt je altijd als er extra dingen aan je auto gerepareerd moeten worden. Klein bedrijf met grote service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klein team grote service.

Goed bedrijf, dat gemaakte afspraken na komt. Altijd een oplossing voor elk probleem. En de factuur is helder en niet te hoog.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De keren dat ik geholpen ben door Autoservice Zwart zijn super.

Patrick is een betrouwbare leider van een vakbekwaam team. Jouw "Heilige koe" is daar in goede handen.

• Reden bezoek: N.v.t.

Goed familiebedrijf

de eerste eerlijke automonteur die ik ben tegengekomen. Fijn dat mijn toyota op de weg blijft op deze manier. Nu al jaren plezier van.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb 3 weken geleden een zeer nette Citroën C5 uit 2010 gekocht bij firma Swart uit alphen aan den rijn. Dit is een leuk jong bedrijf met zeer sociale en professionele medewerkers.

goede service, goed behandeld

Ik vind het echt een hele fijne garage. Ze houden aan de afspraak. Als ik mijn auto voor een beurt en ze komen iets tegen en kost wat extra, bellen ze me gelijk op! En dat is heel fijn!! Patrick overlegt altijd. En dat is een hele fijne eigenaar.